mBank KK i ubezpieczenie turystyczne

Data: 2016-06-23 11:22:37
Autor: Piotr Gałka
mBank KK i ubezpieczenie turystyczne
Wydawało mi się, że standardowa KK mBanku ma coś takiego, że jak wyjeżdżając samochodem za granicę zatankuję płacąc karta to jest jakieś ubezpieczenie turystyczne. Chciałem wczoraj znaleźć warunki i jakoś mi się nie udało.

Czy prawidłowa diagnoza jest taka: "Masz rację, wydawało Ci się", czy może jednak coś jest, tylko jestem ślepy.
P.G.

Data: 2016-06-23 02:34:40
Autor: Dawid Rutkowski
mBank KK i ubezpieczenie turystyczne
Pewnie było, ale się zmyło - po rekomendacji KNF w zeszłym roku prawie wszędzie ubezpieczenia dołączane do KK poszły pod nóż.
Zapewnie nie bez wpływu było też obcięcie IF - w końcu z czego trzeba tą składkę zapłacić, nawet w hurtowej cenie.

Data: 2016-06-23 15:22:32
Autor: J.F.
Użytkownik "Piotr Gałka"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:nkg9ol$u0i$1@news.chmurka.net...
[...]

Wydaje mi sie, ze "wydawalo Ci sie".

Mbank oferuje rozne ubezpieczenia turystyczne, oraz ... karty owszem, oferowaly cos takiego, ale to raczej jak za wyjazd, tzn za wycieczke czy lot zaplaciles karta, to jakies tam ubezpieczenie bylo. Za benzyne nie.

https://www.pkobp.pl/klienci-indywidualni/ubezpieczenia/dla-posiadaczy-kart-bankowych/ubezpieczenie-podrozne/#/dlaczego-warto/

P.S. a moze i nie wydawalo
https://www.mbank.pl/forum/watek,996173,ubezpieczenie-bezpieczna-podroz,1.html

Tym niemniej - za darmo, to tylko po mordzie mozna dostac, a za 4 zl wiele bym sie nie spodziewal :-)

J.

mBank KK i ubezpieczenie turystyczne