mBank 3d secure - działa Wam?

Data: 2020-12-13 19:03:43
Autor: Krzysztof Halasa
mBank 3d secure - działa Wam?
Kilka dni temu nie przeszło mi 3ds w mBanku - po wpisaniu kodu strona
z 3dsecure.mbank.pl się nigdy nie ściągnęła. Myślałem że to jakaś
przypadkowa wpadka, ale dziś było to samo. Na pierwszy rzut oka problem
leży w IT Cardowej infrastrukturze sieciowej, ale nie widzę, co by to
mogło być. Wygląda jakby ich strona nie mogła odebrać pakietu TCP TLS
od mojej przeglądarki, albo jakby nie mogła wysłać żadnego
potwierdzenia. Niestety nie śledziłem co tam się działo.

Domyślam się jednak, że to nie dotyczy wszystkich osób, które próbują
zapłacić kartą mBanku z 3DS?
Oczywiście z innym bankiem (a więc bez udziału 3dsecure.mbank.pl) nie ma
tego problemu.
--
Krzysztof Hałasa

mBank 3d secure - działa Wam?