mBank -> Alior

Data: 2009-07-30 13:33:04
Autor: Krzysztof
mBank -> Alior

"ForALL" <NO_SPAM_forall_wytnij_TO@stalowka.info> wrote in message news:h4rrns$hsk$1inews.gazeta.pl...
Witam

Przymierzam się do przejscia z mbanku do aliora i chciałbym zapytać osoby które takiej migracji dokonywały już jak wrażenia?
Jak się sprawuje ogólnie ich system online, jak z przelewami, jak z awaryjnością, występują problemy z płatnosciami debetówką?
Szkoda że pobieraja opłaty za karte 3zl:) ale chyba sie da to przerzyc

Konto oprocentowane 4%, takze jak troche na nim trzymasz to zwroci sie oplata za karte. Awaryjnosc, nie korzystam tak czesto z ich przelewow, ale nie jest chyba tak zle, ostatnio system Getina oceniam gorzej (szczegolnie po wpadce z lokatami 1-dniowymi, caly system sie zawieszal). Do potwierdzen masz 10 bezpl sms na miesiac, ale zaufane przelewy nie trzeba juz nastepnym razem potwierdzac, i mozna robic koszyk kilku przelewow i zatwierdzic je pozniej razem. Na pewno system nie ma tylu roznych udogodnien co mbank, ale ja z nim rozstalem sie juz dawno, takze nie jestem na biezaco z mbankiem. Dla mnie zaleta sa nie najgorzej oproc. lokaty walutowe, ktore moge obslugiwac przez net, oraz to , ze moge walute wplacic i wyplacic w placowce, czego nie da sie w bezplacowkowych.

mBank -> Alior