mBank -> Alior

Data: 2009-07-30 12:21:10
Autor: Cavallino
mBank -> Alior
Użytkownik "ForALL" <NO_SPAM_forall_wytnij_TO@stalowka.info> napisał w wiadomości news:h4rrns$hsk$1inews.gazeta.pl...
Witam

Przymierzam się do przejscia z mbanku do aliora i chciałbym zapytać osoby które takiej migracji dokonywały już jak wrażenia?

Ja próbowałem z kartą.
Nie udało się.
Odrzucili wniosek, najpierw każąc mi donosić tony papierów, żeby na końcu stwierdzić, że systemowi się nie podobam (cholera wie czemu, nigdy nic nikomu nie wisiałem), zdolność mam.

Tak jakby nie można było najpierw zweryfikować na podstawie oświadczenia, a potem donosić papierki.
Do tego obsługa arogancka, kiepsko zorientowana co ma robić (co dwa dni zmieniali wymagania co do papierków które muszę dostarczyć).
W ten sposób alior sam się skreślił.

Data: 2009-07-30 12:30:13
Autor: ForALL
mBank -> Alior
Cavallino pisze:
[...]

Mi bardziej chodziło o przejscie z konta online z mbank do aliora:) i jakie tutaj wrazenia osoby maja,  ale dzieki za info odnosnie KK

Data: 2009-07-30 12:30:14
Autor: Cavallino
mBank -> Alior
[...]

Problematyczność banku i ilość formalności zapewne jest zbliżona przy każdym produkcie - jak tylko limit kredytowy zapragniesz ustanowić to przeżyjesz to samo.
Więc ja bym się jeszcze zastanowił.

Data: 2009-07-30 11:02:40
Autor: Olgierd
mBank -> Alior
Dnia Thu, 30 Jul 2009 12:30:14 +0200, Cavallino napisał(a):

Problematyczność banku i ilość formalności zapewne jest zbliżona przy
każdym produkcie - jak tylko limit kredytowy zapragniesz ustanowić to
przeżyjesz to samo.

No właśnie nie to samo. Co oddział to obyczaj. Pińćet razy było na grupie, że jest dziwnie.

--
pozdrawiam serdecznie, Olgierd
[Reklama]: Tanio i dobrze zrobić zdjęcia we Wrocławiu?

Data: 2009-07-30 13:54:18
Autor: MarekZ
mBank -> Alior
Użytkownik "Olgierd" <no.email.no.spam@no.problem> napisał w wiadomości news:pan.2009.07.30.11.02.40rudak.org...

No właśnie nie to samo. Co oddział to obyczaj. Pińćet razy było na
grupie, że jest dziwnie.

Ja tam uważam, że duży stopień samodzielności oddziałów to bardzo dobra sprawa. To da naturalną selekcję najgorszych oddziałów. Cokolwiek by nie mówili oficjalnie aliorowcy, nie jest możliwe aby wynagrodzenia pracowników nie były w jakiś sposób powiązane z poziomem sprzedaży produktów. Niech te największe młoty zarabiają po 1000 zł na miesiąc to od razu lepiej zaczną rozumieć co to jest właściwa jakość obsługi. Nie zadziała to od ręki, ale w perspektywie do roku taka selekcja powinna chyba nastąpić. No chyba że ta samodzielność to tylko pozory i bank przeszedł na ręczne sterowania.

Data: 2009-07-30 11:57:32
Autor: Olgierd
mBank -> Alior
Dnia Thu, 30 Jul 2009 13:54:18 +0200, MarekZ napisał(a):

[...]

Ja nie mówię, że zła, mówię, że dziwna. Dziś, kiedy każdy chce być korpo i nawet szum spuszczanej wody w kiblu opisany będzie w księdze logotypu, takie rzeczy mogą dziwić.

BTW widuję ostatnio sporo ludzi z Aliora i z Santandera, w sumie w pracy. I co? To są *zupełnie inni ludzie* i mają *kompletnie różne podejście*. --

Data: 2009-07-30 05:06:38
Autor: BK
mBank -> Alior
On Jul 30, 1:57 pm, Olgierd <no.email.no.s...@no.problem> wrote:

> [...]

Dziś, kiedy każdy chce być korpo i nawet szum spuszczanej wody w kiblu
opisany będzie w księdze logotypu, takie rzeczy mogą dziwić.

Jak widac nie kazdy :) :) :) To jest to co "zabija" wielu pracownikow
w polskich oddzialach zachodnich firm - wszystko zostalo opisane i
oprocedurowane :)

Alior ma ta zalete, ze nie jest niczyim oddzialem czy filia - nie ma
wiedz "manuala" na wszystko z zachodniej centrali.

Jak czytalem kiedys w wywiadzie z Prezesem S. kazdy oddzial ma
samodzielnosc - dziala jak taki lokalny "przedsiebiorca". Centrala
daje produkty, ogolnokrajowy marketing, it i wsparcie. Oddzial
decyduje kiedy, co i komu oferuje. A co zarobi to moze wydac. Wynik ma
wplyw na wynagrodzenie - tylko ten slynny "brak planow" objawia sie
tym, ze nie ma obowiazku sprzedania 10 lokat i 11 kredytow. Jak
oddzial nie jest zainteresowany to moze w ogole nie bawic sie w
kredyty tylko np. w fundusze i biuro maklerskie.

Ma to swoje zalety, ale - jak widac - moze objawiac sie tym, ze sa
oddzialy gdzie trudniej dostac KK :)

Data: 2009-07-30 14:11:00
Autor: MarekZ
mBank -> Alior
Użytkownik "BK" <bkapuscinski@gmail.com> napisał w wiadomości news:0df55d3c-7a51-4738-8dd7-410d954f4c67v20g2000yqm.googlegroups.com...

Ma to swoje zalety, ale - jak widac - moze objawiac sie tym, ze sa
oddzialy gdzie trudniej dostac KK :)

Więc chyba pora aby wystawiać na grupie oceny konkretnym oddziałom zamiast Aliorowi jako całości. Czyli w zasadzie warto by aby w każdym poście o Aliorze znajdowała się informacja, którego oddziału dotyczy opisywana sytuacja.

Data: 2009-07-30 14:17:13
Autor: Cavallino
mBank -> Alior
Użytkownik "MarekZ" <brak@adresu.pl> napisał w wiadomości news:h4s2il$dr3$1srv.cyf-kr.edu.pl...
[...]

Poznań, Dąbrowskiego.

Data: 2009-07-30 12:52:36
Autor: Olgierd
mBank -> Alior
Dnia Thu, 30 Jul 2009 14:17:13 +0200, Cavallino napisał(a):

[...]

No widzisz, a we Wrocławiu przy Świdnickiej śmiga aż miło.
A jak ktoś jeszcze poprosi o obsługę przez p. Justynę i powoła się na mnie -- będzie jeszcze lepiej ;-)

Data: 2009-07-31 07:36:41
Autor: xbartx
mBank -> Alior
Dnia Thu, 30 Jul 2009 13:54:18 +0200, MarekZ napisał(a):

Ja tam uważam, że duży stopień samodzielności oddziałów to bardzo dobra
sprawa. To da naturalną selekcję najgorszych oddziałów.

W dużych miastach może i tak, ale co jak masz tylko jeden oddział w mieście - będziesz jechał 100km albo lepiej do innego miasta?

Data: 2009-07-30 12:48:44
Autor: ForALL
mBank -> Alior
Cavallino pisze:
[...]

Zapewne tak, tylko szukam jakiegoś banku z oddziałem na miejscu, mbank takowego nie posiada,  z innych to eurobank,pko pb, pko sa , getin, millenium, polbank.

For@ll

Data: 2009-07-30 12:51:51
Autor: Cavallino
mBank -> Alior
[...]

A do czego Ci oddział?
Wpłatomatu i bankomatu też brak?
A Alior jest?
Co to za miasto?

Data: 2009-07-30 17:27:13
Autor: gasper
mBank -> Alior
Użytkownik "Cavallino" <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> napisał w wiadomości news:h4ru0c$fvn$1news.onet.pl...
Wpłatomatu i bankomatu też brak?
jak wpłacasz często większą gotówke to szkoda ryzykować z awaryjnym wpłatomatem

Data: 2009-08-03 14:03:27
Autor: Sebcio
mBank -> Alior
Cavallino pisze:

A do czego Ci oddział?

Do tego, by mieć gdzie iść robić aferę zamiast nieefektywnie wyżywać się na permanentnie utwardzonych i wyłącznie podstawowo kompetentnych mLinkach. Poza tym Alior mimo uboższej oferty jest lepszą perspektywą na konto o podstawowej funkcjonalności.

--
Pozdrawiam,
Sebcio

Data: 2009-08-03 14:12:54
Autor: Cavallino
mBank -> Alior
Użytkownik "Sebcio" <sebcio@nowhere.net> napisał w wiadomości news:h56jgv$lcg$1node2.news.atman.pl...
Cavallino pisze:

A do czego Ci oddział?

Do tego, by mieć gdzie iść robić aferę

Ale aferę o co?

Data: 2009-08-04 14:25:53
Autor: Sebcio
mBank -> Alior

Data: 2009-07-30 13:14:24
Autor: zlotowinfo
mBank -> Alior
Użytkownik "ForALL" <NO_SPAM_forall_wytnij_TO@stalowka.info> napisał w wiadomości news:h4rtmn$pl1$1inews.gazeta.pl...
Cavallino pisze:
[...]

najlepiej z góry skreślić: pkobp, millenium, polbank

jako samodzielny bank: eurobank, getin
bezpłatne konto jako proteza wpłatomatu: polbank-odradzam, eurobank, pekao sa, getin
najwygodzniejsza proteza wpłatomatu: eurobank bez tokenu, ustalony odbiorca zaufany

Data: 2009-07-30 14:52:56
Autor: wiatrak
mBank -> Alior

Użytkownik "Cavallino" <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> napisał w wiadomości news:h4rs6q$a95$1news.onet.pl...

[...]

Ja z kartą od nich nie miałem żadnych problemów. Nie mam w Aliorze żadnych ich produktów, nie trzymam tam pieniedzy, wziąłem tylko ich kartę kredytową.
U mnie to wyglądało tak. W jeden dzień dostarczyłem zaświadczenie o zatrudnieniu i zarobkach ( etatowiec), na drugi dzień zadzwoniła konsultantka , ze wniosek rozpatrzony pozytywnie z wnioskowaną wysokoscią limitu. Następnego dnia podpisałem umowę i za kilka dni karta przyszła pocztą.

wiatrak

mBank -> Alior