mBank - Blokada po nieudanych transkcjach

Data: 2009-10-19 16:31:40
Autor: witek
mBank - Blokada po nieudanych transkcjach
Marcin Majchrzak wrote:

Napisałem maila do banku, ale bank w swej wielkiej mądrości i niemocy
odpisał mi, że kasę dostanę z powrotem ZA TYDZIEŃ o ile transakcje nie
zostaną potwierdzone(!). Tyle to i ja wiem. Bank pisze też, że nic nie
może zrobić. No ba, blokować moje pieniądze z powodu nie moich błędów
to potrafi, ale zdjąć tych blokady to już nie. System rządzi.

Nie uzywaj swoich pieniedzy tylko bankowych, to nie bedzie ci zal.
Wez karte kredytowa, a nie debetowa.

Data: 2009-10-20 09:03:10
Autor: Valdi.Pavlack
mBank - Blokada po nieudanych transkcjach
"witek" news:hbilrs$gdg$4inews.gazeta.pl

> [...]
> to potrafi, ale zdjąć tych blokady to już nie. System rządzi.

Nie uzywaj swoich pieniedzy tylko bankowych, to nie bedzie ci zal.

I jeszcze można dodać - nigdy nie finansuj (ze swoich/bankowych pieniędzy)
zachcianek żony :]

mBank - Blokada po nieudanych transkcjach