mBank - KK gold vs classic

Data: 2009-09-23 18:37:32
Autor: Mithos
mBank - KK gold vs classic
Czy Classic i Gold różni± się jako¶ pod względem rabatów przysługuj±cych w różnych sklepach ? Teoretycznie różnic nie znalazłem ale może praktycy (użytkownicy KK mBank) co¶ wiedz± lepiej ?

Prawdę mówi±c to interesuje mnie ich KK z limitem 5k PLN, więc Gold trochę mi nie pasuje (bo musiałbym brać 10k PLN).

Czy mBank już się nauczył umieszczać na KK więcej niż 19 znaków w miejscu na imię + nazwisko posiadacza karty ?

Gold ma jeszcze jakie¶ ubezpieczenie ale pewnie nic to nie jest warte.

--
Mithos

Data: 2009-09-24 05:59:52
Autor: xbartx
mBank - KK gold vs classic
Dnia Wed, 23 Sep 2009 18:37:32 +0200, Mithos napisał(a):

Czy Classic i Gold różnią się jakoś pod względem rabatów przysługujących
w różnych sklepach ? Teoretycznie różnic nie znalazłem ale może praktycy

Widać długo nie wytrzymałeś z jedną kk ;)

Data: 2009-09-24 18:17:54
Autor: Mithos
mBank - KK gold vs classic
xbartx pisze:
Widać długo nie wytrzymałeś z jedną kk ;)

Nadal mam dwie. Jedna to MC Millennium, która chcę niebawem zamknąć.

Citi BP dzisiaj przestała istnieć. Natomiast potrzebuję jakiejś karty na wszelki wypadek w innym systemie. (VISA, prócz MC Alior) Limit ok. 1k Euro to nie jest coś wielkiego i więcej niż 5k nie chcę. A, że w mBank mam też rachunek to akurat chciałbym ich kartę.

--
Mithos

Data: 2009-09-25 07:04:36
Autor: xbartx
mBank - KK gold vs classic
Dnia Thu, 24 Sep 2009 18:17:54 +0200, Mithos napisał(a):

Citi BP dzisiaj przestała istnieć. Natomiast potrzebuję jakiejś karty na
wszelki wypadek w innym systemie. (VISA, prĂłcz MC Alior) Limit ok. 1k
Euro to nie jest coś wielkiego i więcej niż 5k nie chcę. A, że w mBank
mam też rachunek to akurat chciałbym ich kartę.

Atakuj polbank - najtaniej wychodzi, jest trochę gruzu, ale da się z tym żyć ;)

Data: 2009-09-25 19:14:12
Autor: Mithos
mBank - KK gold vs classic
xbartx pisze:
Atakuj polbank - najtaniej wychodzi, jest trochę gruzu, ale da się z tym żyć ;)

Nie chcę mieć produktu w kolejnym banku. Ograniczam się docelowo do Alior + mBank. Oczywiście na chwilę obecną, bo co będzie w przyszłości to nie wiem.

--
Mithos

Data: 2009-09-28 06:47:21
Autor: xbartx
mBank - KK gold vs classic
Dnia Fri, 25 Sep 2009 19:14:12 +0200, Mithos napisał(a):

Nie chcę mieć produktu w kolejnym banku. Ograniczam się docelowo do
Alior + mBank. Oczywiście na chwilę obecną, bo co będzie w przyszłości
to nie wiem.

A gdzie przestrzeganie jednej z żelaznych zasad grupy - ROR i KK w jednym nie mogą stać domku ;)

Data: 2009-09-28 20:59:24
Autor: Mithos
mBank - KK gold vs classic
xbartx pisze:
A gdzie przestrzeganie jednej z żelaznych zasad grupy - ROR i KK w jednym nie mogą stać domku ;)

To nigdy nie była moja zasada :)

--
Mithos

Data: 2009-09-24 12:24:09
Autor: marco
mBank - KK gold vs classic
Mithos pisze:
Czy Classic i Gold różni± się jako¶ pod względem rabatów przysługuj±cych
w różnych sklepach ? Teoretycznie różnic nie znalazłem ale może praktycy
(użytkownicy KK mBank) co¶ wiedz± lepiej ?
(...)
Gold ma jeszcze jakie¶ ubezpieczenie ale pewnie nic to nie jest warte.

W rabatach mimo, że szukałem kilka razy nie znalazłem żadnych różnic
pomiędzy classic, gold i platinum. Ale ubezpieczenie z Gold'a wygl±da
nie najgorzej, przynajmniej na papierze (nie miałem na szczę¶cie okazji
testować na sobie ;). ¦mieszne s± niewielkie różnice między VG a VP ot
ciut wyższe kwoty ubezpieczenia i wyższy limit do zwolnienia z opłat.

--
MP

mBank - KK gold vs classic