/mBank/ Gwarancja Najniższej Ceny na ubez pieczenie - po co taka promocja?

Data: 2011-12-28 10:18:38
Autor: p
/mBank/ Gwarancja Najniższej Ceny na ubez pieczenie - po co taka promocja?
W dniu 2011-12-26 14:51, MK pisze:
Nadchodzi czas kiedy to musze przedluzyc OC. Rozejrzalem sie co sie
dzieje obecnie na rynku i w oko wpadla mi oferta mBanku, a zwlaszcza
5% moneyback na stacjach benzynowych, limit niestety nie jest zbyt
wysoki, ale dobre i to. Wyliczylem sobie skladke i wyszlo mi 68PLN
miesiecznie, drogo, ale mBank przeciez gwarantuje najnizsza cene, wiec
nie powinienem sie przejmowac, ze u innego ubezpieczyciela zaplacilbym
tylko 519PLN.

A nie pochwalisz sie jaki to ubezpieczyciel ma taniej?

p.

Data: 2011-12-28 02:58:06
Autor: MK
/mBank/ Gwarancja Najni¿szej Ceny na ubezpieczenie - po co taka promocja?
On 28 Gru, 10:18, p <adre...@zlydresik123.pl> wrote:
> [...]

> tylko 519PLN.

A nie pochwalisz sie jaki to ubezpieczyciel ma taniej?

U mnie Allianz Direct, znizki za
- bezszkodowa jazda
- przedluzenie polisy u tego samego ubezpieczyciela
- zamowienie przez internet
- jednorazowa platnosc
- kod znizkowy z Facebooka

MK

Data: 2011-12-28 10:39:50
Autor: Don Pedro - Szpieg z Kraimy Deszczowców
On 2011-12-28 09:18:38 +0000, p said:

[...]

Pozwolę sobie sie wtrącić. Ja też właśnie muszę ponownie wykupić pakiec AC+OC+NNW i oczywiście grzebię po internecie korzystając z różnych porównywarek. Obecnie mam ubezpieczenie w MTU i na kolejny rok składka przyszła mi w wysokości 692 zł. Z porównywarek wyszło, że nieco taniej będzie właśnie w rzeczonym mBanku. Wypełniłem wniosek na stronie banku i tym razem wyszło o jakieś 50 zł drożej ale odejmując 5% za zakup przez internet plus te bonusy na paliwo, to bardzo mocno się nad tym zastanawiam.

Średnio tankuję za kwotę około 350 zł/mies. Zgodnie z tym otrzymam jakieś 210 zł zwrotu na paliwie w ciągu roku. Czyli za ubezpieczenie ostatecznie zapłacę 740 - 210 = 530 zł. Wychodzi, że się opłaca.

--
Pozdrawiam czytaczy grup dyskusyjnych,
Don Pedro vel. Piotrek Miller

/mBank/ Gwarancja Najniższej Ceny na ubez pieczenie - po co taka promocja?