mBank-Alior Sync

Data: 2013-01-02 15:20:51
Autor: MarekZ
mBank-Alior Sync
Użytkownik "Henryk "Plumski" Plumowski"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:kc1eo1$1qt$1@node2.news.atman.pl...

Co stoi na przeszkodzie, aby środki wychodzące pierwszą sesją z mBanku o 9:55
były zaksięgowane również po pierwszej przychodzącej w synku, która trwa do 11:40?
Tym bardziej cytując synka:
"o której zostanie zaksięgowany przelew na naszym rachunku
jeśli tylko wyszedł w odpowiedniej sesje z banku nadawcy"

Nic nie stoi. Ja np. przelewałem dziś mBank -- -> Alior I sesją i było około 11:30 (już nawet zdążyło wrócić). Do synka też przelewałem wiele razy i było podobnie.

Data: 2013-01-02 16:36:25
Autor: Henryk \"Plumski\" Plumowski
mBank-Alior Sync
Użytkownik "MarekZ"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:kc1emn$mu2$1@srv.cyf-kr.edu.pl...

Nic nie stoi. Ja np. przelewałem dziś mBank -- -> Alior I sesją i było około 11:30 (już nawet zdążyło wrócić). Do synka też przelewałem wiele razy i było podobnie.

Wychodzi na to, że należysz do wybrańców.
Dzisiaj wysłałem pierwszą, o 10 otrzymałem sms-a.
Synek zaksięgował przez 15

--
Pozdrawiam,
Heniek

Data: 2013-01-02 16:40:00
Autor: Henryk \"Plumski\" Plumowski
mBank-Alior Sync

Dzisiaj wysłałem pierwszą, o 10 otrzymałem sms-a.

OK, drugą.

Heniek

mBank-Alior Sync