mBank 6,5% - burdel na kółkach

Data: 2012-06-29 06:34:01
Autor: azot
mBank 6,5% - burdel na kółkach
Jako że lokaty mBankowe, można zakładać do 30czerwca, a wpłacic można kasę do 14 dni, założyłem kilka u konsultanta. Problem , ze założyłem 3-miesięczne i półroczne. Chciałem sukcesywnie wpłacać na nie kasę. Mam problem. Przy akceptacji wniosku, co jest równoznaczne z założeniem lokaty, widać tylko kwotę, a nie widać na jaki okres jest akceptowany wniosek. Ale burdel.  Załóż lokatę, a nie wiesz na jaki okres zakładasz.

Data: 2012-06-29 16:36:26
Autor: SQLwiel
mBank 6,5% - burdel na kółkach
W dniu 2012-06-29 06:34, azot pisze:

[...]

.... a "wniosek" można "podpisywać" hasłem jednorazowym dowolną ilość razy, bo link ciągle jest aktywny, prowadzi przez wniosek i kończy się wylogowaniem (po każdym wniosku).

Przy okazji "oświadcza się" coś, co nie jest żadnym oświadczeniem. Stawia się "ptaszka" *nad* informacją, że trzeba wpłacić, a lokata zostanie utworzona.

"Bank internetowy" :D Oj, bo się posikam.

Wszystkich informatyków pozwalniali?

Żenada.

--

Dziękuję i pozdrawiam.           Sqlwiel.

Data: 2012-06-29 16:54:15
Autor: MK
mBank 6,5% - burdel na kółkach
W dniu 29.06.2012 o 16:36 SQLwiel <_nick_@gmail.com> pisze:

[...]

Dzieki za przypomienie, sprawdzilem czy lokaty juz zalozyli i okazuje sie,  ze wysokosc srodkow jest sprawdzana co 24h od momentu akceptacji wniosku..  Ja dzis zaakceptowalem, przelew przyszedl po akceptacji i dlatego lokata  zostanie zalozona dopiero jutro. Probowalem tez jeszcze raz zlozyc  wniosek, ale to nic nie dalo. Pamietajcie wiec zeby akceptowac dzien przed  przeslaniem srodkow, bo inaczej jeden dzien w plecy...

MK

Data: 2012-06-29 09:14:00
Autor: fabian 05
mBank 6,5% - burdel na kółkach
W dniu piątek, 29 czerwca 2012 16:54:15 UTC+2 użytkownik MK napisał:
> [...]

Dzieki za przypomienie, sprawdzilem czy lokaty juz zalozyli i okazuje sie,  ze wysokosc srodkow jest sprawdzana co 24h od momentu akceptacji wniosku.  Ja dzis zaakceptowalem, przelew przyszedl po akceptacji i dlatego lokata  zostanie zalozona dopiero jutro. Probowalem tez jeszcze raz zlozyc  wniosek, ale to nic nie dalo. Pamietajcie wiec zeby akceptowac dzien przed  przeslaniem srodkow, bo inaczej jeden dzien w plecy...

Od razu było widać, że coś śmierdzi skoro nie można założyć z systemu transakcyjnego. Na szczęście nie skusiłem się.

Data: 2012-06-29 18:07:53
Autor: SQLwiel
mBank 6,5% - burdel na kółkach
W dniu 2012-06-29 16:54, MK pisze:

[...]

Jakże by nam nudno było... :)
Też Ci dzięki za oświecenie.

Wniosek telefoniczny składałem chyba we wtorek, przeklikałem akceptację w środę, kasę wlałem dzisiaj. Kasa leży na eK, lokat ni-ma.
Wrzucić do jutra na eM+, żeby odsetek na piwo chociaż uzbierać, czy będę kolejny dzień w plecy? Czy może i tak zostanie do poniedziałku?

Składając wniosek powiedziałem panience, żeby koniecznie przekazała szefom, że "pół internetu" drze łacha z tego "internetowego inaczej" mmmm... "banku" :)

Z ostatniej chwili:
Zadzwoniłem do mLinki i miła panienka mi "odpaliła" lokaty. Jest OK.

--

Dziękuję i pozdrawiam.           Sqlwiel.

Data: 2012-06-29 18:17:50
Autor: MK
mBank 6,5% - burdel na kółkach
W dniu 29.06.2012 o 18:07 SQLwiel <_nick_@gmail.com> pisze:

Z ostatniej chwili:
Zadzwoniłem do mLinki i miła panienka mi "odpaliła" lokaty. Jest OK.

A jak to zrobic? Moze i ja bym zadzwonil...

MK

Data: 2012-06-29 18:28:21
Autor: SQLwiel
mBank 6,5% - burdel na kółkach
W dniu 2012-06-29 18:17, MK pisze:
W dniu 29.06.2012 o 18:07 SQLwiel <_nick_@gmail.com> pisze:

Z ostatniej chwili:
Zadzwoniłem do mLinki i miła panienka mi "odpaliła" lokaty. Jest OK.

A jak to zrobic? Moze i ja bym zadzwonil...

Trza wziąć telefon, wystukać 42-6300800 itd...
Spróbuj.
Mnie się udało.
:)
Trochę się powq..łem na przestukiwanie się przez "produkty strukturyzowane - wybierz 4..." Jak ze skeczu Stuhra. Ale dzięki temu się uśmiechnąłem...

--

Dziękuję i pozdrawiam.           Sqlwiel.

Data: 2012-06-29 21:34:36
Autor: MK
mBank 6,5% - burdel na kółkach
W dniu 29.06.2012 o 18:28 SQLwiel <_nick_@gmail.com> pisze:

Trza wziąć telefon, wystukać 42-6300800 itd...
Spróbuj.
Mnie się udało.
:)

Tez mi sie udalo... Dostalem jeszcze jedna informacje o ktorej nie  uslyszalem wczesniej... W przypadku zerwania lokaty przysluguja odsetki w  wysokosci 3,25%. Szczerze mowiac nie liczylem na to myslalem, ze w ogole  nie ma w takim przypadku odsetek...

MK

Data: 2012-06-29 17:41:31
Autor: azot
mBank 6,5% - burdel na kółkach

"Bank internetowy" :D Oj, bo się posikam.

Wszystkich informatyków pozwalniali?

Żenada.

Przysłali mi odpowiedź po 30 godzinach

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

"Witam,

w nawiązaniu do Pana e-maila na wstępie najmocniej przepraszam za wydłużony czas oczekiwania na odpowiedź z mBanku.

Uprzejmie informuję, iż wniosek akceptacyjny, jaki otrzymał Pan w serwisie transakcyjnym zawiera:
a) Informacje o szczegółach lokaty (podsumowanie kwoty lokaty oraz oprocentowania).
b) Pole w którym należy wskazać rachunek na który zostaną wpłacone środki.
c) Oświadczenie które należy zaakceptować i potwierdzić hasłem.

Nie jest w nim widoczny deklarowany okres trwania lokaty.

Bardzo proszę zatem w celu weryfikacji tych informacji skontaktować się z mLinią pod następującymi numerami telefonów:

801 300 800 z telefonów stacjonarnych w Polsce
+48 42 6 300 800 z telefonów stacjonarnych i komórkowych z całego świata.

Po połączeniu, należy wybrać 1 oznaczającą, iż jest Pan Klientem mBanku, następnie proszę wprowadzić nr identyfikacyjny Klienta (8 cyfrowy), zatwierdzić go krzyżykiem pod 9 czyli #, po tym, Lektor prosi o 3 wybrane cyfry z Telekodu (6 cyfrowy), na końcu proszę postępować zgodnie ze wskazówkami Lektora. Konsultant podczas rozmowy, mając dostęp do złożonego wniosku, będzie mógł udzielić informacji.

Mam nadzieję, że przekazanie informacje będą dla Pana pomocne.
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

No nie. Ja się też chyba posikam. Najbardziej internetowy bank w tym kraju :))

                   Porażka totalna.      :((((((((((

Data: 2012-06-29 17:59:13
Autor: azot
mBank 6,5% - burdel na kółkach

[...]

 I oczywiście gówno prawda. Konsultant widzi inny "wewnętrzny" nr wniosku niż wyświetlany w komunikacie smsowym. Całkowicie inne jest wogóle oznaczenie numeracji. Ona ma MLN, ja mam WUA i całkiem inne cyfry. Zidentyfikowanie lokaty jest niemożliwe. Totalny burdel i porażka.
Dla świętego spokoju pozakładałem następne wnioski na różne kwoty: 10,11,12,13 ....... itd tysięcy. Pozapisywałem sobie, która kwota na jaki okres. Ale i tak nie mam pewności czy "interfejs białkowy" zrobił wszystko poprawnie po swojej stronie. Okaże się dopiero jak się pojawią jako założone.

Mega pojebany bank.

Data: 2012-06-29 18:43:18
Autor: azot
mBank 6,5% - burdel na kółkach
[...]

Tylko nie wiadomo czy wniosek musi być zaakceptowany smsem do 30 czerwca, czy może byc akceptowany w lipcu, przy spływaniu kasy na konto. Problem polega na tym, żej ak teraz zaakceptuje wszystkie wnioski a kasa będzie spływała sukcesywnie na konto, to system pozakłada, te które sam zechce, a nie w takiej kolejności jak ja sobie życzę (3m. 6m).

 A jak nie zaakcetuje teraz, to w lipcu moze już za późno?

Burdel na kółkach. Czy w ogóle istnieje jakiś "pisany" regulamin tej lokaty?

Data: 2012-06-29 16:40:40
Autor: az.anonim
mBank 6,5% - burdel na kółkach
Że tak spytam: to po co pchacie tam pieniądze? Narzekacie na mShit a pozniej
go dokapitalizowujecie ;)

Ja sobie postanowiłem, że mimo w miarę korzystnej oferty nie będę zostawiał u
nich kasy. Założyłem kilka kont w innych bankach i widzę, że poza mBankiem
istnieje całkiem ciekawy świat w którym klient może liczyć na dużo lepszą
ofertę. Nie ma co się przywiązywać: karty pozamykałem, emakrelę wyczyściłem,
podobnie supermarket. Dla każdego z tych produktów znalazłem dużo lepszą
ofertę w innych bankach. Co prawda mostu za sobą nie palę, ale teraz dam innym szansę ;)

Data: 2012-06-29 18:58:57
Autor: SQLwiel
mBank 6,5% - burdel na kółkach
W dniu 2012-06-29 18:40, az.anonim pisze:
Że tak spytam: to po co pchacie tam pieniądze? Narzekacie na mShit a pozniej
go dokapitalizowujecie ;)

Bo 'sześć i pół' jest "sześć i pół", a trzeba dywersyfikować... :)
Nie wszystko da się upchać na >7.

Ja nawet u Baśki coś-tam trzymam na 5.5 (głównie dlatego, że akurat miałem kasę w gotówce i najprościej było założyć tam oko i wpłacić w oddziale, któremu mogę napluć z balkonu na dach)

--

Dziękuję i pozdrawiam.           Sqlwiel.

Data: 2012-06-29 19:03:30
Autor: wiatrak
mBank 6,5% - burdel na kółkach

Użytkownik "az.anonim" <az.anonim@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jsklq8$j2m$1inews.gazeta.pl...
Że tak spytam: to po co pchacie tam pieniądze? Narzekacie na mShit a pozniej
go dokapitalizowujecie ;)

Przecież nie dam całej kasy Czarneckiemu. Spakuje sie kiedyś razem z Jolą i pieniędzmi i co wtedy?

Data: 2012-06-29 20:59:28
Autor: móżyn
mBank 6,5% - burdel na kółkach
a ja spytam - po co te komplikacje? Czytam tu i ówdzie, jakie straszne problemy, a ja sobie przelałem kasę na ekonto, zadzwoniłem na party line i kazałem założyć jedną dużą lokatę z całej sumy, żadnych wniosków, smsów i klikania, trwało minutę, lokata jest od ręki.

Data: 2012-06-30 06:36:56
Autor: wiatrak
mBank 6,5% - burdel na kółkach

[...]

A po to te komplikacje, że wnioski można składać do 30-tego, a ja np. dużą kasę będę miał też  po pierwszym lipca z kończących się lokat w FM i Meritum. I dlatego wnioski dziś , a kasę pozwalaja przelać do 14 dni.

mBank 6,5% - burdel na kółkach