mBank Amsterdam

Data: 2020-11-29 17:52:51
Autor: Kamil Jońca
mBank Amsterdam
Sagittarius <zagore@wp.pl> writes:

Witajcie
Przestrzegam wszystkich przed używaniem kart Visa mBanku za granicą.
Ponieważ przy średnim kursie Euro 4,51 ten bank policzył mnie na 4,72
- oczywiście kończę współpracę z tą instytucją natychmiast.

Równolegle płaciłem kartami ING i tam kultura jest diametralnie różna
na plus dla Klienta.

Także dziękuję za wieloletnią współprace i już do mBanku nie
wrócę. Proszę poszukać Januszów gdzie indziej :)

Ale o tym, że nie należy używać kart mBanku czy Citi za granicą, to już
od wielu lat wiadomo. Jeśli to będzie dla Ciebie kryterium, to ci za
chwile banków w PL braknie :)

KJ
PS. Tak widziałem to ING

Data: 2020-11-29 23:34:31
Autor: Krzysztof Halasa
mBank Amsterdam
Kamil Jońca <kjonca@poczta.onet.pl> writes:

Ale o tym, że nie należy używać kart mBanku czy Citi za granicą, to już
od wielu lat wiadomo. Jeśli to będzie dla Ciebie kryterium, to ci za
chwile banków w PL braknie :)

Zdaje się, w opcji "wielowalutowej", z zakupem waluty poza bankiem, to
delfiny mogą być?

A pamiętam, jak Citi reklamowało się, że ich karta taka rozpoznawalna,
i dlatego doskonała. Tak jakby owa "rozpoznawalność" miała jakiekolwiek
znaczenie.
--
Krzysztof Hałasa

Data: 2020-11-30 00:17:43
Autor: Kamil Jońca
mBank Amsterdam
Krzysztof Halasa <khc@pm.waw.pl> writes:

[...]

Przyznam szczerze nie pamiętam. Dawno temu założyłem kantor aliora,
później revoluta i to mi w zupełności wystarcza.

Podobnie jak autor wątku nie mam czasu na czytanie :)[1]
KJ

[1] ale w przeciwieństwie do NIego jak nie czytam to nie używam

--
http://wolnelektury.pl/wesprzyj/teraz/

mBank Amsterdam