mBank - 4 kroki do 404

Data: 2013-06-07 17:55:50
Autor: Piotr Gałka
mBank - 4 kroki do 404
Udało się ostatnio komuś zapłacić za telefon startując z głównej strony mBanku?

Jak już pozbyłem się oczopląsu z przewijania pierwszej strony i znalazłem "Telefonia" to pojawiają się 4 kroki (do szczęścia) i po czwartym mam to szczęście:
Błąd systemu - Niewłaściwy format danych wejściowych.
A po zaakceptowaniu mam: 404 Strona nie istnieje (na jakimś na pewno nie tuzinkowym tle, ale nie pamiętam).

To tylko u mnie tak jest od kilku dni, czy to jest standardowa funkcjonalność nowej strony?
P.G.

Data: 2013-06-07 19:40:21
Autor: osa
mBank - 4 kroki do 404
W dniu 2013-06-07 17:55, Piotr Gałka pisze:
Jak już pozbyłem się oczopląsu z przewijania pierwszej strony i
znalazłem "Telefonia"

Gratuluję! Oczopląs wystąpił, ale telefonii nie znalazłem więc nie przeprowadzę testów ;)

Data: 2013-06-07 19:51:05
Autor: osa
mBank - 4 kroki do 404
W dniu 2013-06-07 19:40, osa pisze:
W dniu 2013-06-07 17:55, Piotr Gałka pisze:
Jak już pozbyłem się oczopląsu z przewijania pierwszej strony i
znalazłem "Telefonia"

Udało mi się... znaleźć stronę ;) Po zalogowaniu do banku mam:

SERWIS 53318788 NIE ISTNIEJE.

A potem 404 ;)

Data: 2013-06-07 14:55:20
Autor: kks
mBank - 4 kroki do 404
W dniu pi±tek, 7 czerwca 2013 19:51:05 UTC+2 użytkownik osa napisał:
> [...]

Uda�o mi si�... znale�� stron� ;) Po zalogowaniu do banku mam:

SERWIS 53318788 NIE ISTNIEJE.

A potem 404 ;)

Teraz nie mam, ale w pracy mam wlasciwy nr serwis id - przypomnij sie, to go podam. Trzeba podmienic go w adresie i ponownie zaladowac strone. Ale docelowe rozwiazanie polegac powinno na tym, ze mbank to poprawi. Zaloze sie, ze wpisali sweris id z multitransferu tu.

Data: 2013-06-08 10:00:17
Autor: Piotr Gałka
mBank - 4 kroki do 404

Użytkownik "osa" <woytek18@poczta.fm> napisał w wiadomości news:kot68l$vs5$4dont-email.me...
W dniu 2013-06-07 19:40, osa pisze:
W dniu 2013-06-07 17:55, Piotr Gałka pisze:
Jak już pozbyłem się oczopląsu z przewijania pierwszej strony i
znalazłem "Telefonia"

Udało mi się... znaleźć stronę ;)

Gratulacje.
Nie pisałem, ile czasu ja szukałem aby się nie ośmieszać ;-)
P.G.

Data: 2013-06-10 00:02:30
Autor: kks
mBank - 4 kroki do 404
W dniu sobota, 8 czerwca 2013 10:00:17 UTC+2 użytkownik Piotr Gałka napisał:
Użytkownik "osa" napisał w wiadomo¶ci news:...

> Udało mi się... znaleĽć stronę ;)

Gratulacje.

Nie pisałem, ile czasu ja szukałem aby się nie o¶mieszać ;-)

P.G.

Strone zasilenia tak, ale strone z prawidlowym service id do zasilenia orange?

mBank - 4 kroki do 404