mBank. Zamknięcie karty kredytowej.

Data: 2011-08-31 07:39:26
Autor: MalenikC
mBank. Zamknięcie karty kredytowej.
    Witam.
Ale wymyślili w mBanku.
Zamknięcie umowy karty kredytowej VISA electron
nastąpi po wygenerowaniu się trzech zerowych wyciagów
od chwili otrzymania przez nich podpisanej rezygnacji.
Czyli będzie to trwać minimum trzy miesiące.
Takie info otrzymalem z mLinii.

Data: 2011-08-31 08:29:31
Autor: lukket
W dniu 2011-08-31 07:39, MalenikC pisze:
[...]

I tak to wyglada w praktyce. W moim przypadku moja decyzja i zastrzeżenie karty 10 wrzesień, zaświadczenie o zamknięciu karty 5 styczeń....

pozdr
ŁukaszT

Data: 2011-08-31 10:31:23
Autor: brunet.wp
Użytkownik "MalenikC" <olejto4x@gmail.pl> napisał w wiadomości news:j3khe8$6ro$1node2.news.atman.pl...
[...]

Tak dokładnie jest. Jeśli Ci jest potrzebne zaświadczenie (np. do kredytu) to nie ma problemu. Możesz dostać zaświadczenie z mBanku o złożeniu nieodwołalnej dyspozycji zamknięcia karty (wypowiedzenia umowy).

Data: 2011-08-31 14:32:15
Autor: wromek
[...]

tak jest ale z biku nie zniknie ta karta poki nie przyjda te 3 zerowe wyciagi.

--
pozdrawiam, wromek

Data: 2011-08-31 14:39:58
Autor: Jarek Andrzejewski
mBank. Zamknięcie karty kredytowej.
On Wed, 31 Aug 2011 14:32:15 +0200, "wromek"
<wromek@...poczta.onet.pl> wrote:

tak jest ale z biku nie zniknie ta karta poki nie przyjda te 3 zerowe wyciagi.

przecież w BIK może zostać jeszcze przez parę lat. Istotna jest
informacja, kiedy umowa przestałw obowiązywać.
Czy regulamin kart w BRE mówi o 3 miesiącach okresu wypowiedzenia?

Data: 2011-08-31 19:21:37
Autor: wromek
mBank. Zamknięcie karty kredytowej.
przecież w BIK może zostać jeszcze przez parę lat. Istotna jest
informacja, kiedy umowa przestałw obowiązywać.
Czy regulamin kart w BRE mówi o 3 miesiącach okresu wypowiedzenia?

mialem na mysli, ze widnieje jako kredyt dopoki nie przyjda 3 zerowe wyciagi i bank nie wysle info do biku o zamknieciu kreski.

--
pozdrawiam, wromek

Data: 2011-09-01 09:26:55
Autor: Jarek Andrzejewski
mBank. Zamknięcie karty kredytowej.
On Wed, 31 Aug 2011 19:21:37 +0200, "wromek"
<wromek@...poczta.onet.pl> wrote:

[...]

i to właśnie mnie zaciekawiło: jeśli regulamin mówi o krótszym okresie
wypowiedzenia, to jest to błąd BRE i podstawa do ew. roszczeń wobec
banku.

--
pozdrawiam,
Jarek Andrzejewski

Data: 2011-08-31 16:48:10
Autor: Paweł Hadam
mBank. Zamkni�cie karty kredytowej.
W dniu 2011-08-31 14:32, wromek pisze:
Tak dok�adnie jest. Je�li Ci jest potrzebne za�wiadczenie (np. do kredytu)
to nie ma problemu. Mo�esz dosta� za�wiadczenie z mBanku o z�o�eniu
nieodwo�alnej dyspozycji zamkni�cia karty (wypowiedzenia umowy).

tak jest ale z biku nie zniknie ta karta poki nie przyjda te 3 zerowe
wyciagi.

Ja się przekonałem na własnej skórze, że w mBanku to nawet po całkowitym zamknięciu karty i likwidacji przypiętego do niej ekonta karta potrafi wisieć w BIK i pół roku jako aktywna. O tym fakcie oczywiście człowiek się dowiaduje zazwyczaj w okolicznościach okołokredytowych i trzeba potem świecić oczami, że się jednak tej karty nie ma i we wniosku kredytowym napisało się prawdę.... Zalecam zatem sprawdzenie BIK po likwidacji.

Pozdrawiam,
Paweł

Data: 2011-08-31 09:36:02
Autor: MK
On 31 Sie, 16:48, Paweł Hadam <hmpawel.s...@spam.gmail.com> wrote:

> [...]

potem świecić oczami, że się jednak tej karty nie ma i we wniosku
kredytowym napisało się prawdę.... Zalecam zatem sprawdzenie BIK po

Hm... to troche dziwne, bo ja mialem w mBanku i Multibanku kilka kart
i nigdy nie wystapil taki problem. Sumiennie wykreslali karty w
przeciwienstwie do Toyota Banku czy Alior Banku. Tam mi wisza karty
juz kilka lat...

MK

Data: 2011-08-31 14:31:28
Autor: wromek
[...]