mBank -> Polbank - Warto przejsc?

Data: 2010-06-10 10:10:08
Autor: Młotkowy
mBank -> Polbank - Warto przejsc?
Q pisze:
Warto przejsc (przeniesc 10k-20k pln) z mBanku do Polbanku?

nie warto.

Jeśli to nie jest kasa na bieżące wydatki, to ulokuj w OF/EB, a konto
zostaw w mB, bo sprawnie działa.

Polbank IMHO jest dla hardkorowców.

--

Dziękuję. Pozdrawiam.        Młotkowy

Data: 2010-06-10 14:19:26
Autor: Ojojoj

Użytkownik "Młotkowy" <nie_maml@onet.pl> napisał w wiadomości news:huq6lg$quk$1news.onet.pl...

Polbank IMHO jest dla hardkorowców.

Spojrzałem na wykres ASE General Index - Grecja (ATGI)
fatalnie to wygląda.
http://stooq.pl/q/?s=atgi

EFG Eurobank (własciciel Polbanku) podobnie fatalnie :
http://www.ase.gr/content/en/Companies/ListedCo/Profiles/pr_Hist.asp?Cid=64&coname=EFG+EUROBANK+ERGASIAS+S%2EA%2E

nie sprawdzałem innych greckich banków.

Data: 2010-06-10 20:52:27
Autor: Ojojoj

Użytkownik "Ojojoj" <rgds5de4@hwdpw.pl> napisał w wiadomości

nie sprawdzałem innych greckich banków.

    Grecki giełdowy index banków podąża w dół.
http://www.ase.gr/content/en/Indices/Daily/Daily_details.asp?iid=136
 ale to nie oznacza, że wszystkie banki greckie zbankrutują.
Index EFG Eurobank spada podobnie, czyli bank nie wyróżnia się
na minus na tle innych.
    Mam na Mocno Oszczędzającym trochę k PLN. Stąd to zainteresowanie.

Data: 2010-06-11 00:29:59
Autor: Krzysiek
On 10 Cze, 14:19, "Ojojoj" <rgds5...@hwdpw.pl> wrote:

Spojrzałem na wykres ASE General Index - Grecja (ATGI)
fatalnie to wygląda.http://stooq.pl/q/?s=atgi

Właściwie to giełda nie ma nic wspólnego z analizą fundamentalną,
to wypadkowa chęci zysku i strachu..

Problem zaczyna się gdy ludzie wystraszeni takimi wynikami na giełdzie
zaczynają wyciągać kasę.

Data: 2010-06-11 01:29:15
Autor: Jarek Andrzejewski
On 11 Cze, 09:29, Krzysiek <k...@o2.pl> wrote:
> [...]

to wypadkowa chęci zysku i strachu..

Problem zaczyna się gdy ludzie wystraszeni takimi wynikami na giełdzie

Przy okazji: bardzo ciekawe badania i spostrzeżenia Eugene'a Fama
podsumował w krótkim artykule Doug French: http://www.europac.net/externalframeset.asp?id=18814
(po angielsku)
W skrócie: inwestowanie powoduje wydzielanie dopaminy do mózgu - i ta
reakcja powoduje różne ciekawe skutki - stąd "bańki" i ich pękanie.

--
Jarek

mBank -> Polbank - Warto przejsc?