mBank - Getin > problemy elixir?

Data: 2009-05-15 12:29:47
Autor: Valdi.Pavlack
mBank - Getin > problemy elixir?
Witam.
Dzisiaj pierwszą sesją wychodzącą wyszedł z mBanku przelew do Getin Banku.
Niestety pieniędzy w Getinie jeszcze nie ma... :(
Czy w Getinie występują jakieś problemy z księgowanie kasy, czy problem leży
w innym miejscu.
Dodam, że w ostatnich dwóch tygodniach wykonałem kilkanaście przelewów
mBank - Getin. Kasa zawsze wychodziła z mBanku pierwszą sesją, natomiast w
Getinie pieniądze były widoczne już przed 11 (pierwsza sesja przychodząca w
Getinie jest o 10:30).

Pozdrawiam.

Data: 2009-05-15 14:49:43
Autor: Robert Wicik
Użytkownik "Valdi.Pavlack" <Valdi.Pavlack@PSL.NOspam.pl> napisał w wiadomości news:gujf7j$kar$1news.interia.pl...
[...]

Kasa mogła nie wyjść I sesją.

Data: 2009-05-15 15:00:41
Autor: Valdi.Pavlack
mBank - Getin > problemy elixir?
"Robert Wicik" news:gujo9f$1oq$1news.onet.pl

Kasa mogła nie wyjść I sesją.

I chyba tak było. Przed chwilą logowałem się do getinu - kasa już była na
koncie.

mBank - Getin > problemy elixir?