mBank blokuje wypowiedzi klient贸w

Data: 2011-06-12 10:22:45
Autor: spider
mBank blokuje wypowiedzi klient贸w
Dla mnie mBank ma tylko jeden plus: system transakcyjny, ale to za ma艂o. Marne oprocentowanie i ilo艣膰 bankomat贸w zmusi艂y mnie do przeniesienia kasy do innego banku. Tym numerem z op艂at膮 za kart臋 sprowokowali mnie tylko do zmiany konta przelewu wynagrodzenia, czego nie zrobi艂em z lenistwa, s膮 banki kt贸re potrafi膮 to doceni膰.
Pazernemu mBankowi pozostanie martwe puste konto.

Data: 2011-06-13 07:27:09
Autor: xbartx
mBank blokuje wypowiedzi klient體
Dnia Sun, 12 Jun 2011 10:22:45 +0200, spider napisa艂(a):

[...]

Ten system transakcyjny to te偶 si臋 ju偶 nieco zdewaluowa艂. Owszem mo偶liwo艣膰 konfiguracji kart jest nadal wzorem, ale ca艂a reszta to ju偶 niestety troch臋 odgrzewany kotlet i w innych bankach jest zdecydowanie lepiej.

--
xbartx

mBank blokuje wypowiedzi klient贸w