mBank - dziadostwo z wpłatomatami

Data: 2014-04-26 11:20:40
Autor: eisenberg
mBank - dziadostwo z wpłatomatami
W dniu czwartek, 10 kwietnia 2014 21:23:58 UTC+2 użytkownik MarekZ napisał:
Wpłatomaty tego dziadowskiego mBanku nie rozpoznają nowych wzorów banknotów. Jak można dopuścić do takiej sytuacji, co za badziew! No i zostałem se z plikiem nowych setek i nowych pięćdziesiątek.

A np. wczoraj wpłatomat Lukasa/Credit-Agricole nie miał najmniejszych problemów z rozpoznaniem nowych wzorów. Da się? - Da!

Co za gówniany mBank.

Jutro sprawdzę jeszcze wpłatomaty BZWBK, Millennium, PKOBP i Raifiego. Na szczęście w Wawce mam je wszystkie ;) Skoro Lukas i EuroBank nie robią problemów, to chyba te wcześniej wymienione także nie przyniosą wstydu.

Przyszło mi do głowy, że to zależy od producenta. Wpłatomaty Euronetu to NCR, o tej firmie słyszałem skądinąd sporo niepochlebnych opinii. Jeśli mBankowe to też ta firma...

mBank - dziadostwo z wpłatomatami