mBank -> Polbank - Warto przejsc?

Data: 2010-06-10 00:34:37
Autor: krzysztofsf
mBank -> Polbank - Warto przejsc?
On 10 Cze, 07:14, "Q" <n...@spam.pl> wrote:
Warto przejsc (przeniesc 10k-20k pln) z mBanku do Polbanku?

Chodzi mi o darmowe konto, z darmowa karta,
(moga byc warunki: darmowa karta jesli uzywana)
darmowymi przelewami i dobrze oprocentowanym
tworem typu lokata jednodniowa (mBank)
czy Konto Mocno Oszczędzające (Polbank).

Wiadomo, że bank jest grecki i nie podlega pod BFG:
- Jesli przeniose tam 20k pln i bank padnie,
  (niekoniecznie przez kryzys grecki :)
  to co sie stanie z moimi oszczedosciami?

Moze znacie inne, lepsze / bardziej pewne ofery?

Lepiej Eurobank, a kwoty pod drobne wyplaty bankomatowe dalej trzymac
w mBanku.
Karta w Eurobanku jest platna (zlotowka) i wiekszosc bankomatow
rowniez platna (chyba zlotowka od operacji).

Data: 2010-06-10 15:15:53
Autor: Animka
W dniu 2010-06-10 09:34, krzysztofsf pisze:

Karta w Eurobanku jest platna (zlotowka) i wiekszosc bankomatow
rowniez platna (chyba zlotowka od operacji).

Od minimum 5 zł.

--
animka

Data: 2010-06-10 08:07:58
Autor: Jarek Andrzejewski
On 10 Cze, 15:15, Animka <ani...@to.nieja.wp.pl> wrote:
W dniu 2010-06-10 09:34, krzysztofsf pisze:

> Karta w Eurobanku jest platna (zlotowka) i wiekszosc bankomatow
> rowniez platna (chyba zlotowka od operacji).

Od minimum 5 zł.

Mylisz chyba kredytową z VE do konta. W przypadku tej drugiej wypłata
z bankomatu nie-eurobankowego kosztuje dokładnie 1 zł.

--
pozdrawiam,
Jarek Andrzejewski

Data: 2010-06-10 17:39:27
Autor: Animka
[...]

Możliwe. Ja mam teraz kredytową, ale nie do konta.
Przy wypłacie z bankomatu bodajże 1%, nie mniej niż 5 zł.

--
animka

Data: 2010-06-13 04:59:30
Autor: kashmiri
mBank -> Polbank - Warto przejsc?
Animka <animka@to.nieja.wp.pl> dared to write:
[...]

Czyli jak zwykle odpowiadasz nie czytając pytania.

Data: 2010-06-13 11:59:10
Autor: Animka
W dniu 2010-06-13 02:59, kashmiri pisze:

Możliwe. Ja mam teraz kredytową, ale nie do konta.
Przy wypłacie z bankomatu bodajże 1%, nie mniej niż 5 zł.

Czyli jak zwykle odpowiadasz nie czytając pytania.

Głupi tworze kolino zaraz definitywnie lądujesz w kf-ie. Tylko, że ty zmieniasz nicki po parę razy dziennie i będzie problem...ale nic to ...twój admin da sobie radę.

--
animka

Data: 2010-06-17 11:00:32
Autor: KiloSierra
Animka pisze:

Głupi tworze kolino zaraz definitywnie lądujesz w kf-ie. Tylko, że ty zmieniasz nicki po parę razy dziennie i będzie problem...ale nic to ...twój admin da sobie radę.

sorry ale głupia to ty jestes ze nie potrafisz koliny rozpoznać... a to nie był jk

mBank -> Polbank - Warto przejsc?