mBank - formularz - brak prawid³owej odpo wiedzi

Data: 2009-08-14 19:13:21
Autor: Peet
On 2009-08-14 15:42, Wemif wrote:

"Ile lat ma Twoje najm³odsze dziecko?"
odpowiedzi od 'nie mam dzieci', '1', '2', itd.
a moje ma poni¿ej 1 roku... Nie mogê wype³niæ zgodnie z prawd±.

Jak mniej ni¿ 6 miesiêcy do zaokr±glamy w dó³ do brak dziecka, jak wiêcej ni¿ 6 miesiêcy to zaokr±glamy w górê do 1. :)

Data: 2009-08-14 21:54:00
Autor: ffiona
mBank - formularz - brak prawid³owej odpowiedzi

U¿ytkownik "Peet" <wiesminY@ahoo.com> napisa³

Jak mniej ni¿ 6 miesiêcy do zaokr±glamy w dó³ do brak dziecka, jak wiêcej ni¿ 6 miesiêcy to zaokr±glamy w górê do 1. :)

:-) Super dowcip na dobranoc. Dziêki.
Pozdr.
A.

mBank - formularz - brak prawid³owej odpo wiedzi