mB±k - zamykanie konta

Data: 2012-06-02 11:39:00
Autor: W
mB±k - zamykanie konta
Witam,
wysłałem wypowiedzenie do mBanku, przyjęli (po ooooporach w tym 'aleprzecieżpodpissięniezgadza') i... teoretycznie konto zostało zamknięte, ale... przy próbie logowania dostaję "Kanał jest już dezaktywowany." (czy tam w wersji CZ, bo też zamykałem, "Sluľba je jiľ zablokována.") -- no to halo... rozwi±załem umowę czy po prostu zablokowali dostęp? Kto¶ się bawił w rozwi±zywanie umowy z tym bankiem i powie jak to u niego wygl±dało?

w.

Data: 2012-06-02 14:12:44
Autor: brum
mB±k - zamykanie konta
[...]

ten typ tak ma, taki komunikat pojawia sie po zamknieciu uzytkownika
numer nie wraca do puli, pozostaje deaktywny
mozesz wpisac zle haslo, nadal bedzie taki komunikat

Data: 2012-06-02 19:25:48
Autor: W
mB±k - zamykanie konta
brum wystukał, co następuje:

[...]