/mBank/ Jednodniowki ciagle 4%

Data: 2010-12-29 15:09:36
Autor: neoniusz
/mBank/ Jednodniowki ciagle 4%
W dniu 10-12-29 15:04, MK pisze:
Data otrzymania 2010-12-29
Data ważności 2011-03-31

Tytuł
Przedłużenie promocji mLOKATY jednodniowej

Szkoda, ze z%$$@#$ mTransfer z KK i nawet slowem o tym nie napisali nigdzie. I nawet nie chodzi o BC, tylko np. o doladowanie telefonu  albo zaplate za allegro bez klepania cyferek.

Data: 2010-12-29 15:13:20
Autor: MarekZ
Użytkownik "neoniusz" <neon@joemonster.org> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:iffff0$sf5$1@news.onet.pl...

Szkoda, ze z%$$@#$ mTransfer z KK i nawet slowem o tym nie napisali nigdzie.

Przecież działa normalnie mTransfer.

Data: 2010-12-29 15:25:53
Autor: neoniusz
W dniu 10-12-29 15:13, MarekZ pisze:

Szkoda, ze z%$$@#$ mTransfer z KK i nawet slowem o tym nie napisali
nigdzie.

Przecież działa normalnie mTransfer.

Probuje placic za allegro (czyli platnosci.pl) i do wyboru na liscie rozwijanej mam tylko eKonto - nie ma KK.

Na czacie mbankowym napisali mi wczoraj:

"Niestety na chwile obecną występować mogą problemy z usługa mTransfer z karty Kredytowej. Przepraszam w imieniu Banku za utrudnienia i zapewniam, iż trwają prace nad wyeliminowaniem tego problemu."

Na forum mbanku nie mam konta, wiec nie moge napisac nic - zalozylem konto 4 dni temu i jeszcze nikt mi go nie aktywowal.

Wczoraj rano tylko ktos napisal jeden post, ktory pozostal bez odpowiedzi w watku ponizej "Poprawili - całkiem zniknęły KK z listy".

http://www.mbank.pl/forum/read.html?f=1&i=964087&t=964087&sr=ld&pn=1&cat=0

Data: 2010-12-29 15:29:18
Autor: MarekZ
Użytkownik "neoniusz" <neon@joemonster.org> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:iffgdh$v99$1@news.onet.pl...

Przecież działa normalnie mTransfer.

Probuje placic za allegro (czyli platnosci.pl) i do wyboru na liscie rozwijanej mam tylko eKonto - nie ma KK.

A na mojej liście są KK...

Data: 2010-12-29 15:38:34
Autor: neoniusz
W dniu 10-12-29 15:29, MarekZ pisze:
Przecież działa normalnie mTransfer.

Probuje placic za allegro (czyli platnosci.pl) i do wyboru na liscie
rozwijanej mam tylko eKonto - nie ma KK.

A na mojej liście są KK...

No teraz to sie wkurzylem.

Data: 2010-12-29 15:45:52
Autor: MarekZ
/mBank/ Jednodniowki ciagle 4%
Użytkownik "neoniusz" <neon@joemonster.org> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:iffh5a$2jh$1@news.onet.pl...

A na mojej liście są KK...

No teraz to sie wkurzylem.

Sprawdziłem trzy różne konta i na wszystkich są KK.

BTW, jak mogę zapłacić albo mTransferem albo bezpośrednio kartą mBanku, zawsze wybieram kartę, ponieważ jest to korzystniejsze dla banku, a dla mnie to jeden pies. Owszem jest jeden argument przeciwko temu - bezpieczeństwo - możliwość wycieku danych karty. Ale mimo to robię tak jak robię.

Data: 2010-12-29 19:32:54
Autor: neoniusz
W dniu 10-12-29 15:45, MarekZ pisze:
No teraz to sie wkurzylem.

Sprawdziłem trzy różne konta i na wszystkich są KK.

Dzwonilem przed chwila na infolinie i pytam czemu mi to nie dziala.
"Bo wystepuja pewne problemy z mTransferem i KK, nie wiemy kiedy sie z nimi uporamy".

Dzis przyszla do mnie nowa karta, bo stara wazna do 31 stycznia. Cos mnie tknelo...
Wlasnie ja aktywowalem i mTransfer z KK wrocil!

/mBank/ Jednodniowki ciagle 4%