mBank czy to tylko u mnie?

Data: 2010-12-31 12:41:16
Autor: spider
mBank czy to tylko u mnie?
OK już doczytałem że dzisiaj są jakieś hocki klocki z przelewami po 11:15 tylko że powinien taki przelew być zrealizowany w poniedziałek, coś im się musiało posypać bo się dodzwonić nie idzie.

Data: 2010-12-31 13:43:57
Autor: niusy.pl
mBank czy to tylko u mnie?

Użytkownik "spider" <"spajder[wytnij]"@wp.pl>

OK już doczytałem że dzisiaj są jakieś hocki klocki z przelewami po 11:15 tylko że powinien taki przelew być zrealizowany w poniedziałek, coś im się musiało posypać bo się dodzwonić nie idzie.

czat:
Konsultant wkrótce się z Tobą połączy. Jesteś 165 w kolejce. Twój czas oczekiwania w przybliżeniu wynosi 119 min. Dziękujemy.

mBank czy to tylko u mnie?