mBank KASUJE za duet VeDelfin+MCd 1,50zł od 1,11,10

Data: 2010-09-21 12:07:26
Autor:
mBank KASUJE za duet VeDelfin+MCd 1,50zł od 1,11,10
Data: 2010-09-21 14:09:50
Autor: MarekZ
mBank KASUJE za duet VeDelfin+MCd 1,50zł od 1,11,10
Użytkownik <b1op@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:i7a75t$qg3$1@inews.gazeta.pl...
Właśnie zmienili TOiP
Blog:
http://www.mbank.pl/blog/artykul,754,zmiana-taryfy-prowizji-i-oplat.html
Forum:
http://www.mbank.pl/forum/read.html?f=1&i=953930&t=953930&sr=ld&pn=1&cat=0

Jak widzę wprowadzono także przelewy z KK z opłatą 3%. Ot rynek chcą zawojować!

Data: 2010-09-22 07:04:38
Autor: xbartx
Dnia Tue, 21 Sep 2010 14:09:50 +0200, MarekZ napisał(a):

Jak widzę wprowadzono także przelewy z KK z opłatą 3%. Ot rynek chcą
zawojować!

I to jest bardzo ciekawe:

* dodaniu informacji, że mBank nie pobiera opłaty za przelew z rachunku KARTY kredytowej w ramach płatności z wykorzystaniem usługi mTRANSFER,

To ma jakieś sensowne zastosowanie? Płacenie kk przez mTRANSFER?

--
xbartx

Data: 2010-09-22 09:11:38
Autor: MarekZ
Użytkownik "xbartx" <bart@hashzero.net> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:i7c9q6$bmr$1@inews.gazeta.pl...

[...]

To jest chyba nowe. Nie wiem czy to jako transakcja gotówkowa czy bezgotówkowa idzie. Jeśli jako bezgotówkowa to jak najbardziej miałoby to ciekawe zastosowania, jeśli jako gotówkowa to dużo gorzej, ale ze względu na brak prowizji można by szukać zastosowania jako alternatywy do wypłaty z bankomatu albo przelewu z karty (odsetki niższe od prowizji).

Data: 2010-09-22 09:27:42
Autor: xbartx
mBank KASUJE za duet VeDelfin+MCd 1,50zł od 1,11,10
Dnia Wed, 22 Sep 2010 09:11:38 +0200, MarekZ napisał(a):

To jest chyba nowe. Nie wiem czy to jako transakcja gotĂłwkowa czy
[...]

Ze strony mBanku odnośnie mTRANSFERU:

"Z rachunku karty kredytowej jako przelew z karty"

Hmmm z tego co kojarzę to zazwyczaj jeżeli jest mTRANSFER, to jest też możliwość płatności kartą. Więc idąc za radą banku:
"Koniec z mozolnym przepisywaniem danych z KARTY kredytowej, z pamiętaniem kodów CVV. Jedne co musisz zrobić to wybrać KARTĘ kredytową, której chciałbyś użyć. Pozostałe czynności zrobi za Ciebie system transakcyjny mBanku."
Szkoda tylko, że bank każe sobie za takie ułatwienia dosyć słono płacić.

--
xbartx

Data: 2010-09-22 09:33:37
Autor: Slawek 'IDEall' Fydryk
"MarekZ" napisał:

To ma jakieś sensowne zastosowanie? Płacenie kk przez mTRANSFER?

To jest chyba nowe. Nie wiem czy to jako transakcja gotĂłwkowa czy bezgotĂłwkowa idzie.

http://www.mbank.pl/blog/artykul,756,mtransfer-latwe-i-szybkie-platnosci-online-w-nowej-odslonie.html

Data: 2010-09-21 14:17:33
Autor: Kamil Jońca
" " <b1op@gazeta.SKASUJ-TO.pl> writes:

Właśnie zmienili TOiP
Blog:
http://www.mbank.pl/blog/artykul,754,zmiana-taryfy-prowizji-i-oplat.html

Czy wystarczy zgubić i zastrzec kartę, czy też trzeba dzwonić, żeby nie
wznawiali?

KJ

--
http://blogdebart.pl/2010/03/17/dalsze-przygody-swinki-w-new-jersey/
kondensator - kondensatorych - kondensatoremu

Data: 2010-09-22 00:32:40
Autor: Stephen Wyszy
mBank KASUJE za duet VeDelfin+MCd 1,50zł od 1,11,10
Czy wystarczy zgubić i zastrzec kartę, czy też trzeba dzwonić, żeby nie
wznawiali?

KJ

Przyłączam sie do pytania bo nie mam zamiaru im płacić ;-)

Data: 2010-09-22 09:46:38
Autor: Slawek 'IDEall' Fydryk
"Stephen Wyszy" napisał:

Czy wystarczy zgubić i zastrzec kartę, czy też trzeba dzwonić
Przyłączam sie do pytania bo nie mam zamiaru im płacić ;-)

Zastrzegałem w serwisie MC-PP i dzwoniłem dla pewności:
Poinformowano mnie, że tel. nie jest konieczny - chyba, że chciałbym by ją wznowiono.

Data: 2010-09-21 14:32:02
Autor: Włodziu

Użytkownik <b1op@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:i7a75t$qg3$1inews.gazeta.pl...
[...]

Oświećcie mnie bo już się pogubiłem czytając to forum mbanku.
Czy jak mam jedną kartę do e-konta (delfina) to teraz ta karta tez jest płatna? czy tylko za kartę dodatkową do konta pobierają tą śmieszną opłatę?

Data: 2010-09-21 14:36:39
Autor: Kamil Jońca
"Włodziu" <zenek.wichura@wp.pl> writes:

[...]

Jęśli dobrze rozumiem, jeśli masz _jedną_ kartę do eKonta, to nie
płacisz. Płacisz za drugą.

KJ

Polbank - polski oddział, grecki bank, czeski film

Data: 2010-09-21 14:37:41
Autor: MarekZ
Użytkownik "Włodziu" <zenek.wichura@wp.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:1285072209.818470@d1.icnet...

Oświećcie mnie bo już się pogubiłem czytając to forum mbanku.
Czy jak mam jedną kartę do e-konta (delfina) to teraz ta karta tez jest płatna? czy tylko za kartę dodatkową do konta pobierają tą śmieszną opłatę?

Jedna jest bezpłatna.

Data: 2010-09-21 17:42:40
Autor: Rafał
mBank KASUJE za duet VeDelfin+MCd 1,50zł od 1,11,10
W dniu 2010-09-21 14:07, b1op@gazeta.SKASUJ-TO.pl pisze:
Właśnie zmienili TOiP

Prawdopodobnie miało zostać jak jest, tylko niestety skala "kolekcjonerów" ich przerosła.

--
Raf

Data: 2010-09-21 20:09:38
Autor: Marcin Wasilewski
Użytkownik "Rafał" <adres@moj.invalid> napisał w wiadomości news:4c98d26e$0$21004$65785112news.neostrada.pl...

Prawdopodobnie miało zostać jak jest, tylko niestety skala "kolekcjonerów" ich przerosła.

    Akcja z zaborem 1,50 zł w zeszłym miesiącu na to nie wskazuje. Wskazuje natomiast na fakt, że od początku coś kombinowali. Raczej polegało to na akcji: zamówcie bezpłatną kartę, a jak was zaczniemy kroić po 1,50 zł, to 1/3 nie zauważy, a kolejna machnie ręką.

Data: 2010-09-21 20:42:19
Autor: Rafał
W dniu 2010-09-21 20:09, Marcin Wasilewski pisze:
Akcja z zaborem 1,50 zł w zeszłym miesiącu na to nie wskazuje.

Paypass jest po 1.50. Więc nie ma co snuć teorii spiskowych.

--
Raf

Data: 2010-09-22 20:53:36
Autor: perian
In <news:4c98fc89$0$27025$65785112news.neostrada.pl>, Rafał wrote:

W dniu 2010-09-21 20:09, Marcin Wasilewski pisze:
Akcja z zaborem 1,50 zł w zeszłym miesiącu na to nie wskazuje.

Paypass jest po 1.50. Więc nie ma co snuć teorii spiskowych.

Nie ma co snuć teorii, bo prawdą jest o czym Marcin napisał, że mBank
swego czasu pobrał opłatę za MC, choć w taryfie takiej pozycji nie było.
A teraz jest. Czyli szykowali się od dawna. --
perian
Talk is cheap. Supply exceeds Demand.

Data: 2010-09-22 20:59:56
Autor: Pirx
mBank KASUJE za duet VeDelfin+MCd 1,50zł od 1,11,10
"perian" news:1kpw1kxhx6scp$.dlgperian.pl

Nie ma co snuć teorii, bo prawdą jest o czym Marcin napisał, że mBank
swego czasu pobrał opłatę za MC, choć w taryfie takiej pozycji nie było.
A teraz jest. Czyli szykowali się od dawna.

nie ma jednak co ukrywać, że trochę to nielegancko bądź jak kto woli nieprofesjonalnie z ich strony. Z resztą podobne głosy pojawiają się na mBankowym forum.

Tak z boku tematu to ciekawi mnie jedna, kwestia techniczna (jeżeli tak w ogóle można ująć). Mianowicie czy wiadomo jak wygląda "procedura powrotu" do karty innej organizacji płatniczej?
Co jeżeli np. w chwili obecnej ktoś posiada MC Debit i chciał by powrócić do Visy? mBank będzie robił jakieś problemy kiedy np. po otrzymaniu nowego plastiku zaraz zastrzegę stary? I co najważniejsze - czy za takie operacje obarczy mnie jakąś prowizją, no bo w pewnym sensie przez pewien okres czasu będę posiadał dwie karty - dobrze rozumuję?

Pozdrawiam.

Data: 2010-09-22 11:20:46
Autor: zlotowinfo
[...]

mastercard zastrzeżona i zniszczona

Data: 2010-09-22 09:57:08
Autor: xbartx
mBank KASUJE za duet VeDelfin+MCd 1,50zł od 1,11,10
Dnia Wed, 22 Sep 2010 11:20:46 +0200, zlotowinfo napisał(a):

mastercard zastrzeĹźona i zniszczona

Trochę bez sensu, no chyba że chodzi o jakieś akceptowanie w szczególnych miejscach, bo MC nie ma 2% przy przewalutowaniu a reszta jest dokładnie taka sama, no oczywiście prócz wyglądu i ewentualnego sentymentu ;)

--
xbartx

Data: 2010-09-22 10:12:17
Autor: Olgierd
Dnia Wed, 22 Sep 2010 09:57:08 +0000, xbartx napisał(a):

oczywiście prócz wyglądu i ewentualnego sentymentu

Ja mam właśnie ten sentyment ;-)
No i mam myśl taką, że może z czasem jednak spróbują obłożyć opłatą także "tę nową" kartę. Bo "tej starej" raczej się nie odważą (nawet jeśli jest ich o wiele więcej).

--
:-) Olgierd
http://olgierd.rudak.org

Data: 2010-09-22 12:03:45
Autor: Kamil Jońca
xbartx <bart@hashzero.net> writes:

[...]

Ponadto w MC można ustawić wyższe limity wypłat.

KJ

According to the latest official figures, 43% of all statistics are
totally worthless.

Data: 2010-09-22 14:39:01
Autor: zlotowinfo
Użytkownik "xbartx" <bart@hashzero.net> napisał w wiadomości news:i7cjtk$bmr$3inews.gazeta.pl...
[...]

nie do końca rozumiem, w jakim przypadku te 2% ?

Data: 2010-09-22 12:45:43
Autor: xbartx
Dnia Wed, 22 Sep 2010 14:39:01 +0200, zlotowinfo napisał(a):

nie do końca rozumiem, w jakim przypadku te 2% ?

Przy przewalutowaniu.

--
xbartx

Data: 2010-09-22 13:06:52
Autor: Olgierd
Dnia Wed, 22 Sep 2010 12:45:43 +0000, xbartx napisał(a):

nie do końca rozumiem, w jakim przypadku te 2% ?

Przy przewalutowaniu.

Ściśle: przy przewalutowaniu z waluty innej niż euro na euro właśnie. Bo za przewalutowanie euro na złotówki to nawet błękitny delfinek nie bierze grosza.

--
:-) Olgierd
http://olgierd.rudak.org

Data: 2010-09-22 16:04:22
Autor: zlotowinfo
mBank KASUJE za duet VeDelfin+MCd 1,50zł od 1,11,10
czyli jak kupię w usd to master lepszy?

Data: 2010-09-23 06:51:22
Autor: xbartx
Dnia Wed, 22 Sep 2010 16:04:22 +0200, zlotowinfo napisał(a):

czyli jak kupię w usd to master lepszy?

Używając nomenklatury międzynarodowej - egzakli!

--
xbartx

Data: 2010-09-22 15:57:53
Autor: JanKo
mBank KASUJE za duet VeDelfin+MCd 1,50zł od 1,11,10
Agent xbartx nadaje:
mastercard zastrzeĹźona i zniszczona
Trochę bez sensu

MC z PayPassem można dostać gdzie indziej (OF) za 0 zł.
Pozostawanie w mBanku z MC, z którego już raz próbowano ściągnąć opłatę jest proszeniem się o kłopoty.

Data: 2010-09-22 11:37:41
Autor: Mariusz
mBank KASUJE za duet VeDelfin+MCd 1,50zł od 1,11,10
mastercard zastrzeżona i zniszczona
ve zastrzeżona i zniszczona, mc zostaje

Data: 2010-09-22 15:00:13
Autor: XYZ
On 22.09.2010 11:20, zlotowinfo wrote:
[...]

A nie trzeba było otworzyć izzyKonta i do niego zamówić Visę?

mBank KASUJE za duet VeDelfin+MCd 1,50zł od 1,11,10