mBank -600 zł. premii?

Data: 2013-01-30 19:31:33
Autor: animka

Data: 2013-01-30 20:12:57
Autor: radar
W dniu 2013-01-30 19:31, animka pisze:

Data: 2013-01-30 22:33:48
Autor: marfi
W dniu 2013-01-30 19:31, animka pisze:

Data: 2013-01-31 00:28:55
Autor: Q

Keine, keine!!!

Data: 2013-02-01 21:10:09
Autor: animka
mBank -600 zł. premii?
W dniu 2013-01-30 20:12, radar pisze:
W dniu 2013-01-30 19:31, animka pisze:
Czy warto założyć konto w tym Banku?

Do poduszki: http://livesmarter.pl/mbank-az-600-pln-za-otwarcie-ekonto/

Właśnie założyłam 2 dni temu. Kartę debetową wyślą chyba pocztą?
Tylko, że jeszcze moje pieniądze (wynagrodzenie) na ich konto nie wpłynęły. Przelew będzie za jakiś czas.

--
animka

Data: 2013-01-31 09:42:31
Autor: PatronX.pl
mBank -600 zł. premii?
Czy warto założyć konto w tym Banku?
http://www.mbank.pl/

Oczywi¶cie. To ¶wietne, darmnowe konto, które posiadam ponad 8 lat. Darmowe konto + platforma funduszy inwestycyjnych + rachunek maklerski. Wszystko w jednym miejscu.

Oczywi¶cie byłbym wdzięczny za założenie konta poprzez mój link partnerski:
http://www.mbank.net.pl/24452

Je¶li kto¶ chciałby zarabiać na polecaniu tego konta to polecam program partnerski mBanku:
http://www.mbank.net.pl/24453

Pozrawiam.

--
PatronX
http://patbank.pl

Data: 2013-01-31 11:27:25
Autor: Q
mBank -600 zł. premii?
Oczywi¶cie. To ¶wietne, darmnowe konto, które posiadam ponad 8 lat.

Pani Basia powiedzialaby:
Chuja nie darmowe.
;)

Data: 2013-01-31 03:11:32
Autor: Kris
mBank -600 zł. premii?
W dniu czwartek, 31 stycznia 2013 11:27:25 UTC+1 użytkownik Q napisał:
Chuja nie darmowe.
Ekonto w mBanku mam juz kilkana¶cie chyba lat. Złotówki nie zapłaciłem więc raczej darmowe. No ok na samym poczatku chyba przelewy płatne były to były jedyne opłaty jakie mBank dostał odemnie.

Data: 2013-01-31 04:59:09
Autor: Olgierd
mBank -600 zł. premii?
W dniu czwartek, 31 stycznia 2013 11:27:25 UTC+1 użytkownik Q napisał:

Pani Basia powiedzialaby: Chuja nie darmowe.

Pani Basia się nie zna. Rachunek w mBanku jest jak najbardziej darmowy. Inne produkty mog± być odpłatne.

--
Olgierd
[reklama] porady prawne http://LegeArtis.org.pl [/reklama]

Data: 2013-02-01 11:08:13
Autor: Q
mBank -600 zł. premii?
Pani Basia się nie zna. Rachunek w mBanku jest jak najbardziej darmowy. Inne produkty mog± być odpłatne.

Pani Basia sie zna i (podobnie jak ja) nie lubi niedomowien.
Owszem - ekonto moze byc darmowe, ale po spelnieniu pewnych
(prostych, niewygorowanych) warunkow.
W pelnie darmowe konot to ma np. getinonline, ale nie polecam tego gniota :).

Data: 2013-02-01 03:37:08
Autor: Olgierd
mBank -600 zł. premii?
W dniu pi±tek, 1 lutego 2013 11:08:13 UTC+1 użytkownik Q napisał:

Owszem - ekonto moze byc darmowe, ale po spelnieniu pewnych (prostych, niewygorowanych) warunkow.

Jakież to warunki udaje mi się nie¶wiadomie spełnić, że mam eKonto za darmo? Nic nie wiem o jakiejkolwiek zaszytej opłacie, która na mnie czyha -- a ja, psim swędem, jej unikam...

--
Olgierd
[reklama] prawnik od internetów http://LegeArtis.org.pl [/reklama]

Data: 2013-02-01 13:59:09
Autor: Q
mBank -600 zł. premii?
Jakież to warunki udaje mi się nie¶wiadomie spełnić, że mam eKonto za darmo? Nic nie wiem o jakiejkolwiek zaszytej opłacie, która na mnie czyha -- a ja, psim swędem, jej unikam...

Piszac "konto" mialem na mysli konto+karte :P

Data: 2013-02-01 11:34:02
Autor: Kris
mBank -600 zł. premii?
W dniu pi±tek, 1 lutego 2013 13:59:09 UTC+1 użytkownik Q napisał:
Piszac "konto" mialem na mysli konto+karte :P

To Pani Basia powinna więc odszczekać co nieco;)O

Data: 2013-02-02 11:16:58
Autor: Q
mBank -600 zł. premii?
To Pani Basia powinna więc odszczekać co nieco;)O

Konto darmow, karta bezplatna po spelnieniu pewnych warunkow.
Hau!

Data: 2013-02-02 01:17:55
Autor: Olgierd
mBank -600 zł. premii?
> [...]

Piszac "konto" mialem na mysli konto+karte :P

A, to nieładnie projektować własne wyobrażenia na inne osoby ;-) --
Olgierd http://legeartis.org.pl

Data: 2013-02-01 20:31:37
Autor: T.F.
mBank -600 zł. premii?
"Q" <no@spam.org> ...
Pani Basia się nie zna. Rachunek w mBanku jest jak najbardziej darmowy.

Owszem - ekonto moze byc darmowe, ale po spelnieniu pewnych
(prostych, niewygorowanych) warunkow.

Niekoniecznie.
Niech Pani Basia ... zamknie konto w mBanku.
(tzn. zlozy dyspozycje zamkniecia konta, np.: telefonicznie)

Oddzwonia.
I zapraponuja konto+karte na zawsze za darmo bez ZADNYCH warunkow.

Sprawdzone.

--
T.F.

Data: 2013-02-02 11:17:50
Autor: Q
mBank -600 zł. premii?
Oddzwonia.
I zapraponuja konto+karte na zawsze za darmo bez ZADNYCH warunkow.

Sprawdzone.

Sprawdzam i dzwonie do Baski!
Dam znac jak mi poszlo :)

Data: 2013-01-31 11:55:48
Autor: Waldek
mBank -600 zł. premii?

Użytkownik "Q" <no@spam.org> napisał w wiadomo¶ci news:kedgui$e03$1node1.news.atman.pl...
Oczywi¶cie. To ¶wietne, darmnowe konto, które posiadam ponad 8 lat.

Pani Basia powiedzialaby:
Chuja nie darmowe.
;)

Pani Basia jest niekulturalna :D