mBank - duża podwyżka opłaty za KK

Data: 2012-03-02 06:47:25
Autor: tompod
mBank - duża podwyżka opłaty za KK
Od kwietnia nowe zasady zwalniaj±ce z rocznej opłaty: 120 operacji rocznie lub 12000 zł obrotu kart±.
W przypadku niewykręcenia obrotów roczna opłata ro¶nie z 38 zł do 70 zł.

I teraz pytanie jaki bank, daję kartę kredytow±, która jest:
- w miarę tania (do 30-40 zł rocznie)
- ma dobrze działaj±cy podgl±d blokad i zaksięgowanych operacji
- ma powiadomienia sms o operacjach na karcie?

Data: 2012-03-02 14:56:52
Autor: Olgierd
mBank - duża podwyżka opłaty za KK
On Fri, 02 Mar 2012 06:47:25 -0800, tompod wrote:

Od kwietnia nowe zasady zwalniające z rocznej opłaty: 120 operacji
rocznie lub 12000 zł obrotu kartą. W przypadku niewykręcenia obrotów
roczna opłata rośnie z 38 zł do 70 zł.

To jest podwyĹĽka tylko dla tych, ktĂłrym karta zalega w portfelu.

Ja bym powiedział, że wreszcie mBank doszlusował do poziomu Multi.

--
pozdrawiam, Olgierd
http://olgierd.rudak.org

Data: 2012-03-02 15:00:30
Autor: Olgierd
On Fri, 02 Mar 2012 14:56:52 +0000, Olgierd wrote:

Ja bym powiedział, że wreszcie mBank doszlusował do poziomu Multi.

A Multi się ujednolicił i uprościł:

http://www.multibank.pl/dla_ciebie/karty_kredytowe/zmiana_oferty

--
pozdrawiam, Olgierd
http://olgierd.rudak.org

Data: 2012-03-02 16:05:50
Autor: neoniusz
W dniu 02.03.2012 16:00, Olgierd pisze:
Ja bym powiedział, że wreszcie mBank doszlusował do poziomu Multi.

A Multi się ujednolicił i uprościł:

http://www.multibank.pl/dla_ciebie/karty_kredytowe/zmiana_oferty

Przeciez to to samo co w mbanku - 120 transakcji zwalnia z oplaty za kazda VISE (oprocz euro 26).

Data: 2012-03-03 09:00:21
Autor: Marcin
mBank - duża podwyżka opłaty za KK
Witam

W dniu 2012-03-02 16:00, Olgierd pisze:
On Fri, 02 Mar 2012 14:56:52 +0000, Olgierd wrote:

Ja bym powiedział, że wreszcie mBank doszlusował do poziomu Multi.

A Multi się ujednolicił i uprościł:

http://www.multibank.pl/dla_ciebie/karty_kredytowe/zmiana_oferty

Ale tylko jezeli chodzi o Vise i MC World Signia. Pozostale Master Cardy dalej maja 1 transakcje na miesiac zwalniajaca z oplaty.

Pozdrawiam,
Marcin

Data: 2012-03-02 16:04:01
Autor: neoniusz
W dniu 02.03.2012 15:47, tompod@gmail.com pisze:
[...]

Jak zwykle milion niedopowiedzen. Nie wiadomo ile bedzie kosztowac karta w pierwszym roku od wydania - tylko te 10 zl?
Co z promocja "Korzystaj za darmo z karty kredytowej Visa", czyli zwrotem oplaty za wydania?

No i jak zwykle puscili to na szybko bez sprawdzenia:

http://www.mbank.pl/download/zmiany_karty/zmiany_VISA_PLATINUM.pdf

Jest literowka, nawet oznaczona przez autokorekte na czerwono. LOL.

Data: 2012-03-02 16:10:26
Autor: MarekZ
mBank - duża podwyżka opłaty za KK
Użytkownik "neoniusz" <neon@joemonster.org> napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:jiqnh1$nvc$1@inews.gazeta.pl...

No i jak zwykle puscili to na szybko bez sprawdzenia:

http://www.mbank.pl/download/zmiany_karty/zmiany_VISA_PLATINUM.pdf

Jest literowka, nawet oznaczona przez autokorekte na czerwono. LOL.

Opłata z 390 na 450 to piku¶. Ale oprocentowanie z 13% na 16% to naprawdę nędza. Signię będ± wprowadzali czy jak?

Na pocieszenie darmowa zmiana dnia generowania wyci±gu (dotychczas 5 zł). No i niezwracalne 10 zł za wydanie zamiast 390 zł, z których było łatwo się zwolnić.

Data: 2012-03-02 20:21:11
Autor: Pan Sowa
W dniu 2012-03-02 16:10, MarekZ pisze:
Na pocieszenie darmowa zmiana dnia generowania wyci±gu (dotychczas 5
zł). No i niezwracalne 10 zł za wydanie zamiast 390 zł, z których było
łatwo się zwolnić.

Natomiast zmniejszył się limit obrotu dla VG z 30 ty¶ PLN miesięcznie do 18 ty¶ PLN miesięcznie. Dodatkowo można kart± wydać jakie¶ grosze, byle tylko było tego 120 transakcji rocznie (czy płatno¶ć przez mTransfer też się liczy ?) np. kupić 100 najtańszych biletów na komunikację w automacie (je¶li kto¶ korzysta z komunikacji miejskiej) i już.

Jak dla mnie super zmiana, bo nie trzeba się będzie bawić w wypowiedzenia i ponowne zamawianie kart.

Mr. Owl.

Data: 2012-03-02 20:33:45
Autor: MarekZ
mBank - duża podwyżka opłaty za KK
Użytkownik "Pan Sowa" <pan.sowa@gmail.ru> napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:jir6ja$jir$1@usenet.news.interia.pl...

Jak dla mnie super zmiana, bo nie trzeba się będzie bawić w wypowiedzenia i ponowne zamawianie kart.

Racja, to w sumie najważniejsza zmiana na lepsze.

Data: 2012-03-02 20:44:45
Autor: osa
W dniu 2012-03-02 20:21, Pan Sowa pisze:
W dniu 2012-03-02 16:10, MarekZ pisze:
Jak dla mnie super zmiana, bo nie trzeba się będzie bawić w
wypowiedzenia i ponowne zamawianie kart.

A to tak trzeba było... pierwsze słyszę ;)

Był (w sumie jest do wprowadzenia zmian) prostszy sposób na darmowe KK mbanku. Wystarczyło zastrzec kartę przed rocznic± i zamówić now± (nie duplikat, tylko plastik z nowym numerem) i spełnić warunek zwrotu opłaty za wydanie (czyli kilkaset złotych w 3 m-ce) i znów na rok był spokój z opłat±.

Widać i tę metodę zauważyli skoro nic nie wspominaj± o promocyjnym zwolnieniu z opłaty za wydanie... no ale też nie będzie konieczno¶ci 'gubienia' karty przed rocznic±, bo zrobić 120 transakcji przez rok przy normalnym używaniu karty jest wykonalne.

Data: 2012-03-02 21:01:48
Autor: Pan Sowa
W dniu 2012-03-02 20:44, osa pisze:
[...]

Znam to. Zreszt± ten sposób podpowiedziała mi mLinia. Natomiast wcze¶niej wypowiadałem umowę o kartę, czekałem aż zniknie z systemu i ponownie wnioskowałem. W między czasie miałem inn± kartę, któr± póĽniej zamykałem. Taka rotacja między kartami Gold/Platinum.

Teraz po prostu nie będę musiał kombinować, a karty mBanku w zasadzie mi odpowiadaj± ponieważ posiadaj± :
- najlepszy możliwy podgl±d online,
- ogromn± swobodę w ustalaniu limitów,
- akceptowalny TOiP (np. opłata za duplikat 0 PLN, wchodz±ce zmiany jak dla mnie s± pod każdym względem na plus),
- bardzo fajne zniżki (przynajmniej dla mnie, regularnie korzystam z wielu),
- karta Platinum ma rewelacyjny pakiet usług dodanych (Pakiet Platinum czyli różnego rodzaju ubezpieczenia) za 0 PLN
- karta Gold ma pakiet dużo słabszy ale skoro jest za 0 PLN to i tak jest ok. Fajne jest zwłaszcza zamawianie lekarza do domu. Ostatnio przeanalizowałem dodatkowe ubezpieczenia do większo¶ci kart dostępnych na rynku i w przedziale dochodu takim jak dla karty Platinum (5000 PLN) po prostu nie ma żadnej konkurencji. Visa Gold też ma pakiet niczego sobie i w zasadzie tylko 2-3 kart maj± podobnie ciekawe ubezpieczenia (z mojego punktu widzenia). Większo¶ć dostępnych na rynku ma niestety ubezpieczenia od niczego albo co gorsza jeszcze trzeba za nie płacić.

Dodatkowo w mBanku bardzo łatwo można uzyskać kartę z wysokim limitem (w tym także VP) i odbywa się to jedynie przez kilka clicknieć.

Mr. Owl.

Data: 2012-03-05 09:07:13
Autor: xbartx
Dnia Fri, 02 Mar 2012 21:01:48 +0100, Pan Sowa napisał(a):

- karta
Platinum ma rewelacyjny pakiet usług dodanych (Pakiet Platinum czyli
różnego rodzaju ubezpieczenia)

Tak na szybko rzuciłem okiem i pakiet ten obowiązuje tylko właściciela karty. To już lepiej wolę nieplatynową Mille impresję, gdzie np. wizytę lekarza można zamówić nie tylko dla siebie.

--
xbartx

Data: 2012-03-05 19:00:36
Autor: Pan Sowa
W dniu 2012-03-05 10:07, xbartx pisze:
Tak na szybko rzuciłem okiem i pakiet ten obowiązuje tylko właściciela
karty. To juĹĽ lepiej wolÄ™ nieplatynowÄ… Mille impresjÄ™, gdzie np. wizytÄ™
lekarza można zamówić nie tylko dla siebie.

Tylko na Impresji to ubezpieczenie kosztuje kilkadziesiąt PLN rocznie, a dla VP jest darmowe. Dla mnie różnica spora. Korzystałem z ubezpieczenia z VP mBanku i lekarzowi było wszystko jedno do kogo przyjechał (bo nie miał takich danych), a był to lekarz z FALCK.

Mr. Owl

Data: 2012-03-05 19:10:53
Autor: neoniusz
W dniu 05.03.2012 19:00, Pan Sowa pisze:
Tak na szybko rzuciłem okiem i pakiet ten obowiązuje tylko właściciela
karty. To juĹĽ lepiej wolÄ™ nieplatynowÄ… Mille impresjÄ™, gdzie np. wizytÄ™
lekarza można zamówić nie tylko dla siebie.

Tylko na Impresji to ubezpieczenie kosztuje kilkadziesiÄ…t PLN rocznie, a
dla VP jest darmowe. Dla mnie różnica spora. Korzystałem z ubezpieczenia
z VP mBanku i lekarzowi było wszystko jedno do kogo przyjechał (bo nie
miał takich danych), a był to lekarz z FALCK.

Ja tez ostatnio testowalem. Przyjechal 2h od zgloszenia. Tez z Falck. Szybko zalatwil, przepisal co mial przepisac, napisal L4 i pojechal. Tylko mnie pytal o wszystkie dane i wypelnial jakas karte informacyjna.

Data: 2012-03-06 07:43:43
Autor: xbartx
Dnia Mon, 05 Mar 2012 19:00:36 +0100, Pan Sowa napisał(a):

[...]

Tak tylko, że jak np lekarz będzie musiał jakiś papier przedstawić a nie będzie chciał ściemniać, to Tobie bank tę wizytę ładnie odnotuje w historii Twojej platyny ;)
Na impresji to ubezpieczenie kosztuje 5/m-c czyli 60 rocznie - podejrzewam, że jedna wizyta mniej więcej tyle kosztuje a są 4 do wykorzystania. Ja nie twierdzę, że ta mBankowa jest jakaś zła, po prostu wydaje mi się, że impresja ma lepszą mimo, że płatną. Oczywiście jeżeli wyrabia się na luzie zwolnienie na platynie, to już w ogóle nie ma co narzekać.

--
xbartx

Data: 2012-03-06 18:39:28
Autor: Pan Sowa
W dniu 2012-03-06 08:43, xbartx pisze:
Tak tylko, że jak np lekarz będzie musiał jakiś papier przedstawić a nie
będzie chciał ściemniać, to Tobie bank tę wizytę ładnie odnotuje w
historii Twojej platyny ;)

Tylko jakie to ma znacznie jeżeli prowadzi się 2 osobowe gospodarstwo domowe i każdy ma swoją kartę ? Wszystko opisuję w odniesieniu do mojej sytuacji, jeżeli ktoś ma gromadkę dzieciaków to faktycznie inne ubezpieczenie może mu się bardziej przydać.

[...]
wyrabia siÄ™ na luzie zwolnienie na platynie, to juĹĽ w ogĂłle nie ma co
narzekać.

Jedna wizyta domowa kosztuje ok 150-200 zł :)
Jeżeli ubezpieczenie z Impresji obejmuje więcej osób to faktycznie jest to bardzo ciekawe rozwiązanie. Tym niemniej ja wybiorę darmowe ubezpieczenie z VP, bo bardziej mi się to opłaca.

Data: 2012-03-02 16:05:42
Autor: Waldek
mBank - duża podwyżka opłaty za KK

Użytkownik <tompod@gmail.com> napisał w wiadomo¶ci news:30185097.1028.1330699645591.JavaMail.geo-discussion-forumsynjd19...
[...]

Nooo ... to widze kolejny pomór zlotych Rybek  ;)
- pierwsza fala zarazy wystapila po wprowadzeniu 2zl / debetowke

Pozdro

Data: 2012-03-05 09:39:48
Autor: Krzysztofsf
Waldek <jakis@tam.mam> napisał(a):

Nooo ... to widze kolejny pomór zlotych Rybek  ;)
- pierwsza fala zarazy wystapila po wprowadzeniu 2zl / debetowke

Korzystalem przez kilka lat z wersji za 18 zl rocznie, wylacznie do platnosci internetowych - odpowiadalo mi wzgledne bezpieczenstwo  zwiazane z dokonanym ustawieniem niskich limitow na kwotowe i ilosciowe transakcje.

Za 70 zl...dam rybce w leb.

W realu korzystam z innych, bardziej mi odpowiadajacych kart.

Wyglada na to, ze mbank konsekwentnie dazy do wyeliminowania klientow dla ktorych jest bankiem dodatkowym, a nie podstawowym.

Data: 2012-03-05 10:57:16
Autor: Matt
On Mon, 05 Mar 2012 10:39:48 +0100, Krzysztofsf   <krzysztofsf.SKASUJ@gazeta.pl> wrote:

[...]

I jednoczesnie mbank eliminuje siebie jako pierwszy bank dla wszystkich  klientow, dla ktorych bank na poczatku jest tylko uzupelnieniem do gotowki.

Matt

Data: 2012-03-05 19:01:35
Autor: Pan Sowa
W dniu 2012-03-05 10:57, Matt pisze:
I jednoczesnie mbank eliminuje siebie jako pierwszy bank dla wszystkich
klientow, dla ktorych bank na poczatku jest tylko uzupelnieniem do gotowki.

Ja uważam, że zmiana TOiP w przypadku KK mBanku jest korzystniejsza tak więc nie bardzo rozumiem o co chodzi.

Data: 2012-03-05 23:17:17
Autor: krzysztofsf
On 5 Mar, 19:01, Pan Sowa <pan.s...@gmail.ru> wrote:
> [...]

Ja uważam, że zmiana TOiP w przypadku KK mBanku jest korzystniejsza tak

Posiadajac ekonto i karte kredytowa, musisz co miesiac wydac minimum
100 zl karta debetowa i dokonac 10-u transakcji (srednio) karta
kredytowa. Inaczej koszt utrzymania konta i KK wyniesie cie 94 zl
rocznie - 7,83 zl miesiecznie.

Dla osob mieszkajacych w mniejszych miejscowosciach oraz ludzi mniej
zarabiajacych, z ograniczonymi stalymi wydatkami, dla mlodych
mieszkajacych przy rodzicach i dokladajacych sie tylko gotowkowo do
wydatkow bytowych - utrzymanie bezplatnosci bedzie niemozliwe, nawet
jesli jest to ich jedyne konto i KK.
O wiele taniej mozna sobie dobrac zblizone produkty w innych bankach,
nie wspominajac o mozliwosc korzystania bezplatnie - rowniez
wykonalnego.

Data: 2012-03-06 07:46:15
Autor: xbartx
Dnia Mon, 05 Mar 2012 23:17:17 -0800, krzysztofsf napisał(a):

[...]

Trochę naciągasz. Jak ktoś ma małe dochody i dopiero zaczyna pracować, to raczej mu kk do niczego potrzebna nie jest a wręcz przeciwnie. Więc pozostaje mu debetówka i jej warunki do spełnienia a one są, powiedzmy to, na poziomie średniej bankowej ;)

--
xbartx

Data: 2012-03-06 00:18:34
Autor: krzysztofsf
On 6 Mar, 08:46, xbartx <b...@hashzero.net> wrote:
> [...]

> O wiele taniej mozna sobie dobrac zblizone produkty w innych bankach,
> nie wspominajac o mozliwosc korzystania bezplatnie - rowniez

Trochę naci±gasz. Jak kto¶ ma małe dochody i dopiero zaczyna pracować, to
raczej mu kk do niczego potrzebna nie jest a wręcz przeciwnie. Więc
pozostaje mu debetówka i jej warunki do spełnienia a one s±, powiedzmy
to, na poziomie ¶redniej bankowej ;)

Z podanych kilku opcji masz zarzuty wylacznie do jednej - a i to
nieslusznie - mozna potrzebowac KK do zakupow sporadycznych, do
zakupow rozkladanych na raty w ramach przyznanego limitu, nawet do
czestszych zakupow splacanych w GP, ale niewystarczajacych do zwolnien
wg wskazanych kryteriow.
Spokojnie mozna korzystac z KK innych bankow, gdzie zwolnienia od
oplat (i to niskich - na poziomie wycofanej Visa electron mbanku) sa
za 24 czy 36 transakcji rocznie.

W dodatku nie trzeba "zaczynac pracowac", zeby miec niskie dochody,
lub nieterminowo wyplacana pensje.........

Data: 2012-03-06 10:22:40
Autor: xbartx
Dnia Tue, 06 Mar 2012 00:18:34 -0800, krzysztofsf napisał(a):

Z podanych kilku opcji masz zarzuty wylacznie do jednej (...)

Chodziło mi o proste przesłanie - nigdy nie żyj na kredyt. Mając małe dochody lub zaczynając pracę przy pomocy kk można się elegancko w kredyt wpakować - inna sprawa, że takie kk możemy zwyczajnie nie dostać.
W dodatku nie trzeba "zaczynac pracowac", zeby miec niskie dochody, lub
nieterminowo wyplacana pensje.........

Miało być 'lub' a nie 'i'.

--
xbartx

Data: 2012-03-06 02:45:16
Autor: krzysztofsf
On 6 Mar, 11:22, xbartx <b...@hashzero.net> wrote:
Dnia Tue, 06 Mar 2012 00:18:34 -0800, krzysztofsf napisał(a):

> Z podanych kilku opcji masz zarzuty wylacznie do jednej (...)

Chodziło mi o proste przesłanie - nigdy nie żyj na kredyt.

Ale mbank nie zaostrza kryteriow przyznawania KK slabiej zarabiajacym
- tylko wlasnie zaczyna ich mocno eksploatowac finansowo - zwlaszcza
tych, ktorzy MAJA juz KK i maja problem ze splata - nie rozstana sie z
KK od reki, poniewaz musza wczesniej splacic zadluzenie (do tego
przewaznie brak im sprytu, zeby wygooglac sobie  bank gdzie oplaca sie
przeniesc taka zadluzona KK) a jednoczesnie nie dokonaja operacji
zwalniajacych od oplat.

Nie zyja na kredyt osoby sporadycznie, lub na stosunkowo nieduze kwoty
roczne czy miesieczne, korzystajace z KK.
A wlasnie takie osoby beda sie pozbywac ich KK, szukajac tanszych
gdzie indziej.
Zauwaz, ze mbank uruchamia wlasnie nowa promocje kredytow odnawialnych
- zapewne liczac, ze czesc osob w miejsce KK bedzie korzystac z
"debetu".

Ponownie wystapie i ponownie odrzuca mi zapewne wniosek o kredyt 500
zl :)
Obecnie odeszli od odnowien za minimum 25 zl, tak wiec jestem sklonny
zaplacic w kolejnych latach te 9 zl za mozliowsc awaryjnego wykonania
przelewu z banku w ktorym nie mam ani pieniedzy ani kart :)

Data: 2012-03-06 08:37:02
Autor: Waldek
mBank - duża podwyżka opłaty za KK

Użytkownik "krzysztofsf" <krzysztofsf@wp.pl> napisał w wiadomo¶ci news:a102ecf8-c983-470b-9b53-dc4359a55894w5g2000vbv.googlegroups.com...
> [...]

O wiele taniej mozna sobie dobrac zblizone produkty w innych bankach,
nie wspominajac o mozliwosc korzystania bezplatnie - rowniez

Slusznie prawisz
tym bardziej ze inne banki oferuja CB
oraz mniej restrykcyjne zwolnienie z oplaty rocznej

A przy okazji gdzie ta korzysc (do przedmowcy)
np. w przypadku VClasic wzrost oplaty z 38 na 70zl ?

Data: 2012-03-06 09:06:46
Autor: Piotr Gałka
mBank - duża podwyżka opłaty za KK

Użytkownik "Waldek" <jakis@tam.mam> napisał w wiadomo¶ci news:jj4er0$u2e$1node2.news.atman.pl...

[...]

Raz już zapłaciłem 38 bo nie udało mi się wydać 18000/rok.
Wyrobić 12000 lub 120 transakcji jest znacznie łatwiej.
P.G.

Data: 2012-03-06 18:44:17
Autor: Pan Sowa
W dniu 2012-03-06 08:37, Waldek pisze:
A przy okazji gdzie ta korzysc (do przedmowcy)
np. w przypadku VClasic wzrost oplaty z 38 na 70zl ?

VC nie ma żadnej warto¶ci dodanej (ubezpieczenia), więc jest dla mnie nieatrakcyjnym produktem tak więc nie ¶ledzę opłat tego produktu.

Korzy¶ć natomiast jest taka, że dużo łatwiej zwolnić się z opłaty.

Mr. Owl

Data: 2012-03-06 09:10:47
Autor: Piotr Gałka
[...]

Nie doczytałem.
Z nowej TOiP wynika, że oprócz wydatków KK trzeba jeszcze wydawać kart± debetow± ?
P.G.

Data: 2012-03-06 00:32:40
Autor: krzysztofsf
On 6 Mar, 09:10, Piotr Gałka <piotr.ga...@CUTTHISmicromade.pl> wrote:
Użytkownik "krzysztofsf" <krzyszto...@wp.pl> napisał w wiadomo¶cinews:a102ecf8-c983-470b-9b53-dc4359a55894w5g2000vbv.googlegroups.com...

> [...]
> rocznie - 7,83 zl miesiecznie.

Nie doczytałem.
Z nowej TOiP wynika, że oprócz wydatków KK trzeba jeszcze wydawać kart±

To juz jakis czas temu wprowadzili - skonczyly sie bezplatne zlote
rybki do korzystania tylko w bankomatach.
Przeliczylem zwolnienie z kosztow dla osoby korzystajacej z
podstawowych produktow banku.

Fakt, ze limit kwotowy do zwolnienia z oplaty za karte debetowa mozna
tez zrobic kredytowka (to duzy plus), ale jesli ktos korzysta
nieregularnie z KK, to nie wykona limitu na zwolnienie z oplat za KK i
zaplaci 2 zl za niektore miesiace posiadania karty debetowej. Zeby
zaplacic za wszystkie miesiace w roku, to faktycznie KK musialaby
raczej lezec w portfelu. Ja np. wydawalem na zakupy internetowe ta KK
kilkaset zl co 2-3 miesiace. Rozwazalem likwidacje pewnej innej KK i
przeniesienie transakcji nia robionych na KK mBanku, ale mbank
zmieniajac Toip skutecznie wybil mi ta opcje z glowy. Bede mial lepszy
BIK :)

Data: 2012-03-06 14:40:38
Autor:
Piotr Gałka <piotr.galka@CUTTHISmicromade.pl> napisał(a):
> [...]

Nie doczytałem.
Z nowej TOiP wynika, że oprócz wydatków KK trzeba jeszcze wydawać kart± debetow± ?

Nie. "a) dokona dowoln± liczbę transakcji bezgotówkowych na ł±czn± kwotę min. 100
zł; transakcja może zostać wykonana dowoln± kart± debetow± i/lub kredytow± z
oferty dla Klientów indywidualnych".

Data: 2012-03-06 14:35:51
Autor:
krzysztofsf <krzysztofsf@wp.pl> napisał(a):
[...]

Nie musi wydawać kart± debetow± nawet jednego grosza. Wszystko można wydać
kredytówk±, a przeczytać o tym można w TOiP. PS: http://u.42.pl/2I6Y

Data: 2012-03-06 18:42:30
Autor: Pan Sowa
W dniu 2012-03-06 08:17, krzysztofsf pisze:
[...]

Dziwne te wyliczenia. Ja mam w mBanku wł±czon± opcję bezpłatnych wypłat ze wszystkich bankomatów i aktywne polecenie zapłaty i ł±cznie mnie to kosztuje 72 zł rocznie. Kart± kredytow± mBanku wydałem w ostatnim roku 32 ty¶ zł.

[...]

Dla mnie mBank jest najwygodniejszym bankiem na rynku i chociaż różne rodzaju produktów s± lepsze w innych bankach to jako cało¶ć oferta jest dla mnie najlepsza.

Data: 2012-03-10 13:10:25
Autor: Grzexs
mBank - duża podwyżka opłaty za KK
kosztuje 72 zł rocznie. Kart± kredytow± mBanku wydałem w ostatnim roku
32 ty¶ zł.

32 tysi±ce -> 32 tys[i±ce] -> 32 tys., sk±d więc "¶"?

Dla mnie mBank jest najwygodniejszym bankiem na rynku i chociaż różne
rodzaju produktów s± lepsze w innych bankach to jako cało¶ć oferta jest
dla mnie najlepsza.

To był mój podstawowy bank, miałem tam debetówkę, kredytówkę i limit kredytowy. Teraz pozostał mi tam w zasadzie niezły interfejs do robienia przelewów i tyle. Inne banki oferuj± wypłaty ze wszystkich bankomatów nie za 5 PLN, tylko za free, podobnie z kart±. Jako¶ nie bardzo chce mi się liczyć transakcje i kwoty. Poprzednia cena za KK była jeszcze do przyjęcia, ale ta nowa już nie bardzo.

A więc rzeĽ wodnych zwierzaków (rybki, delfinki) w toku!

--
Grzexs

Data: 2012-03-03 09:56:06
Autor: zlotowinfo
[...]

brat wzi±ł bezpłatn± na rok, zastrzegł, wzi±ł kolejn± bezpłatn± na rok
zawsze jaka¶ bezpłatna przez pierwszy rok była
chyba że się teraz co¶ zmieniło

http://glosuj.zasms.pl/?glosowania/voip/najgorszy_operator/

mBank - duża podwyżka opłaty za KK