mBank - Opłata za zamówienie listy TAN

Data: 2012-10-17 11:06:55
Autor: radekp@konto.pl
mBank - Opłata za zamówienie listy TAN
Oni tak z automatu wysyłają i kasują _9zł_?
Chciałem przejść na kody sms, a tutaj taki zonk.

Zgodne z reg.?

Data: 2012-10-17 03:01:39
Autor: Hakuna Matata
W dniu środa, 17 października 2012 11:20:03 UTC+2 użytkownik rad...@konto.pl napisał:
Oni tak z automatu wysyłają i kasują _9zł_?

Chciałem przejść na kody sms, a tutaj taki zonk.

Zgodne z reg.?

Jeśli z ostatniej listy wykorzysta się powyżej 40 haseł to przysyłają nową z automatu, a opłata wynika z TOiP. Trzeba dokonać zmiany na SMS przed wykorzystaniem czterdziestego hasła.

Data: 2012-10-17 11:11:57
Autor: jureq
Dnia Wed, 17 Oct 2012 03:01:39 -0700, Hakuna Matata napisał(a):

Jeśli z ostatniej listy wykorzysta się powyżej 40 haseł to przysyłają
nową z automatu, a opłata wynika z TOiP. Trzeba dokonać zmiany na SMS
przed wykorzystaniem czterdziestego hasła.

Wystarczy wcześniej zgłosić żeby nie przysyłali i można wykorzystać 49.

Data: 2012-10-17 13:26:15
Autor: radekp@konto.pl
mBank - Opłata za zamówienie listy TAN
Wed, 17 Oct 2012 03:01:39 -0700 (PDT), w
<ae388695-87b3-479f-b616-67d1c3bf5c42@googlegroups.com>, Hakuna Matata
<bi11@o2.pl> napisał(-a):

> [...]

Jeśli z ostatniej listy wykorzysta się powyżej 40 haseł to przysyłają nową z automatu, a opłata wynika z TOiP. Trzeba dokonać zmiany na SMS przed wykorzystaniem czterdziestego hasła.

To, że opłata zgodna z TOiP to nie wątpię :)

Ale czy zgodne z regulaminem automatyczne wysyłanie TAN?
Niezamawianej.

Data: 2012-10-23 15:09:55
Autor: radekp@konto.pl
<bi11@o2.pl> napisał(-a):

> [...]

Jeśli z ostatniej listy wykorzysta się powyżej 40 haseł to przysyłają nową z automatu, a opłata wynika z TOiP. Trzeba dokonać zmiany na SMS przed wykorzystaniem czterdziestego hasła.

Mam wątpliwości czy zgodne.

Nie widzę w regulaminie żadnej podstawy do świadczenia usługi automatycznej
wysyłki (w zasadzie w TOiP jest tylko opłata za wysłanie listy, ale gdzie
podstawa do wysyłki z automatu?).

Zobaczymy co bank na moją reklamację odpowie...

Data: 2012-11-19 11:57:18
Autor: radekp@konto.pl
mBank - Opłata za zamówienie listy TAN
Tue, 23 Oct 2012 15:09:55 +0200, w
<ql5d88l2jc3rcaq04geo10ndp1anr0fsqf@4ax.com>, "radekp@konto.pl"

<bi11@o2.pl> napisał(-a):

> [...]

podstawa do wysyłki z automatu?).

Zobaczymy co bank na moją reklamację odpowie...

Bank reklamację uwzględnił.

Data: 2012-11-22 12:53:20
Autor: radekp@konto.pl
mBank - Opłata za zamówienie listy TAN
Mon, 19 Nov 2012 11:57:18 +0100, w
<544ka89ft6hefmfm13jkbr78tsvj58m0p0@4ax.com>, "radekp@konto.pl"

<radekp@konto.pl> napisał(-a):

> Zobaczymy co bank na moją reklamację odpowie...

Bank reklamację uwzględnił.

Ha, teraz ojciec ma jeszcze ciekawszą historię.

Nagle zablokowali mu ostatnią listę haseł (ZABLOKOWANA - przy na maila nic nie
przysłali, nawet "pocałuj mnie w ...."), po czym w historii pojawiła się opłata
za wysyłkę nowej listy.

Cuda na kiju z tym bankiem...

Data: 2012-10-17 11:42:37
Autor: Kamil Jońca
"radekp@konto.pl" <radekp@konto.pl> writes:

Oni tak z automatu wysyłają i kasują _9zł_?
O ile dobrze pamiętam to tak. Dość dawno wprowadzili.
Chciałem przejść na kody sms, a tutaj taki zonk.

Zgodne z reg.?
Nie wiem.
KJ

By nature, men are nearly alike; by practice, they get to be wide apart.
-- Confucius

Data: 2012-10-17 11:58:26
Autor: MarekZ
Użytkownik  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:38ts785numfj1ue0a3rsoei6o6g5o942ut@4ax.com...

Oni tak z automatu wysyłają i kasują _9zł_?
Chciałem przejść na kody sms, a tutaj taki zonk.

Zgodne z reg.?

Niestety zgodne.

Bodajże jak ostatnia lista zostaje zużyta w połowie (a może w 60%), automatycznie wysyłana jest kolejna. Można tę pseudo-funkcjonalność "w trosce o klienta" sobie wyłączyć na mLinii.

mBank - Opłata za zamówienie listy TAN