mBank -> Alior

Data: 2009-07-30 13:08:37
Autor: zlotowinfo
mBank -> Alior
Użytkownik "ForALL" <NO_SPAM_forall_wytnij_TO@stalowka.info> napisał w wiadomości news:h4rrns$hsk$1inews.gazeta.pl...
Witam

Przymierzam się do przejscia z mbanku do aliora i chciałbym zapytać osoby które takiej migracji dokonywały już jak wrażenia?
Jak się sprawuje ogólnie ich system online, jak z przelewami, jak z awaryjnością, występują problemy z płatnosciami debetówką?
Szkoda że pobieraja opłaty za karte 3zl:) ale chyba sie da to przerzyc

zakładałem konkursem 100zł dostałem, aktualnie w trakcie zamykania
pomyśl nad eurobank z debetowką za 1zł do konta oszczędzającego
niestety męczące zabawy z tokenem

- męczące logowanie w stosunku do mbankowego
- karta płatna 3zł, ponoć niektóre bankomaty nie lubią ich kart, mbank bezpłatne
- przelewy płatne od 11, chyba że będziesz robić co 3 dni koszyk zleceń i potwierdzał całość (nie znam tej funkcjonalności), mbank bezpłatne sms
- raz na jakiś czas system staje, kręci kółko i nie można nic zrobić (OPERA) i trzeba odświeżyć, mbank szybko chodzi, po za spieprzonym stylem, który można zrobić swój lub pobrać gotowy

nie jestem pewien czy do zaufanego też wymaga potwierdzenia sms, raczej potraktowałem bank jako ciekawostkę tym bardziej że stówkę chcieli dawać

moja metoda:
1. nie wypłacam z bankomatu
2. mam trochę grosza zawsze przy sobie
3. z reguły większe zakupy kartą
4. kredytówka zawsze ma kasę, bezpłatna na zawsze z mbanku
5. na termin spłaty krechy w mbanku przelewam z eurobanku i spłacam

Data: 2009-07-30 14:07:25
Autor: ForALL
mBank -> Alior
zlotowinfo pisze:
[...]

w aliorze przelewy online sa platne bo nie widze ich w TOIP.

Data: 2009-07-30 05:08:10
Autor: BK
mBank -> Alior
On Jul 30, 2:07 pm, ForALL <NO_SPAM_forall_wytnij...@stalowka.info>
wrote:
zlotowinfo pisze:

> [...]

> bezpłatne
> - przelewy płatne od 11, chyba że będziesz robić co 3 dni koszyk zleceń

w aliorze przelewy online sa platne bo nie widze ich w TOIP.- Hide quoted text -

Przelewy sa bezplatne, od 10 platne sa kody sms. Ale sa dwa wyjscia:
- przelew zaufany [ja to stosuje do oplat za media/czynsz] ich nie
trzeba podpisywac [tylko ich uruchomienie kosztuje sms'a]
- koszyk przelewow - tzn w jednej sesji wchodzisz, robisz np. 20
przelewow i podpisujesz je jednym sms'em

mBank -> Alior