mBank -> Alior

Data: 2009-07-31 08:18:32
Autor: Przemyslaw Kwiatkowski
mBank -> Alior
ForALL wrote:

Przymierzam się do przejscia z mbanku do aliora i chciałbym zapytać
osoby które takiej migracji dokonywały już jak wrażenia?

Jestem w trakcie przenosin. Zabierałem się do tego już od kilku
miesięcy, ale mam tyle poleceń zapłaty, że nie chciało mi się... W końcu
się jednak za to wziąłem, porozsyłałem dyspozycje PZ, przeniosłem
zlecenia stałe, jeszcze muszę tylko przepisać listę przelewów
zdefiniowanych. Generalnie - jest OK. :-)

Jak się sprawuje ogólnie ich system online, jak z przelewami, jak z
awaryjnością, występują problemy z płatnosciami debetówką?
Szkoda że pobieraja opłaty za karte 3zl:) ale chyba sie da to przerzyc

Wystarczy, że trzymasz średnio 900 zł na rachunku i już te 3zł ci się
zwraca w formie odsetek (w Aliorze - 4%, w m - nie ma...). Jak trzymasz
1800 to jeszcze na drugą kartę dla... żony? wystarczy. :-)

No, a darmowe wypłaty z każdego bankomatu to naprawdę jest wygoda. :-)

--
MiCHA

Data: 2009-07-31 08:46:23
Autor: zlotowinfo
mBank -> Alior
Użytkownik "Przemyslaw Kwiatkowski" <micha@micha.waw.pl> napisał w wiadomości news:h4u2bp$ro8$1inews.gazeta.pl...
[...]

nie czaje po co wam ten alior 4%-3zł za kartę, skoro eurobank ma 6,06%-1zł (można mieć kartę do KO)

Data: 2009-07-31 09:04:28
Autor: Krzysztof
mBank -> Alior

"zlotowinfo" <usuntousun@go2.pl> wrote in message news:h4u402$4kn$1inews.gazeta.pl...
[...]

Ale chyba wyplaty z bankomatow EB sa platne 1zl, jezeli ktos wyplaca, powiedzmy, 5 x w miesiacu to ma taniej, to tez chyba troche psychologii, bo lepiej przyjmuje sie jak masz zaplacic 3zl za karte i masz dowolna ilosc darmowych wyplat. Porownujac oba banki, to EB ma okrojona oferte, w Aliorze masz lokaty i rachunki walutowe (nawet karty do tych rach), jak ktos potrzebuje szerszych uslug to EB mu tego nie oferuje.

Data: 2009-07-31 09:08:39
Autor: zlotowinfo
mBank -> Alior
Użytkownik "Krzysztof" <onkris2@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:h4u51v$1hs9$1news2.ipartners.pl...
[...]
tu masz rację, nie dodałem tego istotnego szczegółu
bo ja nigdy nie wypłacam z bankomatu
płacę kredytówką MB a kasę trzymam na KO EB

jednak w tych czasach w tak wielu miejscach można płacić kartą...

Data: 2009-07-31 09:32:29
Autor: ForALL
mBank -> Alior
zlotowinfo pisze:
[...]

Sam trzymam wieksza kase na KO w EB, a na jakies zaplaty, oplaty itp to mbank, ale chcialem miec bank ze w razie czego bede mogl pojsc i cos zalatwic:) ciekawe jak sie to sprawdzi w zyciu w sumie to nic nie kosztuje, a zamknac zawsze mozna to :)

Data: 2009-07-31 09:35:22
Autor: zlotowinfo
mBank -> Alior
Użytkownik "ForALL" <NO_SPAM_forall_wytnij_TO@stalowka.info> napisał w wiadomości news:h4u6io$fcb$1inews.gazeta.pl...
[...]

a to w takim razie dokładnie tak jak :)
ja mam dwa "wpłatomaty": getin i pekaosa

nie znam zbyt dobrze obu systemów, czy jest możliwe z któregoś z nich przesłanie bez potwierdzenia na zdefiniowany rachunek?

Data: 2009-08-01 19:49:20
Autor: Robert Kois
mBank -> Alior
Dnia Fri, 31 Jul 2009 09:04:28 +0200, Krzysztof napisał(a):

[...]

Wypłaty z bankomatów eurobanku są za darmo, pozostałe w Polsce za złotówkę,
za granicą 5 zł. Odnośnie szerszych usług to w pełni się zgadzam, paru
rzeczy w Eurobanku brakuje.
--
Kojer

Data: 2009-07-31 15:56:27
Autor: Przemyslaw Kwiatkowski
mBank -> Alior
zlotowinfo wrote:

[...]

EB nie obsługuje poleceń zapłaty, a wypłaty z bankomatu są płatne 1zł
(podczas gdy ja lubię sobie wypłacać np. po 20zł...).

--
MiCHA

mBank -> Alior