mBank - formularz - brak prawid³owej odpowiedzi

Data: 2009-08-14 15:49:17
Autor: MarekZ
mBank - formularz - brak prawid³owej odpowiedzi
U¿ytkownik "Wemif" <wemif@amsnet.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:h63pkl$cn1$1host.amsnet.pl...
Wype³niam formularz "Ubezpieczenie samochodu - kontynuacja"
i tam pytanie:
"Ile lat ma Twoje najm³odsze dziecko?"
odpowiedzi od 'nie mam dzieci', '1', '2', itd.
a moje ma poni¿ej 1 roku... Nie mogê wype³niæ zgodnie z prawd±.

Powinni wyra¿aæ ten wiek w dniach czy mo¿e w minutach? :-)

mBank - formularz - brak prawid³owej odpowiedzi