mBank KASUJE za duet VeDelfin+MCd 1,50zł od 1,11,10

Data: 2010-09-21 14:32:02
Autor: Włodziu
mBank KASUJE za duet VeDelfin+MCd 1,50zł od 1,11,10

Użytkownik <b1op@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:i7a75t$qg3$1inews.gazeta.pl...
Właśnie zmienili TOiP
Blog:
http://www.mbank.pl/blog/artykul,754,zmiana-taryfy-prowizji-i-oplat.html
Forum:
http://www.mbank.pl/forum/read.html?f=1&i=953930&t=953930&sr=ld&pn=1&cat=0

Oświećcie mnie bo już się pogubiłem czytając to forum mbanku.
Czy jak mam jedną kartę do e-konta (delfina) to teraz ta karta tez jest płatna? czy tylko za kartę dodatkową do konta pobierają tą śmieszną opłatę?

Data: 2010-09-21 14:36:39
Autor: Kamil Jońca
"Włodziu" <zenek.wichura@wp.pl> writes:

[...]

Jęśli dobrze rozumiem, jeśli masz _jedną_ kartę do eKonta, to nie
płacisz. Płacisz za drugą.

KJ

Polbank - polski oddział, grecki bank, czeski film

Data: 2010-09-21 14:37:41
Autor: MarekZ
Użytkownik "Włodziu" <zenek.wichura@wp.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:1285072209.818470@d1.icnet...

Oświećcie mnie bo już się pogubiłem czytając to forum mbanku.
Czy jak mam jedną kartę do e-konta (delfina) to teraz ta karta tez jest płatna? czy tylko za kartę dodatkową do konta pobierają tą śmieszną opłatę?

Jedna jest bezpłatna.

mBank KASUJE za duet VeDelfin+MCd 1,50zł od 1,11,10