mBank - Tytuł przelewu ekspresowego

Data: 2012-03-28 19:02:12
Autor: reader
mBank - Tytuł przelewu ekspresowego
Witam,

    Na stronie mBanku podają, że tytuł przelewu ekspresowego ma następujący format:

Identyfikator przelewu + Tytuł przelewu + Nadawca przelewu

Zrobiłem przelew testowy do banku BPH, przelew doszedł w niecałe 5 minut a tytuł przelewu był:

Identyfikatro przelewu + Tytuł przelewu

Nie było w tytule przelewu wpisanego nadawcy, mimo iz tytuł przelewu wraz z identyfikatorem nie przekraczał 50 znaków.

Mam do Państwa pytanie, czy mój przypadek jest wyjątkiem czy rzeczywiście przy takich przelewach nie jest dodawany do tytułu przelewu "nadawca przelewu"?

Bardzo mi na tym żależy aby móc wykonać przelew, w którym nie będzie podanych moich danych tylko sam tytuł przelewu plus ewentualnie ten identyfikator.

Pozdrawiam!

Data: 2012-03-28 19:57:30
Autor: MarekZ
Użytkownik "reader" <no_reply@no_reply.com> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:jkvg7u$me8$1@inews.gazeta.pl...
[...]

Nadawcą przelewu jest Blue Media. Twoje dane nie są ujawniane w tym co dociera do odbiorcy, o ile samodzielnie nie umieścisz ich w tytule przelewu.

mBank - Tytuł przelewu ekspresowego