mBank - KK gold vs classic

Data: 2009-09-24 12:24:09
Autor: marco
mBank - KK gold vs classic
Mithos pisze:
Czy Classic i Gold różnią się jakoś pod względem rabatów przysługujących
w różnych sklepach ? Teoretycznie różnic nie znalazłem ale może praktycy
(użytkownicy KK mBank) coś wiedzą lepiej ?
(...)
Gold ma jeszcze jakieś ubezpieczenie ale pewnie nic to nie jest warte.

W rabatach mimo, że szukałem kilka razy nie znalazłem żadnych różnic
pomiędzy classic, gold i platinum. Ale ubezpieczenie z Gold'a wygląda
nie najgorzej, przynajmniej na papierze (nie miałem na szczęście okazji
testować na sobie ;). Śmieszne są niewielkie różnice między VG a VP ot
ciut wyższe kwoty ubezpieczenia i wyższy limit do zwolnienia z opłat.

--
MP

mBank - KK gold vs classic