mBank - chcialbym miec karte z chipem

Data: 2009-03-08 17:39:28
Autor: Kinky
mBank - chcialbym miec karte z chipem
Witam,
Posiadam aktualnie zwykla mbankowa karte z delfinkiem, Vise Electron do eKonta. Posiada ona jedynie pasek magnetyczny, a ja chcialbym miec karte z chipem, zebym mogl potwierdzac transakcje pinem a nie podpisem. Waznosc karta traci dopiero za rok. Czy "zgubienie" karty to jedyna metoda aby dostac nowa? Dzwonilem na mLinie i powiedzieli, ze duplikatu mi nie wydadza bo nie.

Pozdrawiam

Data: 2009-03-08 16:25:16
Autor: piotrliwszic
On 8 Mar, 18:39, Kinky <do...@home.com> wrote:
.. Posiada ona jedynie pasek magnetyczny, a ja chcialbym miec karte
z chipem, zebym mogl potwierdzac transakcje pinem a nie podpisem.

Tej karty nie potwierdza się, ani podpisem, ani pinem. Za każdym razem
gdy jej używałem nikt nie prosił o podpis czy pin, więc nie wiem czy
jest taka dobra,
Często za to proszą o mój dowód czy moje nazwisko jest na karcie.

Data: 2009-03-09 17:54:50
Autor: Mariusz
mBank - chcialbym miec karte z chipem
My wymienili bez zadnych problemow na karte z chipem, choc stara byla wazna jeszcze rok. I to nie na duplikat tylko na zupelnie nowa. Pamietam, ze wtedy chipy byly nowoscia w mbanku i jak zadzwonilem i spytalem o mozliwosc wymiany karty, kobieta mi zaraz przerwala i spytala - "na ta z chipem?" Widocznie takich telefonow w tamtym czasie mieli bardzo wiele. Dodam, ze chcialem zmienic karte nie z powodu chipa, tylko dlatego ze stara probowalem wczesniej dodac do konta na paypalu, a wtedy platnosci internetowe byly jeszcze na karcie zablokowane, i system paypala mi te karte z powodu niepowodzenia operacji zablokowal i nie bylo mozliwosci odblokowania. Dlatego poprosilem przez telefon o nowa karte, a nie duplikat. Kobieta powiedziala, ze nie ma problemu. Zamknela stara, za kilka mialem w domu nowa.

Data: 2009-03-09 18:00:42
Autor: Mariusz

Użytkownik "piotrliwszic" <piotrliwszic@gmail.com> napisał w wiadomości news:535ee016-bfc6-4805-bc15-ca7af240c812t3g2000yqa.googlegroups.com...
[...]

Wczesniejszy post nie poszedl tak jak powinien, za ten ma byc tutaj. Nie wiem, gdzie ty tej karty uzywasz, bo ja odkad mam chip, to sprzedawcy zawsze go uzywaja i zawsze potwierdzam operacje pinem. Zadnych podpisow, ani tymbardziej dowodu, to juz rotfl. Jakby jakikolwiek sprzedawca chcial mnie wylegitymowac za to, ze chce cos u niego kupic, to bym go niezle wysmial i tyle by mnie widzieli.

Data: 2009-03-09 21:38:36
Autor: master

Użytkownik "Mariusz" <mariusz@gugle.com> napisał w wiadomości news:gp3hvu$srr$1inews.gazeta.pl...

[...]

W MediaMarkt w Poznaniu notorycznie sprawdzają wszystkich, którzy mają karty na podpis. Akurat płaciłem złotą rybką mBanku bez chipa. Bez dowodu w kieszeni nie ma co tam wchodzić ;)

Data: 2009-03-09 15:47:23
Autor: szczurwa
On 9 Mar, 21:38, "master" <mas...@ewiadomosc.pl> wrote:

W MediaMarkt w Poznaniu notorycznie sprawdzają wszystkich, którzy mają karty
na podpis. Akurat płaciłem złotą rybką mBanku bez chipa. Bez dowodu w
kieszeni nie ma co tam wchodzić ;)

No ale to Poznań...;-)

Data: 2009-03-09 20:59:00
Autor: kashmiri

"piotrliwszic" <piotrliwszic@gmail.com> wrote in message news:535ee016-bfc6-4805-bc15-ca7af240c812t3g2000yqa.googlegroups.com...
[...]

Ty jesteś pewien, że piszesz o tym samym?
k.

Data: 2009-03-08 19:07:09
Autor: xbartx
mBank - chcialbym miec karte z chipem
On 8 Mar 2009 18:39:28 +0100
Kinky <domek@home.com> wrote:

[...]

A to dziwne, bo na stronie stoi:

opłata za zastrzeĹźenie karty   0 zł
opłata za wydanie duplikatu   0 zł

Xenocide

Data: 2009-03-08 19:22:52
Autor: darnok
In news:49b402d0$1news.home.net.pl, *Kinky* wrote:

[...]

Powiedz ze karta sie zuzyla i sa problemy z czytaniem w terminalach.
Wydadza darmowy duplikat.

--
darnok
"TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."

Data: 2009-03-08 19:37:42
Autor: wk
Użytkownik "darnok" <darnok-allegroMALPAwpKROPKApl@anty.spam.ch> napisał w wiadomości news:gp12um$lb2$1nemesis.news.neostrada.pl...
In news:49b402d0$1news.home.net.pl, *Kinky* wrote:
[...]
Powiedz ze karta sie zuzyla i sa problemy z czytaniem w terminalach.
Wydadza darmowy duplikat.

Dokladnie, powiedz ze co 2 terminal jej nie czyta.
Dostaniesz za darmo nowa.
Sam najpierw chcialem wymienic KK na nowa bo od normalnego uzywania wytarl sie pasek na podpis!
Okazalo sie ze nie mozna i trzeba placic!!
Za chwile zadzwonilem drugi raz i powiedzialem to co wyzej :)
Durne maja przepisy w tym mBanku i do tego marnej jakosci karty...

pozdrawiam, wk

Data: 2009-03-09 08:07:06
Autor: TomekD
darnok pisze:
[...]

dokładnie tak.
mi się karta fizycznie zużyła (popękała).
wystarczył jeden telefon i w ciągu paru dni był duplikat.

Tak więc zmień argumentację na mlinii.

pzdr.
Tomek D

--
Mój adres: http://cerbermail.com/?z2zDEcPbJl

Data: 2009-03-10 07:36:37
Autor: bzdreg
Kinky pisze:
[...]

Dobrze się zastanów i przeczytaj regulamin.
Złota rybka tak ma (dział V, o ile dobrze pamiętam), że
"transakcje potwierdzone PINem traktuje się jak *DOKONANE PRZEZ WŁAŚCICIELA* karty.
Konsekwencje ujawnienia PINu osobom trzecim ponosi właściciel karty."

Zaznaczę, że nie wszystkie KK tak mają.

Nie do uniknięcia jest ujawnienie PINu np. przy kasie supermarketu, gdzie wszystko jest nagrywane na video, masz jedną rękę zajętą, a pinpad nie ma osłony.
... i w takim stanie, w przypadku fraudu, bank mówi Ci FUCK OFF.

To ja mówię FUCK OFF takiej karcie.

--
Tnx. Regards.         Bzd.

Data: 2009-03-10 19:03:31

[...]