mBank, czy bank moze sciagac za nalozona blokade na rachunek jezeli saldo nie jest przekroczone?

Data: 2010-10-11 18:47:55
Autor: KrĂłl Dopalaczy
mBank, czy bank moze sciagac za nalozona blokade na rachunek jezeli saldo nie jest przekroczone?
Witam!
Mam niesmaczna sytuacje. Posiadam rachunek firmowy w mBank, jest tam linia kredytowa powiedzmy w wysokości X i zajecie komornicze. Sa na rachunek nalozone blokady bo z tego co zaobserwowalem mBank nie pobiera prowizji od linii jezeli jest zajecie tylko robi blokade na rachunek(jest wplyw idzie na to na co blokada wskazuje) , wiec saldo nie przekracza kwoty X a wiec nie ma przekroczenia salda. Otrzymalem sms o zadluzeniu Z zl, spojrzalem na rachunek w systemie, nie ma przekroczenia salda, moim zdaniem brak podstawy do kierowania tego do windykacji a sam sms wynika z ulonosci ich systemu, zignorowalem sms, dzis dzwonila babka z firmy ktora obsluguje mBankowe zadluzenia, oczywiscie rozmowa szybko sie skonczyla bo nie podalem daty urodzenia - wkoncu to absurd dzwoni do mnie obca osoba i sie pyta o date urodzenia i inne dane,postanowilem ze od dzis nie bede takich danych podawac , powiedzialem nie podam osobistych informacji bo z jakiej racji wiec powiedziala zebym sie skontaktowal z mBankiem i zapytal o co chodzi. Dla swietego spokoju przelalem dzis kwote z smsa, jednak mam pytanie czy to co zrobil mBank jest w ogole legalne. Rozumiem gdyby dopisal kwote z blokady do salda i nastapilo by przekroczenie dopuszczalnego salda, ale bank wyslal do mnie windykatora na podstawie blokady na rachunku.

--
http://nowedopalacze.eu/

mBank, czy bank moze sciagac za nalozona blokade na rachunek jezeli saldo nie jest przekroczone?