mBank biznes standard - płatne od stycznia - jakaś inna opcja?

Data: 2020-12-08 16:12:36
Autor: Andrzej Kłos
mBank biznes standard - płatne od stycznia - jakaś inna opcja?
Cezary pisze:
Witam
mbank poinformował mnie, że od stycznia bezpłatne konto biznes będzie płatne. Nie mam zamiaru pilnować, czy na pewno zus zostanie wykonany z tego konta, więc szukam innego bezpłatnego.

Ale przecież na wszelki wypadek możesz raz w miesiącu puścić (darmowo) do ZUS 1zł.

Data: 2020-12-08 17:07:21
Autor: Robert_DF
W dniu 08.12.2020 o 16:12, Andrzej Kłos pisze:

Ale przecież na wszelki wypadek możesz raz w miesiącu puścić (darmowo) do ZUS 1zł.

tak kiedyś robiłem, aby mieć gratis konto w IB

Roberts

kredyty-ubezpieczenia-inwestycje
https://www.linkedin.com/in/robert-sierant-367503140/

Data: 2020-12-09 09:26:08
Autor: Cezary
Cezary pisze:
[...]

Faktycznie, nie pomyślałem. Ustawie płatność comiesięczną, jeżeli to przejdzie, to temat odsunięty w czasie/

CezaryT

mBank biznes standard - płatne od stycznia - jakaś inna opcja?