mBank - dlugi czas oczekiwania na mozliwosc wydruku potwierdzenia

Data: 2011-02-25 11:05:30
Autor: Olgierd
mBank - dlugi czas oczekiwania na mozliwosc wydruku potwierdzenia
Dnia Fri, 25 Feb 2011 11:57:41 +0100, Latet napisał(a):

Myślę o przesiadce na mBank, ale słyszałem, że nie można tam od razu po
dokonaniu przelewu wydrukować
potwierdzenia? W innych bankach (np. Lukas) mogę to zrobić od razu.

W mBanku otrzymujesz potwierdzenie wykonania przelewu natychmiast po jego wykonaniu. Czyli po sesji elixir.

--
:-) Olgierd
Lege Artis == http://olgierd.bblog.pl

mBank - dlugi czas oczekiwania na mozliwosc wydruku potwierdzenia