mBank - aktywacja karty i dziwne daty

Data: 2010-06-02 10:33:53
Autor: Michal Sawicki
mBank - aktywacja karty i dziwne daty
Skonczyla sie waznosc mojej karty (do maja 2010), dostalem nowa, wazna do 2013
roku, chce ja aktywowac, loguje sie do banku i czytam:

 Data ważności karty
31-05-2010
Status karty
W PRODUKCJI

Nie rowumiem, to ktora karta jest w produkcji, ta ktora skonczyla waznosc, czy
ta ktora teraz otrzymalem? Mam kliknac na aktywacje tej z minionym terminem
waznosci?

M.

Data: 2010-06-02 03:01:23
Autor: Jacek
On Jun 2, 10:33 am, "Michal Sawicki" <msawicWYTNI...@op.pl> wrote:
[...]

Otrzymana.

Mam kliknac na aktywacje tej z minionym terminem
waznosci?

Tak. Bo jak czytam to jest wznowienie.

--
Lampy Kibica, do domu i ogrodu