mBank dla biznesu (dla firm)

Data: 2009-12-04 13:49:06
Autor: Kucing
mBank dla biznesu (dla firm)
Ostatnio na stronie internetowej ostro się z tym reklamują.
Mam u nich konto osobiste i jestem zadowolony. Czy ktoś z tu obecnych ma
tam konto firmowe?

--
- Kucing -

Data: 2009-12-04 13:51:21
Autor: Liwiusz
mBank dla biznesu (dla firm)
Kucing pisze:
Ostatnio na stronie internetowej ostro się z tym reklamują.
Mam u nich konto osobiste i jestem zadowolony. Czy ktoś z tu obecnych ma
tam konto firmowe?

  Wady:

- opłaty za przelew (1zł) nawet na własne ekonto
- jeśli masz kredyt odnawialny w koncie, to płacisz za jego nieużywanie.

--
Liwiusz

Data: 2009-12-04 14:19:05
Autor: wspolna-flaszka.pl
mBank dla biznesu (dla firm)

Użytkownik "Liwiusz" <lmalin@bez.tego.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hfb0k6$8js$2news.onet.pl...
Kucing pisze:
[...]

:) widze ze nie tylko mnie to wk.

Nawet WBK ma darmowe przelewy w ramach banku to samo LUKAS.
Najlepsze jest zwolenienie gdy robisz z mBiznes na mBiznes tylko skad do cholery masz wiedziec czy robisz na firmowe ? :)
Można w ten sposob sobie przypadkowo zrobic saldo ujemne. (niedopuszczalne)

Data: 2009-12-04 18:22:26
Autor: SDD
mBank dla biznesu (dla firm)

Użytkownik "wspolna-flaszka.pl" <przemyslaw.rokicki@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hfb28m$555$1inews.gazeta.pl...

[...]

To sie przydaje glownie w przypadku przelewow miedzy wlasnymi rachunkami typu mBiznes (mBiznes Konto, mBiznes Maxy i mBiznes Plusy)

Pozdrawiam
SDD

Data: 2009-12-04 19:22:06
Autor: wspolna-flaszka.pl
mBank dla biznesu (dla firm)

Użytkownik "SDD" <sddwytnij@towszechwiedza.pl> napisał w wiadomości news:hfbggj$s24$1news.onet.pl...

[...]

z tym sie zgodze, jedyna zaleta

Data: 2009-12-04 14:17:33
Autor: wspolna-flaszka.pl
mBank dla biznesu (dla firm)

Użytkownik "Kucing" <kucing@na.razie.brak> napisał w wiadomości news:1dqbx0ebvvanq.dlgkucing.ing...
Ostatnio na stronie internetowej ostro się z tym reklamują.
Mam u nich konto osobiste i jestem zadowolony. Czy ktoś z tu obecnych ma
tam konto firmowe?

nie polecam z jednego prostego powodu, kasowanie za przelew z
własnego rachunku mBiznes na własny rachunek osobisty prowadzony w tym samym banku
to czyste zdzierstwo. Może sie okazać że prowadzenie będzie Cię kosztować nie 0 a kilkanascie złotych na miesiąc.

Pozdrawiam

Data: 2009-12-05 17:15:09
Autor: dx
mBank dla biznesu (dla firm)
[...]

Ja mam ale nie uzywam, z uwagi na przelewy za 1zl...
Otwarlem sobie drugie konto firmowe w VW banku.
Nie dosc ze przelewy wewnetrzne sa za free, to zewnetrzne tez :)
Oplata za token = 0zl, pod warunkiem ze masz prywatne konto e-direct, do ktorego wydanie i uzywanie tokena jest bezplatne.
Kiedys wydawalem miesiecznie kilkanascie zl na przelewy, teraz 0zl :)))
O kredycie w koncie mBiznes, nie ma nawet co pisac, bo to porazka na calej linii.
mBiznes mam jeszcze tylko dlatego ze jestem leniem i nie chce mi sie go zamykac.

dx

Data: 2009-12-05 17:40:03
Autor: radekp@konto.pl
mBank dla biznesu (dla firm)
Sat, 5 Dec 2009 17:15:09 +0100, w <hfe138$g55$1@atlantis.news.neostrada.pl>,
"dx" <dx@microsoft.com> napisał(-a):

[...]

Czyli jak rozumiem całość (prowadzenie i przelewy w obu kontach) są za free?
A przy samym koncie firmowym płatne? :)

Data: 2009-12-05 18:33:46
Autor: dx
mBank dla biznesu (dla firm)
Użytkownik <radekp@konto.pl> napisał w wiadomości news:353lh5t41br3a9sgmvgog84sfca7it4u8i4ax.com...
[...]

Przy samym koncie firmowym musialbym placic za token 36zl na rok.
Token do konta osobistego jest za free i dziala z biznesowym.
Reasumujac - wszystko za free :)

dx

Data: 2009-12-06 15:34:12
Autor: wspolna-flaszka.pl
mBank dla biznesu (dla firm)

[...]

ale musisz najpierw zamowic konto osobiste gdzie masz token za darmo jak go dostaniesz doipiero
wtedy otwieraj firmowe

Data: 2009-12-07 14:52:02
Autor: radekp@konto.pl
mBank dla biznesu (dla firm)
Sun, 6 Dec 2009 15:34:12 +0100, w <hfgfd8$gc6$1@inews.gazeta.pl>,
"wspolna-flaszka.pl" <przemyslaw.rokicki@gazeta.pl> napisał(-a):

> [...]
>A przy samym koncie firmowym płatne? :)

ale musisz najpierw zamowic konto osobiste gdzie masz token za darmo jak go dostaniesz doipiero

No to po ptakach -- firmowe już jest :].

Data: 2009-12-07 22:16:22
Autor: Piotr NetExpert
mBank dla biznesu (dla firm)
dx pisze:
[...]

To nie spiesz się z zamykaniem. Z VW nie da się zrobić przelewu za granicę.
Piotr Szafarczyk

http://www.netexpert.pl

mBank dla biznesu (dla firm)