mBank KK - dwa rachunki KK

Data: 2010-09-24 17:01:01
Autor: radekp@konto.pl
mBank KK - dwa rachunki KK
Czy w szczegółach karty kredytowej mBanku macie numer rachunku karty?

Mam rachunek techniczny do spłaty KK -- i jest on różny od tego pokazywanego w
szczegółach (zauważyłem w szczegółach rachunek karty dopiero dziś, nigdy nie
zwracałem uwagi czy był tam wcześniej).

Data: 2010-09-24 15:46:43
Autor: Wemif
mBank KK - dwa rachunki KK
radekp@konto.pl <radekp@konto.pl> wrote:

Mam rachunek techniczny do spłaty KK -- i jest on różny od tego pokazywanego w
szczegółach (zauważyłem w szczegółach rachunek karty dopiero dziś, nigdy nie
zwracałem uwagi czy był tam wcześniej).

Jest chyba od weekendu/ostatnich zmian, ktoś już o tym pisał na pbb.

a.

Data: 2010-09-28 18:03:37
Autor: radekp@konto.pl
mBank KK - dwa rachunki KK
Fri, 24 Sep 2010 15:46:43 +0000 (UTC), w <i7ih53$qrf$1@host.amsnet.pl>,
wemif@amsnet.pl (Wemif) napisał(-a):

> [...]

> zwracałem uwagi czy był tam wcześniej).

Jest chyba od weekendu/ostatnich zmian, ktoś już o tym pisał na pbb.

Ach, nie zauważyłem tego. To mam w takim razie 2 rachunki techn. do spłaty
karty :).

Data: 2010-09-24 17:02:41
Autor: MarekZ
mBank KK - dwa rachunki KK
Użytkownik <radekp@konto.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:h4fp96dbfkv6tkdgeiob8drrc1pvfhmjav@4ax.com...
Czy w szczegółach karty kredytowej mBanku macie numer rachunku karty?

Tak.

mBank KK - dwa rachunki KK