mBank - Ale kicha z poczekalnią przelewów

Data: 2009-08-29 22:32:46
Autor: MarekZ
mBank - Ale kicha z poczekalnią przelewów
"Zbynek Ltd." <sp2scf.spamstoper@poczta.onet.pl> wrote in message news:h7c2j8$52m$1inews.gazeta.pl...
Witam

Tak czekam i czekam aż dojdą te wysłane z mBanku przelewy. Pewnie
bank odbiorcy zwleka z zaksięgowaniem. Ale sprawdzam w operacjach
zaplanowanych i co widzę? Że wysłane... wróć... wypisane w piątek
28.sierpnia ok. 14-tej przelewy są tam z datą planowanego wykonania
na 31.sierpnia, poniedziałek.
Nie mam konta od wczoraj, ale dopiero teraz zainteresowałem się
przyczyną tak długiego wędrowania pieniążków. I może być z tego
kuku. Ku... ku... ...ć :-(

Powrót do przeszłości? Teraz panienka z okienka musi ręcznie wypisać
przelew? To ja dziękuję za taki bank. Ale mnie zdenerwowali.

Ogólnie rzecz biorąc to jesteś dość spektakularnym przypadkiem, skoro masz ten rachunek długo i nie zwróciłeś uwagi, że III Elixir z mBanku wychodzi o 13:30. :)

Data: 2009-08-29 22:45:04
Autor: Valdi.Pavlack
mBank - Ale kicha z poczekalnią przelewów
"MarekZ" news:h7c34q$htk$1srv.cyf-kr.edu.pl

Ogólnie rzecz biorąc to jesteś dość spektakularnym przypadkiem

Kolega już to udowodnił w dyskusjach prowadzonych w innych tematach :) No
ale to już nie nasza brożunia :)

mBank - Ale kicha z poczekalnią przelewów