mBank 6,5% - burdel na kółkach

Data: 2012-06-29 20:59:28
Autor: móżyn
mBank 6,5% - burdel na kółkach
a ja spytam - po co te komplikacje? Czytam tu i ówdzie, jakie straszne problemy, a ja sobie przelałem kasę na ekonto, zadzwoniłem na party line i kazałem założyć jedną dużą lokatę z całej sumy, żadnych wniosków, smsów i klikania, trwało minutę, lokata jest od ręki.

Data: 2012-06-30 06:36:56
Autor: wiatrak
mBank 6,5% - burdel na kółkach

[...]

A po to te komplikacje, że wnioski można składać do 30-tego, a ja np. dużą kasę będę miał też  po pierwszym lipca z kończących się lokat w FM i Meritum. I dlatego wnioski dziś , a kasę pozwalaja przelać do 14 dni.

mBank 6,5% - burdel na kółkach