mBank - formularz - brak prawid³owej odpowiedzi

Data: 2009-08-14 13:42:45
Autor: Wemif
mBank - formularz - brak prawid³owej odpowiedzi
Wype³niam formularz "Ubezpieczenie samochodu - kontynuacja"
i tam pytanie:
"Ile lat ma Twoje najm³odsze dziecko?"
odpowiedzi od 'nie mam dzieci', '1', '2', itd.
a moje ma poni¿ej 1 roku... Nie mogê wype³niæ zgodnie z prawd±.

a.

Data: 2009-08-14 06:51:41
Autor: Tomek z Wawy
On 14 Sie, 15:42, we...@amsnet.pl (Wemif) wrote:

"Ile lat ma Twoje najm³odsze dziecko?"
odpowiedzi od 'nie mam dzieci', '1', '2', itd.
a moje ma poni¿ej 1 roku... Nie mogê wype³niæ zgodnie z prawd±.

Twoje dziecko ma rok, a¿ obchodzisz jego urodziny i wtedy ma ju¿ 2...
Albo pro¶ciej wstaw sobie przed liczbê s³owo "do" i bêdzie:

- nie mam dzieci
- do 1 roku
- do 2 lat....

Data: 2009-08-14 14:49:05
Autor: Wemif
Tomek z Wawy <tomek_z_wawy@tlen.pl> wrote:

Twoje dziecko ma rok, a¿ obchodzisz jego urodziny i wtedy ma ju¿ 2...

Taaak, obchodzisz 17 urodziny i od razu masz 18 lat? ;)

Albo pro¶ciej wstaw sobie przed liczbê s³owo "do" i bêdzie:

- nie mam dzieci
- do 1 roku
- do 2 lat....

Tak by by³o poprawnie, ale ja nie robiê formularzy w mbanku.

a.

Data: 2009-08-14 21:31:26
Autor: maruda
Wemif pisze:
[...]

Nie by³oby poprawnie (nie by³aby to poprawna ankieta), bo wtedy Twoje (czy jego) nie-ca³o-roczne dziecko mia³oby tak¿e do 100 lat i to równie¿ by³aby odpowied¼ prawid³owa.
Poprawnie, to by³oby:
0-1 roku,
1-5 lat
itd.

... niedawno stawa³em przed S±dem. Na pytanie sêdziego o wiek poda³em "nieukoñczone X", a sêdzia do protokolantki: "X-1"

Ale banki s± od t³uczenia kasy, a nie od logiki.

A zaokr±glanie, zw³aszcza w dó³, to podawanie nieprawdziwych informacji.

--
Tnx. Pzdr.         Ten Maruda.

Data: 2009-08-15 15:30:49
Autor: Krzysiek
maruda pisze:
[...]

Czyli jak ma równo 1 rok to przedzia³ 0-1 czy 1-5? ;)

Data: 2009-08-17 12:37:10
Autor: cyklista
mBank - formularz - brak prawid³owej odpo wiedzi
U¿ytkownik Krzysiek napisa³:
maruda pisze:
[...]

To poczekasz 5 sekund a¿ bêdzie mia³o 1rok i 5 sekund i wybierzesz przedzia³ 1-5 :-)

Data: 2009-08-14 16:01:01
Autor: wspolna-flaszka.pl
mBank - formularz - brak prawid³owej odpowiedzi

U¿ytkownik "Tomek z Wawy" <tomek_z_wawy@tlen.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:aad1f230-2b49-4a6e-9441-e9db835de5c2v20g2000yqm.googlegroups.com...
[...]

nie , wtedy ma rok, jak obchodzisz drugie to ma dwa lata :)

Data: 2009-08-14 09:56:07
Autor: witek
Wemif wrote:
[...]

informatycy pisz±cy stronê nie maj± jeszcze dzieci, stad takie bugi.

Data: 2009-08-14 17:15:04
Autor: Mariusz
mBank - formularz - brak prawid³owej odpowiedzi
informatycy pisz±cy stronê nie maj± jeszcze dzieci, stad takie bugi.
raczej ich zleceniodawcy, kreacja tre¶ci nie powinna byæ raczej zadaniem "informatyka" :-)

Co do problemu w±tkodawcy, to... poczeka³bym w takim razie do osi±gniêcia tego 1 roku przez dziecko, tak bêdzie ³atwiej i zapewne szybciej nast±pi to ni¿ zostanie zmieniony formularz.

pozdrawiam
Mariusz

Data: 2009-08-14 15:49:17
Autor: MarekZ
mBank - formularz - brak prawid³owej odpowiedzi
U¿ytkownik "Wemif" <wemif@amsnet.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:h63pkl$cn1$1host.amsnet.pl...
[...]

Powinni wyra¿aæ ten wiek w dniach czy mo¿e w minutach? :-)

Data: 2009-08-14 16:37:59
Autor: RobertS
[...]

Mia³em podobny problem...mLinia podpowiedzia³a, ¿e najlepsz± odp. bêdzie 1 rok ;-)

RobertS

Data: 2009-08-14 15:03:47
Autor: Budzik
mBank - formularz - brak prawid³owej odpowiedzi
Osobnik posiadaj±cy mail bob75@xpostx.pl napisa³(a) w poprzednim odcinku co nastêpuje:

[...]

zadzwoni³es z takim pytaniem na infolinie? Rozumiem, ze tylko o to aby delikatnie wytknac b³ad do poprawki? No to, jak widac, mlinka cie zla³a... :)

b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl  (adres antyspamowy, usuñ tak¿e "_")
"Stanêli¶my na skraju przepa¶ci,
ale teraz zrobili¶my krok naprzód!"

Data: 2009-08-14 19:13:21
Autor: Peet
On 2009-08-14 15:42, Wemif wrote:

"Ile lat ma Twoje najm³odsze dziecko?"
odpowiedzi od 'nie mam dzieci', '1', '2', itd.
a moje ma poni¿ej 1 roku... Nie mogê wype³niæ zgodnie z prawd±.

Jak mniej ni¿ 6 miesiêcy do zaokr±glamy w dó³ do brak dziecka, jak wiêcej ni¿ 6 miesiêcy to zaokr±glamy w górê do 1. :)

Data: 2009-08-14 21:54:00
Autor: ffiona
mBank - formularz - brak prawid³owej odpowiedzi

U¿ytkownik "Peet" <wiesminY@ahoo.com> napisa³

Jak mniej ni¿ 6 miesiêcy do zaokr±glamy w dó³ do brak dziecka, jak wiêcej ni¿ 6 miesiêcy to zaokr±glamy w górê do 1. :)

:-) Super dowcip na dobranoc. Dziêki.
Pozdr.
A.

mBank - formularz - brak prawid³owej odpowiedzi