mBank KASUJE za duet VeDelfin+MCd 1,50zł od 1,11,10

Data: 2010-09-21 14:17:33
Autor: Kamil Jońca
mBank KASUJE za duet VeDelfin+MCd 1,50zł od 1,11,10
" " <b1op@gazeta.SKASUJ-TO.pl> writes:

Właśnie zmienili TOiP
Blog:
http://www.mbank.pl/blog/artykul,754,zmiana-taryfy-prowizji-i-oplat.html

Czy wystarczy zgubić i zastrzec kartę, czy też trzeba dzwonić, żeby nie
wznawiali?

KJ

--
http://blogdebart.pl/2010/03/17/dalsze-przygody-swinki-w-new-jersey/
kondensator - kondensatorych - kondensatoremu

Data: 2010-09-22 00:32:40
Autor: Stephen Wyszy
mBank KASUJE za duet VeDelfin+MCd 1,50zł od 1,11,10
Czy wystarczy zgubić i zastrzec kartę, czy też trzeba dzwonić, żeby nie
wznawiali?

KJ

Przyłączam sie do pytania bo nie mam zamiaru im płacić ;-)

Data: 2010-09-22 09:46:38
Autor: Slawek 'IDEall' Fydryk
"Stephen Wyszy" napisał:

Czy wystarczy zgubić i zastrzec kartę, czy też trzeba dzwonić
Przyłączam sie do pytania bo nie mam zamiaru im płacić ;-)

Zastrzegałem w serwisie MC-PP i dzwoniłem dla pewności:
Poinformowano mnie, że tel. nie jest konieczny - chyba, że chciałbym by ją wznowiono.

mBank KASUJE za duet VeDelfin+MCd 1,50zł od 1,11,10