mBank -> Alior

Data: 2009-07-30 17:07:51
Autor: Mithos
mBank -> Alior
ForALL pisze:
Przymierzam się do przejscia z mbanku do aliora i chciałbym zapytać osoby które takiej migracji dokonywały już jak wrażenia?
Jak się sprawuje ogólnie ich system online, jak z przelewami, jak z awaryjnością, występują problemy z płatnosciami debetówką?
Szkoda że pobieraja opłaty za karte 3zl:) ale chyba sie da to przerzyc

Ja zamieniłem "prestiżowy" rachunek Aquarius w Multibanku (też BRE) na Alior i jestem zadowolony. Praktycznie pod każdym względem jest lepiej (jakość obsługi, oferta lata świetlne różnicy na korzyść Aliora).

Problem jedynie z pierwszą płatnością KK (przeszło za 3 razem), później zero problemów. Karta kredytowa wydana bez żadnych problemów - limit kilkanaście tyś od ręki (pomimo kilku innych kart  BIK) - wystarczyło jedynie zaświadczenie o zarobkach (nie mam ich jakichś kosmicznych tak celem wyjaśnienia).

3 PLN miesięcznie za kartę debetową to NIC, ponieważ masz oprocentowany rachunek, tak że u mnie ta opłata zwraca się kilkukrotnie (w mBank/Multi ROR = 0%), do tego WSZYSTKIE bankomaty są bezpłatne. Jest to OGROMNA wygoda i teraz nie wyobrażam już sobie szukania Euronetów, BZWBK itp. Wpłacasz z tego co jest pod ręką (raz nie udało mi się wypłacić z bankomatu Banku Gospodarstwa Krajowego ale nie wiem czy tam w ogóle da się normalnie wypłacać).

Obsługa klienta jest znacznie lepsza niż indywidualni doradcy klubu Aqaurius, że o zwykłych pracownikach BRE, Millennium, Citi nie wspominając. Ja korzystam z doradcy w placówce przy Rondzie ONZ w Warszawie i jestem bardzo zadowolony. Nie było takiej sytuacji, że czegoś nie załatwiłem za pierwszym razem, do tego doskonały kontakt mailowy, trochę gorzej z telefonem (ale przecież nie mogę oczekiwać, że ktoś z obsługi klienta będzie cały czas pod telefonem - ma również innych klientów - więc to żadna wada czy minus), obiecane informacje (jak bywalec tej grupy lubię zadawać 'trudne' pytania) ZAWSZE dostawałem na maila.

Jedynie co jest gorsze to podgląd www (ale jest zupełnie funkcjonalny i lepszy niż w wielu innych bankach) oraz bezpłatność jedynie pierwszych 10 operacji na rachunku w danym miesiącu. Jednakże ja do śmieciowych przelewów mam właśnie rachunek w mBanku i sprawdza się to bardzo dobrze.

O ofercie nie ma co wspominać, bo Alior ma świetny ROR, super karty kredytowe i bezpłatność wszystkich bankomatów.

Zdecydowanie polecam Alior jako główny i podstawowy bank.

--
Mithos

Data: 2009-07-30 08:27:57
Autor: BK
mBank -> Alior
On Jul 30, 5:07 pm, Mithos <f...@adres.pl> wrote:
ForALL pisze:

> [...]

kredytowe i bezpłatność wszystkich bankomatów.

Zdecydowanie polecam Alior jako główny i podstawowy bank.

Ja dodam, ze moge tez polecic oddzial Wawa/KEN. :)

Pozdrawiam

Data: 2009-07-30 21:14:57
Autor: ForALL
mBank -> Alior
Mithos pisze:

Mithos mam pytanie na priva ale nie widze adresu podeslalbys mi swojego maila:)

dzieki

mBank -> Alior