mBank "JEŻELI" jest uczciwy...

Data: 2010-02-26 02:56:16
Autor: zwyklyklientwieluzwyklychbankow3
mBank "JEŻELI" jest uczciwy...
pan Tadeusz Rydzyk dzisiaj wyraził zdroworozsądkową
opinię, że "JEŻELI" mBank jest uczciwy to zareaguje...

i mBank zareagował. Ale czy NAPRAWDĘ jest uczciwy?...

mają u mnie Plus za zablokowanie rachunku. Ale to za mało!

To jest bank WSPÓŁPRACUJĄCY Z PRZESTĘPCAMI To jest bank IGNORUJĄCY POLSKIE PRAWO
To jest bank IGNORUJĄCY WYROKI SĄDOWE.

Jeśli ktoś został oszukany i wpłacił pieniądze jakiemuś
oszustowi na konto w Inteligo, na konto w ING itp.
to banki te *na żądanie sądu lub prokuratora* podają
dane właściciela rachunku bankowego. A mBank tego nie robi!

mBank zatrudnia NIEUKÓW, którzy w nie tylko w oświadczeniach
dla prasy piszą bzdety w stylu: "Bank - zgodnie z prawem bankowym i ustawą o ochronie danych osobowych - nie może ujawniać osobom trzecim
informacji o tym, kto jest właścicielem danego rachunku bankowego."

mBank zatrudnia PRZESTĘPCÓW którzy odmawiają SĄDOWI oraz
PROKURATOROWI podania danych posiadacza rachunku bankowego.

Data: 2010-02-25 19:41:17
Autor: filip lach
mBank "JEŻELI" jest uczciwy...
zwyklyklientwieluzwyklychbankow3@op.pl pisze:
[...]

Ja wiem, że z Tobą trudno polemizować, ale przeginasz.
1) Mbank zapewnił (co oczywiste), że będzie współpracował z organami ścigania.
2) Mbank nie udzielił panu Tadeuszowi Rydzykowi informacji o posiadaczu rachunku w banku (i słusznie!)
3) Pan Rydzyk wedle informacji prasowej nie zwrócił się do Mbanku, ani organów ścigania, tylko zrobił audycję o złodziejskim banku (klasyk)

W tego typu przypadkach obowiązują procedury. I pomijając wiarygodność pana Rydzyka, należy ich przestrzegać.

Data: 2010-02-26 12:05:46
Autor: zwyklyklientwieluzwyklychbankow3
mBank "JEŻELI" jest uczciwy...
Ja wiem, że z Tobą trudno polemizować, ale przeginasz.

IMHO przegina i Rydzyk i mBank, co poniżej uzasadnię.

W tego typu przypadkach obowiązują procedury. I pomijając wiarygodność pana Rydzyka, należy ich przestrzegać.

Co do zasady, zgadzam się że należy przestrzegać procedur. Co więcej:
należy przestrzegać procedur, TYM BARDZIEJ z uwagi na NIE wiarygodność Rydzyka i daleko posuniętą paranoję tego "prześladowanego obrońcy Polski".

natomiast same procedury w mBanku są złe i bezprawne I WYMAGAJĄ ZMIANY.
procedurę mBanku powinna zbadać KNF, a poniżej wyjaśnię DLACZEGO:

1) Mbank zapewnił (co oczywiste), że będzie współpracował z organami ścigania.

publicznie skłamali, co oczywiste,  bo oni z zasady wolą współpracować z przestępcami niż z państwem polskim (uzasadnienie poniżej).

2) Mbank nie udzielił panu Tadeuszowi Rydzykowi informacji o posiadaczu rachunku w banku (i słusznie!)

tu się zgadzamy bo ani Rydzyk ani RM ani fundacja nie są
podmiotami uprawnionymi do otrzymania takowej informacji

3) Pan Rydzyk wedle informacji prasowej nie zwrócił się do Mbanku, ani organów ścigania, tylko zrobił audycję o złodziejskim banku (klasyk)

aż tak źle nie było... Aby nie opierać się na informacjach z drugiej ręki,
oprzyjmy się na oryginalnym nagraniu:
http://www.radiomaryja.pl/dzwieki/2010/02/2010.02.25.akt01.mp3

akurat Rydzykowi jako nie-bankowcowi i nie-ekonomiście to sie nie dziwię
bo _każdy_ by się wq... na jego miejscu, _jako_człowieka_ ja rozumiem go i solidaryzuję się z nim jako z poszkodowanym (mój krytyczny stosunek do jego
działań szkodzących Polsce i Kościołowi nie ma w tym momencie znaczenia)

mam pretensje tylko i wyłącznie do pani "dyrektor finansowej" fundacji.
Posłuchajcie osobiście, co ta debilka powiedziała na antenie radiowej:
http://www.radiomaryja.pl/dzwieki/2010/02/2010.02.25.akt01.mp3
Kretynka poszła do banku i pytała czy bank udzieli jej informacji!
Rozumiem że ksiądz może się nie znać na bankowości, nawet jeśli
jest księdzem biznesmenem! Ale „dyrektor finansowa”? Wstyd!!!
Parafrazując nowomowę kościelną powiem, że jest to „niekompetencja wołająca o pomstę do organów założycielskich tej Fundacji”.
[...]

tak, tutaj się zgadzamy. Tadeusz Rydzyk (pokrzywdzony) nie jest podmiotem
uprawnionym. Niestety, mBank przegina. Jak napisałem wczoraj:

> mBank zatrudnia PRZESTĘPCÓW którzy odmawiają SĄDOWI oraz
> PROKURATOROWI podania danych posiadacza rachunku bankowego.

kilka lat temu padłem ofiarą oszusta miał konto w Inteligo. Jako zwykły
czlowiek nie znałem procedur ani przepisów (potem je wygooglowałem)

Dzwonie do Inteligo: oczywiscie że ujawnimy panu dane tego klienta.
- Tak? To świetnie, pójdę po długopis i kartkę. Położyłem telefon,
szukam długopisa i kartki. Pani coś tam krzyczy: „prosze pana, niech
pan poczeka.” Ja odpowiadam: ok, już jestem, mogę notować. Pani mówi:

Dobrze, wyjaśnię na spokojnie. Ujawnimy te informacje ale nie od razu i nie bezpośrednio. "To znaczy?!" "tzn. że trzeba zgłosić sprawę na policji, policja musi przekazać prokuraturze, a dopiero ona
może od nas zażądać danych posiadacza rachunku”. „I wy mi
wyślecie list z danymi tego pana?” „Nie, my odpiszemy na list
prokuraturowi, a sprawą zajmie się sąd i zmusi posiadacza
rachunku żeby oddał panu pieniądze. To potrwa może miesiąc
może rok ale na pewno odzyska pan swoje pieniądze, obiecuję
że nasz bank pana nie zawiedzie.” Miałem szczęście: trafiłem na osobę
kompetentną, miłą, uprzejmą, chętną do współpracy.
Oszust dostał zawiasy, a ja pieniążki. Heppy End.

Mój koleś miał mniej szczęścia, bo mBank odmówił _prokuraturze_ podania danych klienta, a prokuratura zastosowała spychologię i napisała poszkodowanemu
że to może ma się odwoływać i coś tam coś tam a oni
umarzają sprawę z powodu niewykrycia sprawcy.

Koleś powiedział: „a niech się złodzieje Udławią, o 23 zł nie będę się szarpał”, I właśnie z uwagi na tego kolesia co stracił 23zł na allegro
pozwoliłem sobie napisać ostre słowa, które _podtrzymuję_:

> To jest bank WSPÓŁPRACUJĄCY Z PRZESTĘPCAMI > To jest bank IGNORUJĄCY POLSKIE PRAWO
> To jest bank IGNORUJĄCY WYROKI SĄDOWE.

IMHO zwykłemu Kowalskiemu MUSZĄ odmówić...
IMHO także Tadeuszowi Rydzykowi MUSZĄ odmówić...
IMHO nawet Lechowi Kaczyńskiemu MUSZĄ odmówić...

ale PROKURATOROWI mają zasrany obowiązek odpisać pozytywnie!
dlatego podsumowałem że:

Data: 2010-02-26 21:56:18
Autor: JanKo
mBank "JEŻELI" jest uczciwy...
Dzwonie do Inteligo: oczywiscie że ujawnimy PANU dane tego klienta.
[...}Nie, my odpiszemy na list prokuraturowi, a sprawą zajmie się sąd

Czyli ktoś tu kłamie. Inteligo albo ty.

[...]

Bank nie szasta danymi tylko dlatego że ktoś ma takie widzimisię. Nie ma postępowania, nie ma danych. Kolesiowi się nie chciało więc dlaczego miałoby chcieć się prokuraturze?

Data: 2010-02-26 13:06:29
Autor: kashmiri
mBank "JEŻELI" jest uczciwy...

"filip lach" <filip6198@gazeta.pl> wrote in message news:hm7fs9$8d3$1inews.gazeta.pl...

/ciach/

3) Pan Rydzyk wedle informacji prasowej nie zwrócił się do Mbanku, ani organów ścigania, tylko zrobił audycję o złodziejskim banku (klasyk)

/ciach/

Rydzyk rozpętuje wielką kampanię pt. "mbank - złodziejski bank". Ciekawe, czy kiedykolwiek się dowiemy, o co naprawdę poszło.
Jakoś dziwnie śmierdzi ta historia, trudno mi uwierzyć, że jest tak jak to się w tym momencie przedstawia.

k.

Data: 2010-02-26 14:48:53
Autor: zwyklyklientwieluzwyklychbankow3
mBank "JEŻELI" jest uczciwy...
3) Pan Rydzyk wedle informacji prasowej nie zwrócił się do Mbanku, ani organów ścigania, tylko zrobił audycję o złodziejskim banku (klasyk)

na http://www.naszdziennik.pl/index.php?dat=20100226&typ=po&id=po02.txt
jest co prawda lekko paranoiczny wtręt że "nie mozna wykluczyć
działań agenturalnych (sic!)" ale ogólny ton wypowiedzi jest dużo grzeczniejszy wobec mBanku a nawet wytłuszczono zdanie, że "mBank zadeklarował chęć współpracy"

Data: 2010-02-26 08:31:36
Autor: f
mBank "JEŻELI" jest uczciwy...

Użytkownik <zwyklyklientwieluzwyklychbankow3@op.pl> napisał w wiadomości news:6cfb.00000050.4b872a40newsgate.onet.pl...
pan Tadeusz Rydzyk dzisiaj wyraził zdroworozsądkową
opinię, że "JEŻELI" mBank jest uczciwy to zareaguje...

Kto jest poszkodowany?. Poszkodowany zwróci się do banku.
Nie ma poszkodowanego? Nie ma przestępstwa. Jak akcje ESPEBEPE.w wydaniu wielebnego.
Jak Kuba Bogu tak Bóg Kubie. Ma za swoje.
Nie jest mi byznesmena dyrektora ani odrobinę żal.

mBank procedury wykona. O to się nie martwię.

Data: 2010-02-26 12:24:25
Autor: zwyklyklientwieluzwyklychbankow3
(niedo)rzecznik mBanku kłamie czy mBank zatrudnia debili?
z informacji prasowej wynika że rachunek zablokowano i że
obecnie wpłaty są już niemożliwe.

Oczywiście to nieprawda, bo pan Rydzyk nie jest mi winny
ani jednego grosika, ale _załóżmy_ że ogłosiłbym publicznie
że Radio Maryja mnie oszukało. Czy PKO BP O/Toruń miałoby prawo zablokować przyjmowanie wpłat od słuchaczy radia Maryja?

Oczywiście że NIE! Samo pomówienie to żaden powód. Potrzeba odpowiedniego dokumentu z prokuratury albo sądu.

Moim zdaniem, mBank powinien po cichutku zablokować WYPŁATY z rachunku, ale tylko do czasu wyjaśnienia sprawy. I uważnie rejestrować każdą próbę wypłaty w bankomacie. Aby siegnąć po właściwe nagranie kamery bankomatowej.

Jak na razie żaden organ państwowy nie wydał żadnej decyzji
mówiącej że paranoik pan Tadeusz Rydzyk ma rację. Obiektywnie może być tak że albo Rydzyk mówi prawdę albo kłamie i to dopiero trzeba sprawdzić. Dlatego przypuszczam że albo pan niedorzecznik coś tam sobie
napisał "na pałę" na kolanie i nikt tego rachunku nie zablokował
albo mBank zatrudnia debili, którzy powinni kury szczać prowadzać!

Data: 2010-02-27 03:28:00
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
(niedo)rzecznik mBanku kłamie czy mBank zatrudni a debili?

zwyklyklientwieluzwyklychbankow3@op.pl 4dd6.00000000.4b87af69@newsgate.onet.pl

Jak na razie żaden organ państwowy nie wydał żadnej decyzji
mówiącej że paranoik pan Tadeusz Rydzyk ma rację.
Obiektywnie może być tak że albo Rydzyk mówi prawdę
albo kłamie i to dopiero trzeba sprawdzić.

Sugerujesz, że ten rachunek otworzył Rydzyk? :)

Data: 2010-02-26 13:02:01
Autor: kashmiri
mBank "JEŻELI" jest uczciwy...

<zwyklyklientwieluzwyklychbankow3@op.pl> wrote in message news:6cfb.00000050.4b872a40newsgate.onet.pl...
[...]

Podają - komu? Mediom? Jakiemuś księdzu?

[...]

Oczywiście. Dziwisz się? To może ja ogłoszę, że mnie oszukałeś (to nieprawda, ale przecież nieważne), i zażądam od banku opublikowania Twoich danych?

mBank zatrudnia PRZESTĘPCÓW którzy odmawiają SĄDOWI oraz
PROKURATOROWI podania danych posiadacza rachunku bankowego.

mBank zatrudnia prawników - lepszych niż niektórzy na tym forum. Jeśli nie jesteś w stanie NIEZBICIE UDOWODNIĆ popełnienia przestępstwa przez pracowników mBanku, właśnie dopuściłeś się pomówienia.

No i - ja bym się tak nie podniecał, kiedy sukienkowi krzyczą o pieniądzach.

k :)

Data: 2010-02-26 14:51:44
Autor: Krzysztof
mBank "JEŻELI" jest uczciwy...

[...]

Fakt jest niezaprzeczalny, ze jezeli dotyczylo by to innej znanej fundacji kogos wysokopostawionego, to w tepie ekspresowym nastapiloby zablokowanie takich kont. W przypadku Radia Maryja jest inaczej, bo niestety Polska jest krajem bezprawia, prawo jest tylko dla swoich, z tymi co sa niewygodni walczy sie na rozne sposoby.

Data: 2010-02-27 06:09:05
Autor: kashmiri
mBank "JEŻELI" jest uczciwy...
Krzysztof <onkris2@poczta.onet.pl> had the courage to write:

[...]

Jakiś dowód na to? Choćby jednostkowe zdarzenie potwierdzające to co mówisz?

W przypadku Radia Maryja jest inaczej, bo
niestety Polska jest  krajem bezprawia, prawo jest tylko dla swoich, z
tymi co sa niewygodni  walczy sie na rozne sposoby.

mBank jako narzędzie walki z RM? Czy coś źle zrozumiałem??

k.

Data: 2010-02-26 16:51:37
Autor: mk
mBank "JEŻELI" jest uczciwy...
PRZESTAŃCIE KARMIĆ MOHEROWEGO TROLA

> [...]
|
| mBank zatrudnia PRZESTĘPCÓW którzy odmawiają SĄDOWI oraz
| PROKURATOROWI podania danych posiadacza rachunku bankowego.

| -- |

Data: 2010-02-26 17:13:06
Autor: zwyklyklientwieluzwyklychbankow2
mBank "JEŻELI" jest uczciwy...
PRZESTAŃCIE KARMIĆ MOHEROWEGO TROLA

czy nie-moherowy nie-trol mógłby nauczyć się ciąć cytaty?

Data: 2010-02-27 03:50:05
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
mBank "JEŻELI" jest uczciwy...

"mk" hm8qmr$q1l$1@news.dialog.net.pl

PRZESTAŃCIE KARMIĆ MOHEROWEGO TROLA

Dlaczego wyznawcy Rydzyka nazywani są moherowcami?
Czy to określenie pejoratywne czy superlatywne? :)

Data: 2010-02-27 19:31:18
Autor: mk
mBank "JEŻELI" jest uczciwy...

http://pl.wikipedia.org/wiki/Moherowe_berety

Data: 2010-02-27 20:37:13
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
mBank "JEŻELI" jest uczciwy...

"mk" hmbodt$b96$1@news.dialog.net.pl

| "mk" hm8qmr$q1l$1@news.dialog.net.pl

| Dlaczego wyznawcy Rydzyka nazywani są moherowcami?
| Czy to określenie pejoratywne czy superlatywne? :)

http://pl.wikipedia.org/wiki/Moherowe_berety

   Po raz pierwszy określenie to zostało użyte w 2004 w odniesieniu do
   osób uczęszczających regularnie na gdańskie msze odprawiane przez ks.
   prałata Henryka Jankowskiego i występujących w demonstracjach w jego
   obronie, po odwołaniu go z funkcji proboszcza.

Czyli zaczyna się od problemu pedofilii? :)
Rydzyk też ma takie grzechy na sumieniu?
I mohery Rydzykowe mają go bronić przed sprawiedliwością? :)

Może innym razem poczytam o tym moherze. Jak rozumiem, nie
jest to pejoratyw i wywodzi się naprawdę od nakrycia głowy.

Rydzykowa telewizja trwa, w użyciu są moherowe berety (na
kształt formacji militarnych czy paramilitarnych) gdy tymczasem
Benedykt XVI mówi o tym, że przemoc jest sprzeczna z naturą Boga. :)

Może czas najwyższy na zakończenie wojen rozpętanych przez Jana Pawła II? :)
Wódz zmarł, niech umrze i jego polityka wojenna. :)

To moja propozycja.

-=-

Wracając do tej formacji... :) Chyba spotykają mnie jakieś dezerterki...
Sfrustrowane -- może nie dostały żołdu?... Na pewno nie dostały...

Wielki Rydzyku -- wyjdź na ulicę jako ,,Kowalski'' czy ,,Nowak''
i porozmawiaj z moherami, a dowiesz się tego/o_tym, że nie jesteś
już tak mocno kochany, jak dawniej. :)

Data: 2010-02-26 17:17:45
Autor: zwyklyklientwieluzwyklychbankow2
mBank "JEŻELI" jest uczciwy...
mBank zatrudnia NIEUKÓW,

pamiętacie kilka/kilkanaście miesiecy temu niepozorną
zmianę nazwy pełnomocnictw w BRE Banku?

ogólne-> rodzajowe
rodzajowe -> szczególne

mnie to ciutkę zaniepokoiło. Nie oczekuję takiej wiedzy
tajemnej od pracownika dezinfolinii ale zdziwiło mnie, że dopiero po tylu latach ktoś zauważył rzecz tak
oczywistą jak rożnica między pełnomocnictwem ogólnym
a pełnomocnictwem rodzajowym. --

mBank "JEŻELI" jest uczciwy...