mBank - formularz - brak prawid³owej odpo wiedzi

Data: 2009-08-14 16:37:59
Autor: RobertS
mBank - formularz - brak prawid³owej odpo wiedzi

"Ile lat ma Twoje najm³odsze dziecko?"
odpowiedzi od 'nie mam dzieci', '1', '2', itd.
a moje ma poni¿ej 1 roku... Nie mogê wype³niæ zgodnie z prawd±.

a.

Mia³em podobny problem...mLinia podpowiedzia³a, ¿e najlepsz± odp. bêdzie 1 rok ;-)

RobertS

Data: 2009-08-14 15:03:47
Autor: Budzik
mBank - formularz - brak prawid³owej odpowiedzi
Osobnik posiadaj±cy mail bob75@xpostx.pl napisa³(a) w poprzednim odcinku co nastêpuje:

[...]

zadzwoni³es z takim pytaniem na infolinie? Rozumiem, ze tylko o to aby delikatnie wytknac b³ad do poprawki? No to, jak widac, mlinka cie zla³a... :)

b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl  (adres antyspamowy, usuñ tak¿e "_")
"Stanêli¶my na skraju przepa¶ci,
ale teraz zrobili¶my krok naprzód!"

mBank - formularz - brak prawid³owej odpo wiedzi