/mBank/ Gwarancja Najniższej Ceny na ubezpieczenie - po co taka promocja?

Data: 2011-12-26 05:51:59
Autor: MK
/mBank/ Gwarancja Najniższej Ceny na ubezpieczenie - po co taka promocja?
Nadchodzi czas kiedy to musze przedluzyc OC. Rozejrzalem sie co sie
dzieje obecnie na rynku i w oko wpadla mi oferta mBanku, a zwlaszcza
5% moneyback na stacjach benzynowych, limit niestety nie jest zbyt
wysoki, ale dobre i to. Wyliczylem sobie skladke i wyszlo mi 68PLN
miesiecznie, drogo, ale mBank przeciez gwarantuje najnizsza cene, wiec
nie powinienem sie przejmowac, ze u innego ubezpieczyciela zaplacilbym
tylko 519PLN.
Przeczytalem Regulamin promocji, ale poniewaz brakowalo mi
precyzyjnego okreslenia na jakiej podstawie bede mogl skorzystac z
gwarancji najnizszej ceny, wiec zadzwonilem na mLinie. Jak zwykle
blyskawiczny odbior po jednym sygnale (uwielbiam to :)). Niestety
dalej juz nie bylo tak wysmienicie. Przedstawilem wprost sytuacje
mBank 816, inny ubezpieczyciel 519, jak zwroca mi roznice w cenie to
oczywiscie kupie u nich ubezpiecznie. Na postawie czego dokonaja
zwrotu?
- pisemne zaswiadczenie od innego ubezpieczyciela
- mam kalkulacje zawierajaca wszystkie informacje dotyczace
ubezpiecznia. Wystarczy?
- nie. musi byc wydana, podpisana i podstemplowana przez inny zaklad
ubezpieczen.
- czy mBank wydaje takie zaswiadczenia swoim potencjalnym klientom?
cisza... no i ja tu sie nie dziwie, na wszytkich kalkulacjach sa
umieszczane disclaimery mowiace o tym, ze jest to tylko oferta i moze
sie zmienic na moment podpisania umowy.
Biorac pod uwage wymogi mBanku wynika z tego, ze aby skorzystac z
promocji trzeba kupic 2 polisy ;).
Coz nie skorzystam z atrakcyjnej promocji mBanku i mam nadzieje, ze
niewielu klientow sie na nia nabierze. Ja kupie OC za 519 pln, zaplace
za nie karta Polbanku, a za paliwko tez bede nia placil. Mysle, ze
wyjdzie to znacznie lepiej niz polaczone promocje mBanku.

MK

Data: 2011-12-26 16:01:35
Autor: radeCki
/mBank/ Gwarancja Najnizszej Ceny na ubezpieczenie - po co taka promocja?
- nie. musi byc wydana, podpisana i podstemplowana przez inny zaklad

oszustwo polega na tym ze polisa kakurencji musi miec IDENTYCZNE warunki. Jesli w polisie jest np lepszy assistance albo wyzsza suma to juz sie nie liczy

jk

Data: 2011-12-26 07:14:09
Autor: MK
On 26 Gru, 16:01, "radeCki" <radosław_mały...@buziaki.pl> wrote:
> [...]

Jesli w polisie jest np lepszy assistance albo wyzsza suma to juz sie nie

Dla OC nie ma takiego wymogu :). Sa to polisy ustandaryzowane.

MK

PS. chyba powinienem dodac jeszcze informacje, ze w Link4, PZU, Aviva
Direct, wysokosc skladki byla jeszcze wyzsza niz w mBanku, wiec nie
musza sie tu obawiac problemow, ale deklaracja gwarancji NAJNIZSZEJ
skladki do czego zobowiazuje.

Data: 2011-12-26 16:23:35
Autor: Bogdan B.
W dniu 2011-12-26 16:14, MK pisze:

[...]

Deklaruje najniższą składkę na własnych warunkach.
Warunki są absurdalne, bo po co się wysilać i kupować polisę w mBanku
jeĹĽeli _takÄ…_ _samÄ…_ ma siÄ™ juĹĽ skalkulowanÄ… gdzie indziej?
Marketoid który to wymyślił zgarnął pewnie niezłą premię: mBank może
w reklamach śmiało twierdzić że ma najniższą (z gwiazdką) cenę,
przy zerowych kosztach.

Data: 2011-12-26 07:36:17
Autor: MK
/mBank/ Gwarancja Najnizszej Ceny na ubezpieczenie - po co taka promocja?
On 26 Gru, 16:23, "Bogdan B." <goodb...@rocketmail.pl> wrote:

Deklaruje najniższ± składkę na własnych warunkach.
Warunki s± absurdalne, bo po co się wysilać i kupować polisę w mBanku
jeżeli _tak±_ _sam±_ ma się już skalkulowan± gdzie indziej?
Marketoid który to wymy¶lił zgarn±ł pewnie niezł± premię: mBank może
w reklamach ¶miało twierdzić że ma najniższ± (z gwiazdk±) cenę,
przy zerowych kosztach.

Bo gdybym kupil na tych warunkach w mBanku to bym dostal dodatkowego
bunusa w postaci zwrotu 5% kosztow paliwa, maksymalnie 360 PLN, wiec w
sumie koszty ubezpiecznia by mnie wyniosly 231PLN (4% zwrotu, bo 1%
mam juz na karcie Polbanku).

W zasadzie to chyba w tym swiatecznym nastroju to wysle swoj komentarz
na temat ten promocji do BRE...

MK

Data: 2011-12-26 16:42:41
Autor: radeCki
/mBank/ Gwarancja Najnizszej Ceny na ubezpieczenie - po co taka promocja?
Dla OC nie ma takiego wymogu :). Sa to polisy ustandaryzowane.

obysi sie nie zdziwil.
Zajmowala sie tym GW w dziale rozkminkowujoncym reklamy. W takim link 4 np masz tarmowy assistance w najtanszej STANDARDOWEJ polisie oc (np holowanie w raxie wypadku do 80 Euro). Jest tansa od mbanku ale nie lapie sie bo w mbanku jest gola, czyli INNA.

jk

Data: 2011-12-26 07:56:15
Autor: MK
On 26 Gru, 16:42, "radeCki" <radosÂław_maÂły...@buziaki.pl> wrote:
> [...]

raxie wypadku do 80 Euro). Jest tansa od mbanku ale nie lapie sie bo w

Przeciez pisalem, ze przeczytalem Regulamin...

Jeżeli w ciągu 14 dni (włącznie) od zakupu ubezpieczenia
komunikacyjnego Uczestnik promocji przekaĹĽe
Organizatorowi potwierdzonÄ… przez Towarzystwo Ubezpieczeniowe inne niĹĽ
Organizator tańszą ofertę na zakup
ubezpieczenia OC lub na identyczne co do zakresu ubezpieczenie
komunikacyjne w Pakiecie OC+AC, Organizator
promocji przekaże Uczestnikowi kwotę będącą różnicą pomiędzy kwotą
skĹ‚adki przypisanej brutto za  ubezpieczenie
nabyte w mBanku, a kwotą składki przypisanej brutto za którą zgodnie z
przedstawioną ofertą mógłby nabyć
ubezpieczenie od podmiotu prowadzącego działalność konkurencyjną w
stosunku do Organizatora.

Warunek takiego samego zakresu dotyczy tylko pakietu OC+AC, dla OC
wazna jest tylko cena. Polisy OC sa sprzedawane w 2 wariantach
dotyczacych wartosci sumy gwarancyjnej dla szkod na mieniu.

MK

Data: 2011-12-26 17:26:55
Autor: radeCki
/mBank/ Gwarancja Najnizszej Ceny na ubezpieczenie - po co taka promocja?
Przeciez pisalem, ze przeczytalem Regulamin...

ali nie uważnie:

"Warunnki polisy musz± być indentyczne...."

jk

Data: 2011-12-26 08:33:47
Autor: MK
On 26 Gru, 17:26, "radeCki" <radosław_mały...@buziaki.pl> wrote:
>Przeciez pisalem, ze przeczytalem Regulamin...

ali nie uważnie:

"Warunnki polisy musz± być indentyczne...."

Gosciu, jasno masz napisane " tańsz± ofertę na zakup ubezpieczenia OC
lub...", wiesz jakie jest znaczenia "lub". Pisalem, ze OC
komunikacyjne sa ustandaryzowane.

MK

Data: 2011-12-26 17:43:48
Autor: radeCki
/mBank/ Gwarancja Najnizszej Ceny na ubezpieczenie - po co taka promocja?
Gosciu, jasno masz napisane " tańsz± ofertę na zakup ubezpieczenia OC

wydaje mi sie że 2 razy jasno paisałem. Czy ty trolujesz?

jk

Data: 2011-12-26 19:35:18
Autor: Konfabulator
radeCki <radosław_mały@buziaki.pl> napisał(a):
>Gosciu, jasno masz napisane " tańsz± ofertę na zakup ubezpieczenia OC

wydaje mi sie że 2 razy jasno paisałem. Czy ty trolujesz?

My¶lę, że odpowiedĽ na to pytanie jest proste. MK nie troluje, tylko, w
odróżnieniu od Ciebie, przeczytał ustawę z dnia 22 maja 2003 r. o
ubezpieczeniach obowi±zkowych, Ubezpieczeniowym Funduszu Gwarancyjnym i
Polskim Biurze Ubezpieczycieli Komunikacyjnych (Dz. U. Nr 124, poz. 1152), a
stamt±d się dowiedział co jest składow± ubezpieczenia obowi±zkowego OC, a co
jest dobrowolnym, bezpłatnym lub płatnym, dodatkiem i z samym ubezpieczeniem
OC nie ma nic wspólnego, więc je¶li sobie podokładasz lub TU Ci pododaje różne
¶mieci do OC to i tak musi na polisie wyszczególnić składkę za OC i składkę za
pozostałe bzdety.

Nawet jakby mBank kwestionował takie rozwi±zanie to przed każdym s±dem nie ma
szans nawet pu¶cić b±ka.

Data: 2011-12-26 20:03:59
Autor: Przemyslaw Kwiatkowski
/mBank/ Gwarancja NajniĹĽszej Ceny na ubez pieczenie - po co taka promocja?
MK pisze:

Biorac pod uwage wymogi mBanku wynika z tego, ze aby skorzystac z
promocji trzeba kupic 2 polisy ;).

Czy aby nie ma prawa do odstąpienia od umowy bez kosztów? Bo jeśli tak,
to w zasadzie można kupić 2 polisy i od tej drugiej odstąpić. Raczej
trudno byłoby McBankowi twierdzić, że *zawarta* już polisa
ubezpieczeniowa nie jest toĹĽsama z potwierdzonÄ… ofertÄ…... :-)

--
MiCHA

Data: 2011-12-28 10:18:38
Autor: p
W dniu 2011-12-26 14:51, MK pisze:
[...]

A nie pochwalisz sie jaki to ubezpieczyciel ma taniej?

p.

Data: 2011-12-28 02:58:06
Autor: MK
On 28 Gru, 10:18, p <adre...@zlydresik123.pl> wrote:
> [...]

> tylko 519PLN.

A nie pochwalisz sie jaki to ubezpieczyciel ma taniej?

U mnie Allianz Direct, znizki za
- bezszkodowa jazda
- przedluzenie polisy u tego samego ubezpieczyciela
- zamowienie przez internet
- jednorazowa platnosc
- kod znizkowy z Facebooka

MK

Data: 2011-12-28 10:39:50
Autor: Don Pedro - Szpieg z Kraimy DeszczowcĂłw
On 2011-12-28 09:18:38 +0000, p said:

[...]

Pozwolę sobie sie wtrącić. Ja też właśnie muszę ponownie wykupić pakiec AC+OC+NNW i oczywiście grzebię po internecie korzystając z różnych porównywarek. Obecnie mam ubezpieczenie w MTU i na kolejny rok składka przyszła mi w wysokości 692 zł. Z porównywarek wyszło, że nieco taniej będzie właśnie w rzeczonym mBanku. Wypełniłem wniosek na stronie banku i tym razem wyszło o jakieś 50 zł drożej ale odejmując 5% za zakup przez internet plus te bonusy na paliwo, to bardzo mocno się nad tym zastanawiam.

Średnio tankuję za kwotę około 350 zł/mies. Zgodnie z tym otrzymam jakieś 210 zł zwrotu na paliwie w ciągu roku. Czyli za ubezpieczenie ostatecznie zapłacę 740 - 210 = 530 zł. Wychodzi, że się opłaca.

--
Pozdrawiam czytaczy grup dyskusyjnych,
Don Pedro vel. Piotrek Miller

/mBank/ Gwarancja Najniższej Ceny na ubezpieczenie - po co taka promocja?