mBąk w formie (tzn. nie wychodzą z wariatkowa)

Data: 2019-09-06 07:12:20
Autor: Dawid Rutkowski
mBąk w formie (tzn. nie wychodzą z wariatkowa)
Znów trolluję mBąk o kartę kredytową - taką niby do mkonta, choć to g.. prawda, wcale nie trzeba mieć - bo w promo jest darmowe wydanie.
I znów chcą PEŁNĄ historię konta za 6 miesięcy - i to jeszcze przyniesioną na wydruku do oddziału. Poprzednio udało mi się uzyskać tyle, że można było mailem - choć oczywiście nie wysłałem - teraz na dwie próby dwie niezależne mLinki twierdziły, że trzeba przynieść i już (chyba mBąk się na mnie obraził za wypowiedzenie mkonta - bo choć jeszcze je mam, to mLinki podstawiają głupsze niż poprzednio).
No to dziś zaniosłem - oczywiście nie pełną (sprawdziłem - 39 stron - może by tak po 4 strony na kartce drukować?), tylko same wpływy wynagrodzenia. A tu pani mi mówi, że ona to musi zobaczyć na komputerze, inaczej nie może potwierdzić, że to dostała. I jeszcze mi kit wciskała, że miałem to napisane w mailu - że albo będzie sprawdzone w ST przez pracownika w oddziale albo ma być z podpisem i pieczątką z banku wystawiającego. Tak mnie tym zastrzeliła, że poszedłem do domu i przeczytałem jeszcze raz tego maila, bo może naprawdę nie doczytałem? Ale nie, ani słowa o tym, więc poszedłem jeszcze raz - to mi zaczęła tłumaczyć, jak należy rozumieć "bezpośredni wydruk" wg języka polsko-mBąkowego.
Miałem dosyć, więc pokazałem jej tego PDFa na tablecie oraz to, że się zalogowałem do kupala - równie dobrze mógłby to być screenshot.
Co za debil coś takiego wymyślił?
Wkurzałem się, że rzeczywiście mają mi zamiar w obcym ST grzebać - a tu takie coś, co do niczego nie służy...
Ale uzyskałem tyle, że wydruk (pewnie zeskanowany) pójdzie do analityka, ciekawe, co powie na historię konta z samymi wpływami - dobrze, że nie ma sald po operacji (a narzekałem na to, widać nie ma tego złego, co by na dobre nie wyszło) więc można wciskać kit, że na to konto pensja wpływa i tam sobie leży - bo co, ktoś mi zabroni? ;)
Ciekawy jestem, czy dostanę tą kartę - jeśli tak, to poczekam tydzień, aż wyślą, żeby mieć do kolekcji, i pójdę z "odstąpieniem od umowy kredytowej podpisanej na odległość" - no chyba że nie będą tacy głupi, żeby umowę w ST wystawić, tylko każą pójść do oddziału...

Uprzedzę Krisa - reklamacje do mBąka nic nie dają, próbowałem ;P
I chyba się w końcu zdecyduję na RF i UoKIK.

Data: 2019-09-06 13:22:19
Autor: Kris
mBąk w formie (tzn. nie wychodzą z wariatkowa)
Nie-papierowo już się naumiałeś podpisane skargi słać?

Data: 2019-09-07 00:28:47
Autor: Dawid Rutkowski
mBąk w formie (tzn. nie wychodzą z wariatkowa)
mBąk wkurzył mnie na tyle, że się naumiem - czy też to zrealizuję.
A może ePUAP mają? Nadzór budowlany podobno ma, a do nich też mam sprawy. Ciekawe, że są instytucje, gdzie wystarcza mail.

Data: 2019-09-07 12:19:08
Autor: Robert Sierant
mBąk w formie (tzn. nie wychodzą z wariatkowa)

Uprzedzę Krisa - reklamacje do mBąka nic nie dają, próbowałem ;P
I chyba się w końcu zdecyduję na RF i UoKIK.

dostałem propozycję więc chciałem przenieść KK z Mille (jedną z dwóch) do Mabnku, ale pomimo tego, że mam w mBąku konto główne z wpływami

to i tak chcieli, aby wysłał im historię konta oraz płatności na ZUS,
po kiedy grzyba? przecież wszystko mają i widzą

powiedziałem co o tym myślę i sobie odpuściłem przenosiny KK

ps
do tego pobrali mi 5 zł za prowadzenie konta firmowego (e-business class), ponoć informowali o zmianie TOiP, zamieniłem konto na zwykle i teraz mam gratis (jak zrobię przelew do ZUS), ale kasują mnie nawet za przelewy wewn. po 1,50 zł

po wielu latach zaczynam dojrzewać do tego, aby konto firmowe przenieść do innego banku...

najpierw pozamykałem KK, później przeniosłem fundusze z SFI a teraz czas na konto firmowe i może też prywatne? założyłem je na samym początku działalności tego "cudownego" banku

RobertS

https://finansowewariacje.wordpress.com/

Data: 2019-09-07 07:42:28
Autor: Dawid Rutkowski
mBąk w formie (tzn. nie wychodzą z wariatkowa)
Jak już nie masz funduszy to chyba tylko przyzwyczajenie.
Klienci kochają mBąk miłością BDSM ;>

Teraz jest kilka promo kont firmowych z niezłymi wisienkami oraz bezpłatnością - niektóre bezwzględnie np. na 2 lata, w innych wystarczy przelew ZUS (a można ZUS płacić po kawałku, np. po 100zł z kilku banków?), więc nie ma co czekać.
ST zwykle takie same jak dla fizoli. Jedyny kłopot to konieczność zgłoszenia do US - ale można hurtem.

Zastanawiam się, co zrobić, jak mi wniosek odrzucą - czy robić co miesiąc przelew całej pensji na drugi ROR z tytułem "żeby się buraki z mBąka udławiły i po*ały" czy też ustawić 20 zleceń stałych, żeby historia z 6 miesięcy miała nie 39 (choć już i to to byłoby niezłe) stron, a 349? Oczywiście wydruk zrobimy w oddziale ;>

A mogliby cywilizowanie chcieć (bo oni nie "proszą") zaświadczenie o zatrudnieniu i zarobkach, jak się podaje, że jest się etatowcem - skoro już trzeba papier do oddziału nosić. Ale nie - muszą "oceniać współpracę z innym bankiem" (z odpiwiedzi na reklamację) - mam nadzieję, że RF i UOKiK się za to wezmą.

Ale przyznam, że debilizmem mega jest chcieć historię z własnego banku. A może to jakieś RODO i analitykowi nie wolno? To byłyby jaja.

Zaś samo "przenoszenie" KK nie ma sensu, chyba że byłby jakiś bonus, ale w to wątpię. Procedury zaś to nie uprości, KNF już dawno tego zabronił.
Zastanawiam się, czy brać w milku kolejną KK w promo (darmowość na rok za 1 pyk/mc) - te promo powtarzają się co 5 tygodni, a ja mam jeszcze 40k klika - ciekawe, ile kart u klienta zniosą, santander trzeciej dać nie chciał (dwa razy próbowałem) mimo klika na 50k...

Data: 2019-09-08 04:05:19
Autor: Kris
mBąk w formie (tzn. nie wychodzą z wariatkowa)
Dawid. zmusza Ciebie ktoś do kk mbanku? Czy może już w pod gwizdek zakredytowany jesteś że tak się domagasz kolejnej pożyczki? Ja gdybym chciał pożyczkę i bank by domagał się historii konta to zrezygnowałbym że współpracy z takim bankiem. Ale ja inny musieć być bo np truskawki cukrem...

Data: 2019-09-08 05:05:04
Autor: Dawid Rutkowski
W dniu niedziela, 8 września 2019 13:05:21 UTC+2 użytkownik Kris napisał:
[...]

Ja też truskawki z cukrem (rzadko się trafiają takie, co się da bez) - a co do inności to minimum w n-2 wymiarach n-wymiarowego rozkładu Gaussa ;>
Kredytu na szczęście nie potrzebuję i nie mam - KK spłacam w całości, a nawet równowartość długu leży na specjalnym KO i przynosi %.
Ale bawi mnie testowanie banków i jak jest okazja, że to nic nie kosztuje, to testuję. A jak się okazuje, że buraczą, to nie zostawiam tego swojemu biegowi.
Jest to rodzaj imperatywu kategorycznego - gdyby każdy postarał się świat troszkę poprawić w kwestii, na jakjej się zna, żyłoby się lepiej i nie trafiało na tyle pułapek zastawianych przez buraków-cwaniaków.
Nie mam złudzeń, że jestem jednak w mniejszości, ale może kogoś zainspiruję na tyle, że nie będę samotnym jeźdźcem ;>
Bo to, co robi mBąk, nie jest już tylko buraczeniem, ale łamaniem prawa.
Żeby nie brzmiało to tak poważnie, to jest to też niezła zabawa :)

Data: 2019-09-08 05:14:33
Autor: Kris
mBąk w formie (tzn. nie wychodzą z wariatkowa)
Co do truskawek to polecam odmianę denga. Taka rośnie u mnie w ogródku i na swieżo cukier zbędny. Te co mam w garażu w słoikach jednak doslidzilem. A działa 4 kg czerwonych malin zebrałem i 1 kg ż?łtych. Zaraz w sok je zamienię. Lepsza zabawa wg mnie jak z kredytem w kk

Data: 2019-09-08 05:21:46
Autor: Kris
mBąk w formie (tzn. nie wychodzą z wariatkowa)
 Co do truskawek to polecam odmianę denga. Takie mama ogrodku. Na świeżo cukru nie potrzebują, w słoikach dosładzane jednak. A teraz właśnie z 4 kg czerwonych malin zerwałem i 1 kg żóltych. Właśnie zaczynam je zmieniać w sok;)

Data: 2019-09-08 05:25:22
Autor: Kris
mBąk w formie (tzn. nie wychodzą z wariatkowa)
Co do truskawek to polecam odmianę senga. Takie mama ogrodku. Na świeżo cukru nie potrzebują, w słoikach dosładzane jednak. A teraz właśnie z 4 kg czerwonych malin zerwałem i 1 kg żóltych. Właśnie zaczynam je zmieniać w sok;)

Data: 2019-09-08 05:27:06
Autor: Kris
mBąk w formie (tzn. nie wychodzą z wariatkowa)
Co do truskawek to polecam odmianę denga. Takie mam w ogrodku. Na świeżo cukru nie potrzebują, w słoikach dosładzane jednak. A teraz właśnie z 4 kg czerwonych malin zerwałem i 1 kg żóltych. Właśnie zaczynam je zmieniać w sok;)

Data: 2019-09-08 05:49:30
Autor: Dawid Rutkowski
mBąk w formie (tzn. nie wychodzą z wariatkowa)
Echh, owoce świeże czy pomidory to w Bułgarii, u nas dopiero na następny rok po wyjeździe można zjeść (no chyba że jeżyny - te tylko w PL), po przyjeździe smakują jak tektura :(
Do słoików cukier musi iść, żeby grzyby i bakterie dobić cukrzycą (np. dosłodzona galaretka pleśni nie złapie). Ostatnio się dowiedziałem, po co się słoiki odwraca, gdy się do nich wleje dżem i zakręci...
A żeby nie było, że offtop totalny - na walkę z bankami potrzeba być zdrowym, bo to jak walka z wiatrakami ;>

Data: 2019-09-08 06:03:29
Autor: Kris
mBąk w formie (tzn. nie wychodzą z wariatkowa)
Co do jeżyn to poniżej moje. W tym roku oszalały chyba tak owocoują Wczoraj ok 2kg z tego krzaka zebralem.
https://zapodaj.net/8cbebe1934824.jpg.html

Data: 2019-09-08 10:28:01
Autor: Dawid Rutkowski
mBąk w formie (tzn. nie wychodzą z wariatkowa)
Wow, ale super, wpadłbym na jeżynową wyżerkę. Późno dojrzewają, ale to w końcu wybrzeże (u żony na przedgórzu świętokrzyskim są gotowe na przełomie lipca i sierpnia, w Zbicznie w pierwszej połowie sierpnia - w tym roku zjadłem 3, ale były super - a w Bieszczadach też we wrześniu).

Data: 2019-09-08 22:48:45
Autor: Animka
W dniu 2019-09-08 o 15:03, Kris pisze:
Co do jeżyn to poniżej moje. W tym roku oszalały chyba tak owocoują Wczoraj ok 2kg z tego krzaka zebralem.
https://zapodaj.net/8cbebe1934824.jpg.html

Smaku mi narobiłeś :-(
Na bazarkach to wszystkie owoce czymś wypryskane, żeby się nie psuły, a ludzie (może tylko ja) się trują.

--
animka

Data: 2019-09-08 14:37:27
Autor: Kamil Jońca
Kris <kszysztofc@gmail.com> writes:

[...]

Ale po grzyba piszesz to 5(?) razy.
--
http://wolnelektury.pl/wesprzyj/teraz/
QOTD:

Data: 2019-09-08 05:52:28
Autor: Kris
mBąk w formie (tzn. nie wychodzą z wariatkowa)
Po grzyba 5 razy?
Nowoczesny chciałem być i z telefonu spróbowałem posta wysłać. Cytat?w zostawić się nie da i dodatkowo jakiś błąd mi wywalili i post się zdublował. Niby "usuń" dla dubli zrobiłem ale skoro widzisz te posty to znaczy że nie tylko brak cytowania jest problemem. Więc przepraszam za bałagan

Data: 2019-09-09 11:03:31
Autor: J.F.
Użytkownik "Kris"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:7b00f6df-f070-44ac-a913-4b6becbc027d@googlegroups.com...
Ja gdybym chciał pożyczkę i bank by domagał się historii konta to zrezygnowałbym że współpracy z takim bankiem. Ale ja inny musieć być bo np truskawki cukrem...

Ale co chcesz bankowi dac ?
Bo jesli potrzebujesz pozyczke, to bank potrzebuje cie sprawdzic.

J.

Data: 2019-09-07 13:37:36
Autor: Wojciech Bancer
On 2019-09-07, Robert Sierant <bob75@xpostx.pl> wrote:

[...]

[...]

w mBanku opłaca się tylko w formie pakietu Ja Profesjonalista, jeśli
prowadzisz działalność która łapie się na ich PKD.

--
Wojciech Bańcer
wojciech.bancer@gmail.com

Data: 2019-09-09 06:14:27
Autor: Dawid Rutkowski
mBąk w formie (tzn. nie wychodzą z wariatkowa)
Kurtałka, wniosek przeszedł, więc trzeba będzie zarzuty zmienić...
Choć może nawet lepiej - teraz wyraźnie widać, że żądanie pełnej historii konta to czysta próba wyłudzenia.
Hehe, ciekawe też, czy mój wniosek popsuł im system - ale to raczej ich cykliczna awaria, co miesiąc akurat wtedy, gdy trzeba zapłacić ZUS.
W każdym razie o decyzji wiem z maila oraz z telefonu z oddziału (ciekawe, czy dzwonią właśnie ze względu na awarię) - bo w ST wciąż "oczekiwanie na dokumenty", to samo też widzi mLinka przyznająca, że mają awarię.
Więc nie mogła też sprawdzić, czy da się tą umowę podpisać SMSem czy też trzeba ganiać do placówki - na szczęście podobno nie musi być to ta jedna jedyna, ale też nie nadadzą się mKioski - a taki mam najbliżej roboty.

Zadałem też zagadkę - mKonto jeszcze mam, ale za tydzień mieć nie będę - i co się wtedy stanie, jeśli podpiszę umowę o kartę "dedykowaną do mKonta"?
Póki co odpowiedź jest zatrważająca - podobno z automatu na mKonto zostanie przekształcone to eKonto, które wskazałem jako "powiązane".
To byłoby kiepskie, bo jest to eKonto "mobilne", którego byłoby szkoda - i teraz żałuję, że nie wskazałem tego mKonta, co to się zamknie - na tak postawioną zagadkę mLinka odpowiedzieć nie umiała (zasłaniając się niemożnością wglądu we wniosek ;)
Możliwe, że w takiej sytuacji by się nie zamknęło - np. w milku nie można nawet złożyć wniosku o zamknięcie RORu, który jest przypisany do spłacania KK - dopóki się tego nie "odepnie" (a rachunek techniczny do spłaty KK zawiera w sobie wielce radośnie pełen numer karty...) - choć nie próbowałem jeszcze zakładać nowej KK "podpiętej" pod ROR w okresie wypowiedzenia tegoż RORu - ale w sumie mam możliwość, więc jak będę się nudził to tak zrobię ;>

Oj mBąk, mBąk...
Dobrze, że chociaż sobie uświadomiłem, że te 14 dni na odstąpienie jest niezależne od tego, czy umowę podpisuje się "na odległość" czy w placówce - bo to nie są "zakupy przez internet".
Muszę posprawdzać jeszcze u innych mLinek, co na tak postawioną zagadkę odpowiedzą.
Na podpisanie umowy miesiąc, więc zastanawiam się, czy podpisać przed zamknięciem mKonta, po zamknięciu czy też w ogóle już to olać...
KK nie jest na tyle ładna, by chcieć mieć ją w kolekcji, a jest groźba bujania się z 400zł opłaty rocznej albo utraty starego eKonta mobilnego.

Aha, jakby ktoś chciał KK z mBąka to promo mc world intensive - zwolnienie z opłaty za wydanie - jest do stycznia (sam mam zamiar jeszcze raz testować wniosek po zamknięciu mKonta - czy naprawdę jest wymagane ;) - a we wrześniu dają KK mc standard też bez opłaty za wydanie.

Ale są o wiele lepsze karty - i to z wisienkami, a nie z "łaską" - oczywiście simplicity rządzi, ale mało kto z wisienkowiczów citka nie miał.
bnp paribas w punktach niestety się pogorszył - byłem w piątek zapytać, teraz jest walizka (wygląda na trochę lepszą niż poprzednio) albo kosz piknikowy (wystarczy wydać kartą 100zł) - niestety jako nagrody rzeczowe - a ja wolałbym 30k punktów w mamBonus. Za darmo to jednak nie jest - albo trzeba wydawać 1k przez 6 miesięcy i potem kartę zamknąć, albo zamknąć przed upływem 6 miesięcy kosztem 25zł, albo nie wydawać i przez 6 miesięcy płacić po 9zł.
Jak ktoś potrzebuje walizki, to się opłaci, KK od ręki do 4k na oświadczenie o dochodach ;)

Data: 2019-09-09 06:29:35
Autor: Dawid Rutkowski
mBąk w formie (tzn. nie wychodzą z wariatkowa)
Wow, naprawdę im na mózg padło - jak ktoś ma ochotę i chwilę czasu, niech sobie porówna brzmienie aktualnego regulaminu oraz tego, który wchodzi od 14 września:
https://www.mbank.pl/pomoc/dokumenty/oferta-indywidualna/karty/karty-kredytowe/regulamin/
no czegoś takiego to się nie spodziewałem...

Data: 2019-09-09 15:54:16
Autor: J.F.
Użytkownik "Dawid Rutkowski"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:77c7b510-fd36-4e7d-9dd3-618eb1fc010c@googlegroups.com...
[...]

A konkretniej ?
Bo dlugie to, a mieli dostosowac do dyrektywy, ale takze uproscic, napisac "ludzkim jezykiem" ...

Stron jakby niewiele mniej ...

J.

Data: 2019-09-09 07:08:18
Autor: Dawid Rutkowski
W dniu poniedziałek, 9 września 2019 15:57:25 UTC+2 użytkownik J.F. napisał:
> [...]

A konkretniej ?
Bo dlugie to, a mieli dostosowac do dyrektywy, ale takze uproscic, napisac "ludzkim jezykiem" ...

Za to rozdziałów więcej ;>
I chodzi właśnie o ten "ludzki język" - wyszukaj sobie w obu dokumentach frazę "inten" i porównaj, jak to samo można napisać na różne sposoby...
Ciekawe, kiedy w oddziale zaczną mówić "na Ty"?
Na razie zrobili na wejściu takiego "strażnika" (choć zwykle to jakiś młodziak czy młodziaczka, więc mało się nadaje), któremu się trzeba opowiedzieć, z czym się przychodzi - ale mimo wszystko jeszcze od "dzień dobry" zaczyna.

Dawno temu, jak z 10-miesięcznym niemowlakiem do oddziału poszedłem, to taka całkiem fajna pani, choć niezupełnie w moim typie, oferowała się nawet, że się nim zajmie - ale nie dałem ;> Teraz jednak nie dałbym tym bardziej.

Data: 2019-09-09 19:37:40
Autor: J.F.
Użytkownik "Dawid Rutkowski"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:34b3d200-e1a0-4385-8479-9e44fd2db195@googlegroups.com...
> [...]

A konkretniej ?
Bo dlugie to, a mieli dostosowac do dyrektywy, ale takze uproscic,

Ale krotkie :-)

I chodzi właśnie o ten "ludzki język" - wyszukaj sobie w obu dokumentach frazę "inten" i porównaj, jak to samo można napisać na różne sposoby...

Hm ...

"Użytkownik karty zobowiązany jest upewnić się, że wszystkie składane przez niego dyspozycje, w tym zlecenia płatnicze są prawidłowe i zgodne z jego intencją.
Ponadto Użytkownik karty powinien osobiście i skutecznie wylogować się z danego kanału dostępu (np. przerwać połączenie telefoniczne) po złożeniu przez niego dyspozycji w sposób zapewniający bezpośredni osobisty nadzór danego kanału dostępu. "

"Dbaj o to, aby Twoje dyspozycje, w tym płatności, które zlecasz, były prawidłowe i zgodne z Twoją intencją. "

Czy to aby na pewno to samo ?

Czy moze zgodnie z nowa dyrektywa to bank przejmuje odpowiedzialnosc, i moze co najwyzej prosic klienta, aby dbał ? :-)

Ciekawe, kiedy w oddziale zaczną mówić "na Ty"?

Niektorym to nie przeszkadza ...

[...]

Szczegolnie jak taka fajna pani mowi ...

J.

P.S. 13. Kiedy możemy nie zgodzić się na transakcję kartową?
1) Nie zgodzimy się na transakcję kartową, jeśli:
a) masz zablokowany dostęp do rachunku karty, do którego wydaliśmy kartę,
b) rozwiązaliśmy umowę lub Ty rozwiązałeś umowę,
c) kwota transakcji kartowej przekracza saldo dostępne rachunku karty,
e) na rachunku karty jest blokada na transakcje kartowe,
f) kwota płatności przekracza limit autoryzacyjny,

Maja na mysli rachunek (techniczny?) powiazany bezposrednio z kartą, czy to eKonto "do ktorego wydano" ?
Ale co za saldo maja na mysli w c) skoro to KK ?
Czy po prostu przepisali z regulaminu KD ?

bo a), b) i e) moga odpowiadac na twoje "co, jesli zamkne ekonto"

P.S.2
"1) Powołanie Cię do odbycia czynnej służby wojskowej nie powoduje zastosowania postanowień art.131 ust.1 pkt 2 ustawy z dnia 21 listopada 1967 roku o powszechnym obowiązku obrony Rzeczypospolitej Polskiej z późniejszymi zmianami. W takim przypadku zobowiązany jesteś do spłaty zadłużenia na zasadach określonych w umowie"

Czy to aby na pewno zgodne z ustawą ? Choc socjalizm sie skonczyl, a wraz z nim jedynie sluszne panstwowe banki ... choc przeciez byly i BS ....

J.

Data: 2019-09-10 04:41:53
Autor: Dawid Rutkowski
mBąk w formie (tzn. nie wychodzą z wariatkowa)
Tak sobie dziś rano w autobusie o tym rozmyślałem i jakoś ten język nowego regulaminu zaczął przypominać mi 10 przykazań.
Czyżby komuś w mBąku już tak odzajączkowało, że dostał syndromu boga?
A na poważnie - ciekawe, jak taki język będzie przez sądy interpretowany w razie jakiegoś sporu?
Oraz równie ciekawe, z jak wysokiego stołka banku wyskoczył tak debilny pomysł? Być może od samego prezesa (to tak jak dziennikarze tropiący aferę watergate obawiali się: "a co, jeśli to dojdzie do samego prezydenta?" - wtedy doszło...)?

Data: 2019-09-10 14:32:55
Autor: J.F.
Użytkownik "Dawid Rutkowski"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:e69dc19f-365f-4d41-9a37-f2ff38785e8c@googlegroups.com...
[...]

Ale jak ma byc intepretowany ?
Regulamin jest chyba jasny, a pojecia zdefiniowane ... czy sugerujesz argumentowac, ze "Ty" to nie "Klient" ? :)

[...]

No, w sumie, to ktos odpowiednio wysoko decyzyjny powienien zatwierdzic.
Po zaopiniowaniu przez dzial prawny ...

J.

Data: 2019-09-09 10:07:31
Autor: J.F.
Użytkownik "Dawid Rutkowski"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:0507515f-011e-4a13-acc7-6f15b35862fa@googlegroups.com...
Znów trolluję mBąk o kartę kredytową - taką niby do mkonta, choć to g.. prawda, wcale nie trzeba mieć - bo w promo jest darmowe wydanie.

Bo mbank troche przywiazany do powiazania karty z kontem.
Automatyczna splata itp ...
Hm, no i ST sie dla samej karty otworzy ?

I znów chcą PEŁNĄ historię konta za 6 miesięcy - i to jeszcze przyniesioną na wydruku do oddziału.

Wow. Sie pozmienialo, dawniej trzymali z dala od oddzialow :-)

[...]

Karte pare dni wysylaja ... ciekawe czy zdazysz wypowiedziec, bo inaczej oplata lub 350zl wydatkow ?

No chyba, zeby tak wypowiedziec za 3-5 dni, a karta byc moze i tak dojdzie :-)

J.

mBąk w formie (tzn. nie wychodzą z wariatkowa)