mBank -> XTB

Data: 2010-09-23 14:53:24
Autor: radekp@konto.pl
mBank -> XTB
Przenosił ktoś papiery jw.?
Jakie wrażenia + ogólne koszty?

A może lepiej sprzedać i odkupić?

Data: 2010-09-23 15:22:56
Autor: Lech Dubrowski
mBank -> XTB
Przenosił ktoś papiery jw.?
Jakie wrażenia + ogólne koszty?
A może lepiej sprzedać i odkupić?

Zgodnie z Uchwala KDPW z 19/11/2009 mbank musi pobrac od kazdego papieru 0,25% wartosci rynkowej min 20 zl, a.XTB rachunki do 100 000 obsluguje za darmo i nic nie bierze za otwarcie rachunku nie zaleznie od jego rodzaju

http://www.xtb.pl/strona.php?p=539

Leszek

Data: 2010-09-24 14:10:52
Autor: Dombrek
mBank -> XTB

A może lepiej sprzedać i odkupić?

Zdecydowanie tak, mniej cackania się z formalnościami.
Dombrek

Data: 2010-09-24 14:33:24
Autor: Lech Dubrowski
mBank -> XTB
Zdecydowanie tak, mniej cackania się z formalnościami.

A potem odkupic ze strata?

Leszek

Dombrek

Data: 2010-09-24 14:48:40
Autor: DJ\(Dominik\)
mBank -> XTB
Zdecydowanie tak, mniej cackania się z formalnościami.

A potem odkupic ze strata?

Otwierasz nowy rachunek, ustawiasz na nim zlecenie jednocześnie mając ustawione na starym rachunku w odwrotnym kierunku i robisz klik.

Data: 2010-09-24 17:14:42
Autor: radekp@konto.pl
mBank -> XTB
Fri, 24 Sep 2010 14:48:40 +0200, w <i7i6nf$idu$1@news.onet.pl>, "DJ\(Dominik\)"
<dj_antyspam@stopazwrotu.pl> napisał(-a):

> A potem odkupic ze strata?

Otwierasz nowy rachunek, ustawiasz na nim zlecenie jednocześnie mając ustawione na starym rachunku w odwrotnym kierunku i robisz klik.

W ten sposób istnieje szansa, że może wkręcić się ktoś z wcześniejszym
zleceniem na tą cenę.

Data: 2010-09-24 17:25:53
Autor: ichi
mBank -> XTB
radekp@konto.pl wrote:

> [...]
ustawione na starym rachunku w odwrotnym kierunku i robisz klik.

W ten sposób istnieje szansa, że może wkręcić się ktoś z wcześniejszym

Poza tym musisz mieć gotówkę na nowym rachunku.

--
ichi

Data: 2010-09-24 20:43:10
Autor: smooth
mBank -> XTB
daje sie na open  na obu rachunkach przeciwne zlecenia  PKC i masz na bank sprzedane i kupione po tej samej cenie...

smooth

Data: 2010-09-27 09:12:10
Autor: EM
mBank -> XTB
Dołącze się do pytania...
Ja mam papiery nie notowane na giełdzie, np. Elektrim - można to przenieść do innego biura maklerskiego?
EM

Data: 2010-09-27 09:16:27
Autor: Dombrek
mBank -> XTB

Użytkownik "EM" <edim123@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:i7pg4b$l3e$1news.onet.pl...
Dołącze się do pytania...
Ja mam papiery nie notowane na giełdzie, np. Elektrim - można to przenieść do innego biura maklerskiego?

Można przenieść. Najlepiej skontaktuj się z DM, w którym masz papiery i z DM, do którego chcesz przenieść, żeby poznać pełną procedurę.
Dombrek

Data: 2010-09-27 09:22:50
Autor: EM
mBank -> XTB
[...]

Dzięki za informację, muszę się dowiedzieć.
--
Pozdr
EM

Data: 2010-09-27 09:25:02
Autor: EM
mBank -> XTB
[...]

No to dopiero teraz poszukałem, ogólnie chcę przenieśc do mBanku
"
  a.. Czy mogę przenieść moje papiery wartościowe z innego biura maklerskiego na rachunek maklerski w mBanku?
Tak. W tym celu wystarczy złożyć w swoim dotychczasowym biurze maklerskim dyspozycje transferu papierów wartościowych na rachunek w mBanku.

"

--

Pozdr

EM

Data: 2010-09-27 09:59:32
Autor: EM
mBank -> XTB
Zainspirowany dowiedziałem się jeszcze szczegółów.
Koszt operacji z mojego starego BM to 1% lecz nie mniej niż 100zł od każdego papieru - porażka, bo mam kilka pozycji o małych kwotach.
EM

Data: 2010-09-27 11:13:23
Autor: Dombrek
mBank -> XTB

Użytkownik "EM" <edim123@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:i7pit5$tda$1news.onet.pl...
Zainspirowany dowiedziałem się jeszcze szczegółów.
Koszt operacji z mojego starego BM to 1% lecz nie mniej niż 100zł od każdego papieru - porażka, bo mam kilka pozycji o małych kwotach.

Jeśli chodzi Ci o zmniejszenie kosztów obsługi rachunku, to niektóre DM oferują możliwość zamrożenia rachunku z papierami - nie będzie mógł składać dyspozycji i działać na rachunku, ale papiery zostaną i nie będzie opłaty miesięcznej. Dopiero pobierana jest opłata przy odmrożeniu (nawet po kilku latach) w zależności od biura, zwykle max 50zł.
Dombrek

mBank -> XTB