mBank bezumownie reaktywował ekarty i pobrał za ni e opłaty

Data: 2009-10-16 14:40:57
Autor: K
mBank bezumownie reaktywował ekarty i pobrał za ni e opłaty
Ja też mam ten problem: pobrali opłate za e-kartę której nawet nie przysłali (poprzednia wygasła 2 lata temu) a jako nieaktywna nie jest nawet widoczna w serwisie internetowym.
Teraz za radą mlinki zastrzegłem ją, złożyłem reklamację i czekam.
K.

mBank bezumownie reaktywował ekarty i pobrał za ni e opłaty