mBank - eKonto - przelew do ZUS - da się?

Data: 2016-05-14 13:48:41
Autor: Tom N
mBank - eKonto - przelew do ZUS - da się?
radekp@konto.pl w <news:qfmbjb5v5u2ml7mq66uidm6v8drv3u4ap74ax.com>:

Czy da się zrobić przelew do ZUS z ekonta osobistego?
Bo szukam i nie ma. Nie ma, zgadza się?

Da się.

--
'Tom N'

Data: 2016-05-18 00:03:28
Autor: radekp@konto.pl
mBank - eKonto - przelew do ZUS - da się?
Sat, 14 May 2016 13:48:41 +0200, w
<160514.134841.pbb.72.60@int.dyndns.org.invalid.160514.invalid>,
<61.160514@1.134841.invalid> (Tom N) napisał(-a):

radekp@konto.pl w <news:qfmbjb5v5u2ml7mq66uidm6v8drv3u4ap74ax.com>:

> Czy da się zrobić przelew do ZUS z ekonta osobistego?
> Bo szukam i nie ma. Nie ma, zgadza się?

Da się.

No da się, nawet odkryłem, że rzeba kliknąć w przelew krajowy, a potem jeszcze
raz w przelew krajowy i wówczas okienko przelew krajowy zmienia się w inne
okienko przelew krajowy, w którym jest już przelew do ZUS (czy jakoś tak).

Mam nadzieję, że czytelnie zaprojektowałem swoje zdanie.

Data: 2016-05-18 12:13:15
Autor: Piotr Gałka

Użytkownik <radekp@konto.pl> napisał w wiadomości news:065njb9h7glekanp8e246ulbgj87l44vtg4ax.com...

[...]

Jakieś inne eKonto, czy inny mBank masz.
Ja klikam "Przelew" (druga pozycja menu od lewej) i potem "do ZUSu" (ostatni kwadracik po prawej).
P.G.

Data: 2016-05-18 15:36:58
Autor: radekp@konto.pl
mBank - eKonto - przelew do ZUS - da się?
Wed, 18 May 2016 12:13:15 +0200, w <nhhf7k$hod$1@news.chmurka.net>, Piotr Gałka
<piotr.galka@cutthismicromade.pl> napisał(-a):

> Mam nadzieję, że czytelnie zaprojektowałem swoje zdanie.

Jakieś inne eKonto, czy inny mBank masz.
Ja klikam "Przelew" (druga pozycja menu od lewej) i potem "do ZUSu" (ostatni kwadracik po prawej).

A widzisz -- ja klikałem w Przelew krajowy przy eKoncie.

mBank - eKonto - przelew do ZUS - da się?